Sisunaiset 31.10.
Se ois niinku 1.11.11 ja Marraskuussa mennään jo.. tuohon otsikkoon laitoin eilisen, kun siitä viikko alkoi :)!
Paino oli eilen 89,2kg eli hiukan pudotusta viimeks ilmoitettuun lukemaan, mutta paljon viimeiseen vaa´an lukemaan ;)!!
Mulla sujuu hyvin ja oon siitä niin onnellinen :D..nyt äkkii takas tuonne 8-alkuisten alapäähän eikä yläpäähän kuten nyt ja siitä sitten tietty vielä alaspäin ;)!!
Mun tarttis vissiin mennä nukkumaan, sillä aamulla (mulle yöllä) kello soi 3.30 ja me startataan työkaverin kanssa Heltsinkiin viisastumaan pariks päivää ;)!!
Mukavaa marraskuuta kaikille ja kovasti tsemppiä toivottelee köris
Kommentit (9)
Moi kaikille!
Kiva olis liittyä jälleen ryhmään vuosien jälkeen. Varmasti Köris ainaski muistaa minut Katti26 nimimerkkinä.
Minähän lopetin vuonna 2008 nämä puuhat, koska tuli avioero ja elämä meni kokonaan uusiksi. Koti, kaupunki ja työpaikka vaihtui. Lapset jäi minun luokse asumaan jne.
Nyt olen uusperheen äiti ja meille syntyi vauva maaliskuussa. Olenkin saanut pudotettua painoa jo 10 kiloa, mutta vielä olis 6 kg tavoitteeseen. Joten lähdin hakemaan tsemppiä loppurutistukseen sisunaisista.
Perustiedot:
ikä 34
pituus 170 cm (neuvolassa yllätyin kun olin pitempi, mitä olin viimeksi joskus 18 vuotiaana mitannut)
Paino 75,1 kg
Tavoite 69 kg
harrastukset: kotosalla laulaminen, kitaransoittelu, maalaaminen, kerran viikossa ohjattua ladylätkää. Sitte vaan lapset ja niiden harrastuksissa menee aika paljon aikaa. (poika pelaa lätkää)
Minä muistan sut! Olinkohan mä silloin 95M tai M92 tai jotain?? (heh, näköjään silloinkin näissä samoissa mitoissa...)
Kiva, kun tulit mukaan porukkaan! Ja sullahan on enää ihan pikkuisen matkaa tavoitteeseen!
Millä keinoilla sait sen kympin pois?
Omaaa napaa sen verran, että kysyn vaan, Miks suklaa on niin hyvää?! Typerä, typerä suklaa.
Todella hienoa, Körömölli! ONNEA! Ihanalta kuulostaa :)
Tsemppiä myös muille, mites sujuu?
Jotta pinossa tapahtuu jotakin, tulin Köriksen onnittelujen vastapainoksi kertomaan, että mulla vaakalukemat nousevat vissiin samaa tahtia ellei nopeammin kuin köriksellä.. Eihän tämä voi olla todellista! *lyön päätä seinään*.
No, kai se joskus pysähtyy, nousu siis.. :(
...........................
Ei ollut aamuinen teksti tullutkaan tänne, avasin läppärin niin herjasi otsikkoa vääränlaiseksi. Jatketaan sitten uudella yrityksellä pari lausetta:
Hei joo, tervetuloa Katiié! Ja tsemppiä!
Leidi - suklaa.. *aivotoiminta pysähtyi täällä just*.
Illanjatkot,
Tiittari.
Enpä oo taas jaksanu kirjottaa... Flunssa iski taas vaihteeksi, kolmas kerta syyskuun alun jälkeen. En oo pystyny kuntoileen enkä ees navetoimaan pariin päivään.
Mut joo, kiitos kaikille yhteisesti viime viikon tsempeistä! Ja Katiièlle tervetuloa. Ja mitähän muuta oli tapahtunut... NO, Tiittarille ainakin isot tsempit, se on niin tympeää, kun paino vaan nousee... Toivottavasti on jo kääntyny laskuun.
Huomenna ilmotan painon, kun tuo välitavoite päättyy. En pääse tavoitteeseen, se on varma. Kyllä ottaa päähän, kun olin jo niiiiin lähellä ja nyt taas tosi kaukana...
Hyvää viikonloppua kaikille!
Paranemista, horsmis!
Ja juu, ei ei eipä ole paino kääntynyt laskuun.. ajattelin jättää huomenna punnitsemattakin, tai no, saa nähdä millä mielellä olen aamulla. Tänään painoa oli himppaa vaille kilo enemmän kuin viikko sitten, ja tuntuu että nousee vaan huomista kohti. En ymmärrä mitä tämä nyt on, kun ei pitäisi olla menkkaturvotustakaan tai muuta sellaista helposti selitettävää.
No, jospa sitä vaikka kuun vaihteeseen mennessä pääsisi taas alaspäin? Vaikka tuohon samaan puolen kilon piiperrykseen, jossa jo viivyin välillä pitkät pätkät..
Nyt unille, liian pitkä päivä takana. Öitä!
Tämän aamun paino 73,0. Välitavoitteeseen en päässyt, mutta 600 g tippui viime sunnutaista. Että miinusta vaihteeksi :). Nyt vaan näin lyhyesti ja hyvää alkavaa viikkoa ja tsemppiä kaikille.
Mä en ala mitään!!! Taas 400 grammaa plussaa! Ihan typerää!
Mun on vissiin pakko alkaa kirjoittamaan mun syömisiä ylös, koska syön näköjään ihan vahingossa liikaa. Siis ihme juttu, kun luulee niin kovasti skarppaavansa, ja sit tulee plussaa.
Ai nii, mä jo unohdin ne suklaat... taaas sen näkee, että minkä suuhunsa laittaa, sen lanteiltaan löytää. PEE sentään!
Onnittelut teille pudottajille! Perässä tullaan, vaikka nyt menenkin väärään suuntaan!
Kukas täältä löytyikään..oma ihana Kattimme ja niin hurjan paljon ihanemmilla jutuilla mitä viimeksi, kun kirjoittelun lopetit..nyt paljon kaikkea ihanaa on tapahtunut eli oikein paljon onnea ja iso tervetulohali :)!!
Mä oon täällä vieläkin..oon ollut koko ajan ja nytkin varmasti reilusti isommissa lukemissa mitä silloin viimeks..mutta nyt on taas hyvä tsemppi päällänsä ja toivottavasti suunta reilusti alaspäin ja toivottavasti nyt jo vihdoin ja viimein lopullisesti..sulla onkin kivasti tippunut taas :)!
köris
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94.8 kg, 76.1 kg, ( 62 kg), 79.4 kg, 0.0 kg, -15.4 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.66 m
Körömölli
95 kg, 87.0 kg, ( 68 kg), 89.7 kg, 0.0 kg, -5.3 kg, 2.7 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 32.9 , 1.65 m
Minlee
84.6 kg, 89.0 kg, ( 75 kg), 91.2 kg, 0.0 kg, 6.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 28.8 , 1.78 m
Sarapäkki
79.1 kg, 64.2 kg, ( 57 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, -10.4 kg, 4.5 kg, 12 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m
Leidi
95 kg, 87.0 kg, ( 75 kg), 89.2 kg, -0.1 kg, -5.8 kg, 2.2 kg, 10 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.8 , 1.73 m
Horsmankukka
75.7 kg, 72.2 kg, ( 57 kg), 73.6 kg, 0.4 kg, -2.1 kg, 1.4 kg, 7 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.0 , 1.62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 69.5 kg, ( 66 kg), 74 kg, 0.5 kg, -7 kg, 4.5 kg, 13 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 25.6 , 1.70 m
05/2010
79.4 kg, 75.4 kg, ( 65 kg), 79.0 kg, 0.0 kg, -0.4 kg, 3.6 kg, 11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 29.0 , 1.65 m
Tiittari
75 kg, 60.0 kg, ( 60 kg), 60.6 kg, 0.0 kg, -14.4 kg, 0.6 kg, 3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.0 , 1.66 m
Fivesome
87.2 kg, 72.3 kg, ( 60 kg), 76.1 kg, 0.0 kg, -11.1 kg, 3.8 kg, 8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.0 , 1.65 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
Leidi: -0.1 kg
Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 6.11) välitavoitetta
1. sija =>… 3 …vkoa:.. Tiittari
2. sija =>… 7 …vkoa:.. Horsmankukka
3. sija =>… 8 …vkoa:.. Fivesome
4. sija =>… 10 …vkoa:.. Leidi
5. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-
6. sija =>… 11 …vkoa:.. Körömölli
7. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee
8. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010
9. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki