Minkälainen nianen tykkää autolla ajamisesta?
Kommentit (29)
Ja mun mielestä taas sellaisista naisista jotka vaan typeränä töröttää aina kyydissä, tulee tosi avuton fiilis.
Huvittavaa kun oon nähnyt esim. työpaikan pihalla että pariskunta tulee yhdessä, mies ajaa ja sit vaimo siirtyy rattiin ja jatkaa omalle työpaikalle. Iltapäivällä sama juttu, nainen hakee miehen ja siirtyy apparin paikalle, miksei se voi ajaa koko matkaa?
Olen 38-vuotias kolmen lapsen äiti, kotona nuorimman kanssa tällä hetkellä. Mulla on aina ollut auto käytössä, sain ajokortin heti 18-vuotiaana. Siitä lähtien olen ajanut lähes päivittäin.
kun auto on hyvä ja ajotaito kohdallaan niin miksei tykkäisi. joskaan ruuhkassa tai isoissa kaupungeissa en tykkää ajaa. olen ehkä vähän äijä naiseksi joissain asioissa, korkkareissa ei kyllä ajaisi. ajan osa-aikatyöksenikin autoa niin voi yhdistää huvin ja hyödyn :)
HArmittaa vaan, kun kytkinjalan kengän korko menee pilalle=(
alta kolmekymppinen kolmen lapsen työssäkäyvä tavallinen äiti, naimisissakin olen lasteni isän kanssa.
Mitä vielä haluat tietää?
tavallinen nainen. Jotku tykkää jotku ei...
vauhdin hurma ja bensa suonissa;) Ehkä meille on suotu liikaa miehisiä geenejä, tai jotain;)
Ihan kun kysyis minkälainen nainen tykkää laittaa sukat jalkaan.?
Minä tykkään ajaa :) Jos en pääse vähään aikaan ajamaan pidempää matkaa niin ajojalkaa alkaa vipattamaan :D