Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalinta jos pettää ruman naisen kanssa

Vierailija
02.11.2011 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/kelly-osbourne-transseksuaalin-kanssa-…

"Sitä ennen luulin, että pahinta olisi pettäminen ruman tytön kanssa."

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilin tiettyä "suhinaa" (en ole varma mille asteelle meni, mies ei mitään tunnustanut) mieheni työkaverin kanssa.

Jotenkin olin puheista olettanut tämän olevan joku superkaunotar. Nyt vuosia myöhemmin törmäsin tähän tyyppiin... Kaunotar? Mitä vielä. Naama oli kuin apinoiden planeetasta ja ääni ... se vasta kummallinen mörinä olikin. Ja jutut ... No, helpotti kummasti :)

Nyt vaan mietin että olisiko miehessäni vähän homppelin vikaa kun tuommoinen on kiinnostanut? Itseäni pidän kyllä näpsäkän ja naisellisen näköisenä.

Vierailija
2/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä mut mua ei kyllä haitannut miehen muhinat lihavan ja ruman naisen kanssa. Inhoaa lihavia ja rumia mut kun oli tarpeeksi kännissä niin oli sellaisen kanssa (ei ihan silleen asti kuitenkaan) niin mitäpä siitä. Nauratti lähinnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä mut mua ei kyllä haitannut miehen muhinat lihavan ja ruman naisen kanssa. Inhoaa lihavia ja rumia mut kun oli tarpeeksi kännissä niin oli sellaisen kanssa (ei ihan silleen asti kuitenkaan) niin mitäpä siitä. Nauratti lähinnä.

Sinunkin miehesi kuulostaa siltä, että lähinnä ympäristön paineiden takia "pitää" salonkikelpoista muijaa, vaikka oikeasti haluaisi ilotella estottoman lihajumalattaren kanssa...

Mä muuten olen se lihava ja ruma, joka vei menestyvän miehen missitason muijalta... hah hah haa, yhdessä ollaan oltu jo 10 vuotta, lapsia on ja rakkaus kukoistaa.

Katsokaas kun monelle miehelle loppupeleissä se ei riitä, että narisevalla äänellä jatkuvasti mariseva tyhjäpää jaksaa käydä juoksulenkillä ja maalata naamaansa.

Vierailija
4/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että sillä sinänsä olisi väliä, mutta jännä, että kommentoi tuollaisia, kun tietää miltä neitokainen itse näyttää, ja varsinkin on aiemmin näyttänyt.

Vierailija
5/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkin miehesi kuulostaa siltä, että lähinnä ympäristön paineiden takia "pitää" salonkikelpoista muijaa, vaikka oikeasti haluaisi ilotella estottoman lihajumalattaren kanssa... Mä muuten olen se lihava ja ruma, joka vei menestyvän miehen missitason muijalta... hah hah haa, yhdessä ollaan oltu jo 10 vuotta, lapsia on ja rakkaus kukoistaa. Katsokaas kun monelle miehelle loppupeleissä se ei riitä, että narisevalla äänellä jatkuvasti mariseva tyhjäpää jaksaa käydä juoksulenkillä ja maalata naamaansa.

ole ihan laiha, aavistuksen jopa ylipainoa jonkun kilon verran ja siitä mies kyllä muistuttaa, hän ei vaan voi olla lihavan kanssa. Onneksi naamani ok niin on jaksanut vielä katsella.

Vierailija
6/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hirveintä olis varmaan ( järjestyksessä )

1. ex-vaimon kanssa pettäminen 10v jälkeen tai jonkun muun exän kanssa pettäminen

2. naistyökaverin kanssa himokas suutelu ( ja paneminen )

3. miehen kanssa pettäminen - ja tähän riittäis jo intohimoinen lääppiminenkin, hyi helvetti!

4. jonkun vieraan naisen kanssa kännipano ( tän jotenkin voisin vielä ymmärtääkin )

5. huoran kanssa paneminen ( säälisin molempia, miestäni ja sitä huoraa. Miestäni toki myös ihmettelisin ja inhoaisin jne. )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi