Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nianen tykkää autolla ajamisesta?

Vierailija
02.11.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään ajaa :) Jos en pääse vähään aikaan ajamaan pidempää matkaa niin ajojalkaa alkaa vipattamaan :D

Vierailija
22/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä taas sellaisista naisista jotka vaan typeränä töröttää aina kyydissä, tulee tosi avuton fiilis.

Huvittavaa kun oon nähnyt esim. työpaikan pihalla että pariskunta tulee yhdessä, mies ajaa ja sit vaimo siirtyy rattiin ja jatkaa omalle työpaikalle. Iltapäivällä sama juttu, nainen hakee miehen ja siirtyy apparin paikalle, miksei se voi ajaa koko matkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38-vuotias kolmen lapsen äiti, kotona nuorimman kanssa tällä hetkellä. Mulla on aina ollut auto käytössä, sain ajokortin heti 18-vuotiaana. Siitä lähtien olen ajanut lähes päivittäin.

Vierailija
24/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun auto on hyvä ja ajotaito kohdallaan niin miksei tykkäisi. joskaan ruuhkassa tai isoissa kaupungeissa en tykkää ajaa. olen ehkä vähän äijä naiseksi joissain asioissa, korkkareissa ei kyllä ajaisi. ajan osa-aikatyöksenikin autoa niin voi yhdistää huvin ja hyödyn :)

Vierailija
25/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HArmittaa vaan, kun kytkinjalan kengän korko menee pilalle=(

Vierailija
26/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta kolmekymppinen kolmen lapsen työssäkäyvä tavallinen äiti, naimisissakin olen lasteni isän kanssa.

Mitä vielä haluat tietää?

Vierailija
27/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen nainen. Jotku tykkää jotku ei...

Vierailija
28/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauhdin hurma ja bensa suonissa;) Ehkä meille on suotu liikaa miehisiä geenejä, tai jotain;)

Vierailija
29/29 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun kysyis minkälainen nainen tykkää laittaa sukat jalkaan.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi