Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lappiin mennään yleensä mökkiin?

Vierailija
01.11.2011 |

Mikä loma se semmoinen on että tiskataan ja tehdään ruokaa?

En ole kuin kerran ollut Lapissa ja sekin oltin hotellissa täysihoidolla. Minusta loma = valmis ruokapöytä. Seuraavalla kerralla en halua enää edes körötellä 8-9h autolla, joku muu tapa pitää keksiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me mennään Lappiin, mennään yleensä kesällä. Ajetaan moottoripyörillä ja yövytään metsässä tai leirintäalueella. Ja tehdään ruokaa tragialla, kauhistus sentään!

Pitää varmaan muistuttaa, että ihmisillä on tosiaan tapana tykätä vähän erilaisista asioista.

Ps. Lappiin pääsee myös junalla ja bussilla.

Vierailija
2/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ruuanlaittokin voi olla kivaa :) Me esim. vuokrasimme viime kesänä miehen veljen perheen kanssa talon Italiassa, ja kyllä ruoka oli iso ja MIELUISA ohjelmanumero iltaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hieno mökki kaikilla mukavuuksilla ja ilman naapureita. Maisemat on upeat ja mökiltä voi mennä suoraan luontoon.

Siivouksen voi ulkoistaa halutessa ja konehan ne tiskit tiskaa. Ruoanlaitosta pidän.

Vierailija
4/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma se semmoinen on että tiskataan ja tehdään ruokaa?

En ole kuin kerran ollut Lapissa ja sekin oltin hotellissa täysihoidolla. Minusta loma = valmis ruokapöytä. Seuraavalla kerralla en halua enää edes körötellä 8-9h autolla, joku muu tapa pitää keksiä.

me ainakin käydään ulkona syömässä, paitsi aamu- ja iltapalat jne. Mökissä on se hyvä puoli että tilaa on enemmän ja on oma rauha. Rasittavaa kuunnella koko viikko jotain teinien huutoa ja biletystä ympäri vuorokauden (koettu on).

Vierailija
5/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys: Lapissakin on lentokenttiä!

Ainakin Rovaniemelle lennetään päivittäin, myös Kittilään ja Ivaloon ilmeisesti ainakin melkein päivittäin ja matkailusesongin aikaan myös Enontekiölle.

Junalla pääsee Kolariin ja Kemijärvelle Rovaniemen lisäksi.

Kyllä kai mökkiasukaskin voi käydä syömässä hotellissa, kunhan maksaa erikseen.

Vierailija
6/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys: Lapissakin on lentokenttiä!

Vierailija
7/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, kokkailla porukalla (ja käydä välillä ulkona syömässä), istua iltaa omassa rauhassa jne. Viisihenkisen perheen änkeäminen hotellihuoneeseen ei ole aina niin helppoa.

Ja me ajetaan Hki-Levi väli 3-5 kertaa vuodessa, ei tuota tuskaa.

Vierailija
8/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä ikinä siellä ruokaa tee. Menen ravintolaan syömään. Aamiainen tehdään kyllä mökissä ja iltapala, mutta tiskit tiskaa tiskikone. Olen samaa mieltä lomasta ja valmiista ruokapöydästä :-) olis toki luksusta, kun saisi mennä valmiiseen aamiaispöytäänkin, mutta mun mielestä kun on pieniä lapsia, niin mökki on helpompi. Enemmän tilaa ja ruuan/välipaan saa lapsen nenän eteen juuri silloin kun on nälkä.

Vierailija
9/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä ikinä siellä ruokaa tee. Menen ravintolaan syömään. Aamiainen tehdään kyllä mökissä ja iltapala, mutta tiskit tiskaa tiskikone. Olen samaa mieltä lomasta ja valmiista ruokapöydästä :-) olis toki luksusta, kun saisi mennä valmiiseen aamiaispöytäänkin, mutta mun mielestä kun on pieniä lapsia, niin mökki on helpompi. Enemmän tilaa ja ruuan/välipaan saa lapsen nenän eteen juuri silloin kun on nälkä.

että me menemme Lappiin aina lentokoneella. Jos lähtisin autolla kotoani Helsingistä ja ajaisin 8-9 tuntia, en olisi vielä edes Lapissa :-) Käymme Lapissa vähintään kerran vuodessa ja aina talviaikaan.

Vierailija
10/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ovat harvoin palveluiden välittömässä läheisyydessä ja siksi pitää joka paikkaan mennä autolla. Taksit toki kulkee, mutta ainakin sesonkina huonosti.

Vierailija
11/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi myos lentaa. Itse halua olla rauhassa mokilla kun semmoista autuutta ei muutoin ole. Tykkaan kokata viinilasillisen kera. Jos tuntuu etta ei jaksaa kokata, menee ravintolaan.

Vierailija
12/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ovat harvoin palveluiden välittömässä läheisyydessä ja siksi pitää joka paikkaan mennä autolla. Taksit toki kulkee, mutta ainakin sesonkina huonosti.

Vierailija
13/13 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on mukava mennä, kun kaikki on valmiina. Vain vaatetta otetaan mukaan ja tietysti ruokakaupassa käytävä.

2 km on keskuksen kauppoihin, ravintoloihin ja rinteisiin. Hiihtoladulle pääsee mökin vierestä.

Hotellihuoneeseen en ahtautuisi perheen kanssa.