Mä en jaksa enää mun hiuksia!!!!! Mitä teen? Ne on pitkät.
Tasapitkät, lantiolle asti. Mä en jaksa niitä enää :( Pidän aina vain letillä tai nutturalla kun ne on muuten tiellä! Näytän tosi rumalta ja tylsältä ja juuri sellaiselta perus av-mammalta!!!!!
Mitä mä teen? Mistä tiedän millainen kampaus sopii minulle? En uskalla mennä kampaajaan ja antaa heille vapaita käsiä. Tulos voi olla hyvin ruma, rumempi kuin nyt. Jos pidän hiukseni auki niin ne ovat nätit. Mutta ei se arjessa onnistu!
Mitä teen? :((((
Kommentit (5)
niin en sanonut, että pitkät on automaattisesti rumat. Mutta YLIpitkät usein ovat päässeet huonoon kuntoon, latvaa kohden takkuinen hiirenhäntä. TIEDÄN, EI KAIKILLA! :D
Muutenkaan en oikein näe ylipitkissä mitään kovin kaunista enää. Siis sellaisissa tooosi pitkissä. Nehän on vain hankalatkin. Omasta kokemuksesta kumpuaa tämä, oli parhaimmillaan/pahimmillaan jonneki peppuun.
jolla silmää niin voit saada yllättävänkin hyvän lopputuloksen. Hlökoht en pitkistä luovu ikinä mutta toisaalta ei syytäkään, kiiltävä luonnonkihara ja oma kaunis värikin vielä. Mutta totta on että jotkut pitävät sitä pitkää sen pitkän vuoksi vaikka päässä olisi kiilloton pehko ja puolet hiuksista haaroittuneet.
ja kerro huolesi ja kysy mitä kampaaja suosittelee. Ei siihen ole pakko suostua jos pahalle tuntuu, mutta hyvä kampaaja osaa kyllä valita sulle sopivan mallin.
Sitäpaitsi pitkät hiukset vanhentaa ihmistä (IMHO) ja niitä joutuu aina laittaan tai sit pitään tylsästi kiinni. Itse leikkasin pitkät hiukseni jo useita vuosia sitten ja en ole katunut pätkääkään. Aluksi leikkasin niin lyhyen polkkatukkatyyppisen kampauksen, etten vaan vahingossakaan pysty sortumaan sen kiinnisitomiseen ja sittemmin olen vaihdellut värejä ja malleja.
On muuten aika suuri helpotus pitkästä tukasta päästyä huomata, miten nopeasti hiukset voi pestä ja kuivattaa ja muotoilla! Pitkien hiusten kanssa sai aina värkätä, mutta lyhyemmät on ollu niin helpot. Henk. koht. en enää kasvata hiuksia yli olkapituuden koskaan!
en tykkää jos iukset on kasvoilla mutta häiritseekö lyhyet sitten vielä enrmmäm?
pitkät hiukset. Ollu käytännössä aina. En muka raaskinu leikata niitä. Ne oli just tommoset ylipitkät tasapituset hiukset, jotka nyt harvalla on kauniit. Todennäköisemmin ne on vähän huonokuntoiset, ja ainoo syy olla leikkaamatta on joku käsittämätön "kun ne on niin pitkät", joka ei perustu mihinkään.
Tavallaan olin niiden orja: mitä jos sitten kaduttaa. Plääh. Sitten päätin että nyt läks, leikkasin kunnolla lyhyeksi ja totuus on, että päivääkään en ole katunu. Mulla on ehtiny olla jo monta erilaista mallia vaihdellen polkasta ihan lyhyisiin. Kivaan tyylikkääseen malliin leikattuja hiuksia on mahdollisesti myös helppo muotoilla eri lailla eri tilaisuuksiin. Tietenkään kaikki mallit ei oo sopinu mulle yhtä hyvin, mutta hiuksissapa on se ihana piirre, että nepä kasvavat. Eli suremaan ei kannata hiusten vuoksi ryhtyä. Ja jos ei tykkääkään ollenkaan lyhyistä niin aina voi kasvattaa takaisin pitkät. Vie pari hassua vuotta. (toiv. ei kuitenkaan enää sinne lantiolle asti, heh)Mä oon ainaki löytäny ihan uuden maailman muokata pienellä vaivalla omaa ulkonäköä ja piristää itseäni näin. Kannatan! :D