Hatuttaa lukea noita lehtiä jokaisessa hehkutetaan kellä on suurimmat tulot.
Itsellä vain alle 7000e vuositulot ja sitä verot.
Kommentit (7)
et yhen sukulais eläkeläisen vuosiansio oli 257tuhatta ja vielä vähän pääomatuloja siihen päälle.
Mitähän meikä saa eläkkeellä... varmaan 1000 euroa kuukaus. Jos sitäkään tai yhtään mitään.
et yhen sukulais eläkeläisen vuosiansio oli 257tuhatta ja vielä vähän pääomatuloja siihen päälle.
Mitähän meikä saa eläkkeellä... varmaan 1000 euroa kuukaus. Jos sitäkään tai yhtään mitään.
on saanut rahansa mitään tekemättä?
Huomaa, että mikään ei estä sinuakaan ahkeroimasta kovasti ja saavuttamasta suuria tuloja. Ei mikään muu kuin tyhmyys ja laiskuus (ja siinä onkin palstalaisille muuten haastetta!)
MIten teitä voi kiinnostaa toisten ihmisten palkat, tai siis sapettaa se, että joku tienaa paljon. Good for him!! Pitääkö olla kateellinen. Ollaan onnellisia toisten puolesta, että hyvin menee. Ja jos itse haluaa enemmän sitä rahaa, niin kannattaa tosiaan tehdä sen asian eteen jotin! :D
MIten teitä voi kiinnostaa toisten ihmisten palkat, tai siis sapettaa se, että joku tienaa paljon. Good for him!! Pitääkö olla kateellinen. Ollaan onnellisia toisten puolesta, että hyvin menee. Ja jos itse haluaa enemmän sitä rahaa, niin kannattaa tosiaan tehdä sen asian eteen jotin! :D
Näiden mielestä kenenkään ei tarvitse tehdä mitään ja silti jokaiselle pitäisi kilahtaa tilille vähintään viistonnia kuukaudessa.
itseni ikäisen Anna Fromondin pääomatuloista... :/
Fromond Anna Gabrielle 1984
7 492 146€
ja tekee "pientä" sivubisnestä. Suomen ensimmäisiä huippuja tietotekniikan alalla ja edelleen haluttu konsultoimaan. Ikää lähemmäs 70 vuotta.
Mulla itsellä on vuosiansiot 50tuhannen pintaan, mutta en sillä varmaan saa satojentuhansien eläkettä mitenkään ja tosiaan alkaa vaikuttaa sille, että saako meidän ikäluokka koskaan eläkettä vaikka kuinka niitä maksaa.
No on mulla jo maksettu omakotitalo ja mökki lapin tunturikeskuksessa. Et sellanen perus av palstalainen tässä vaan ollaan.. :)
T: nro 3
Hommaa koulutus ja mene töihin, niin saat tulosi kasvuun.