Onko jokaisessa kodissa oma ominaistuoksunsa?
Vai oletteko käyneet kylässä missä ei tuoksu mikään?
Mitä hajuja on tullut vastaan?
Kommentit (14)
jotain vahvempaa tuoksua niin on hometta. ei terve talo miltään haise, eikä puhtaat terveet ihmiset ja tavarat. aina jotain vikaa jos haisee.
voimakkaasti huuhteluaineet. Ei niitten läpi muuta sitten haistakaan.
Kun lapset tulevat sieltä, täytyy heti laittaa kaikki vaatteet pyykkiin ja lapset suihkuun. Mitä voisin tehdä, kenelle pitäisi ilmoittaa? Pelkään jo terveysriskejä :(
tosi paha haju tulee vastaan jo eteisessä. Vessasta puhumattakaan.. Tekisi mieli pitää nenästä kiinni kun heillä käy, ruoka ei ainakaan maistu...
En tiedä miten niin paha haju voi olla. Ei varmaan siivota koskaan, käydä pesulla, vaihdeta vaatteita, tuuleteta.
asunnossa, jossa siivotaan hyvin säännöllisesti.
kun palstalta kuin palstalta löytyy home-eksperttejä, vaikka asiantuntijat myöntävät, että hometutkimus on lapsenkengissään :)
ihan sama mistä se tulee, mutta ei niitä yleensä pysty määrittämään sanallisesti.
Mutta en osaa oikein eritellä aina mikä se on.
Toki eläinkodeissa on yleensä eläimen haju.
Tupakoitsijoiden kodeissa haisee tupakka vaikkeivat sisällä poltakaan.
kaikissa mun tuttavien kodeissa on. Hassua, miten jokaisessa kodissa haisee omanlaiseltaan ja haju siirtyy muutoissa. Esim. parhaan ystäväni tavarat tunnistan nuuhkaisemalla. Haju ei ole voimakas, mutta kuitenkin selkeästi havaittavissa.
Oman kodin ominaistuoksua on vaikea haistaa.
kun palstalta kuin palstalta löytyy home-eksperttejä, vaikka asiantuntijat myöntävät, että hometutkimus on lapsenkengissään :)
juuri olen itse kehittynyt home-expertiksi koska asiantuntijoilla ei ole hajuakaan homeasioista.
kyllä haistan meidän kodin ominaishajun, se on eri ylä ja alakerrassa ja oli jo kun käytiin tääällä tutustumassa muiden asuessa. Samat hajut ylhäällä ja alhaalla. Ei mitään homeenhajua mutta kyllähän nää hajut jostain kosteudesta tms. kuitenkin tulee. Meidänkin vieraat varmaan luulee että on meidän ominaishaju mutta ei ole. Itselläni ei ole koskaan ollut vaikeuksia tunnistaa omaa hajua. Kun asuimme hometalossa niin joka kerta se haju harmitti vietävästi. Asiantuntijat eivät muuten hajua tunteneet yksikään, loppuviimein koirien ja oman nenän avulla sädesientä löytyi paljon.
hajut johdu kosteudesta tai homeesta. Kyllähän nyt vaikka kodin materiaalit vaikuttavat, samoin käytettävät pesu- ja siivousaineet.
Ollut nuoresta asti. Saman hajun voi haistaa esim. palvelinhuoneissa, ja pitkään luulinkin että se haju tulee miehen tietokoneista.
Mun ominaistuoksu on paha.
juu mun sisko on hajuton ja mauton tyyppi. meillä tuoksuu huonetuoksu.