Täydellinen kasvovoide
Suositeltaa mulle todella hyvä voide. Ikää 35 vuotta ja iho normaali mutta väsynyt. Saa maksaa paljon.
Kommentit (8)
Suositeltaa mulle todella hyvä voide. Ikää 35 vuotta ja iho normaali mutta väsynyt. Saa maksaa paljon.
Melvita Jojoba -öljy. Maksaa noin 18€.
Haluan jotain parempaa, jonka tehon huomaa.
Lisää ehdotuksia.
brändinrakennuskuluja. Tiedätkö kuinka paljon maksaa Lancomen huulipuna kun se tulee tehtaalta? About euron. Kaupassa maksat siitä 30e.
brändinrakennuskuluja. Tiedätkö kuinka paljon maksaa Lancomen huulipuna kun se tulee tehtaalta? About euron. Kaupassa maksat siitä 30e.
kasvoihin haluan jotain parempaa. Esim. Creme La Mer; onko hintansa värtti?
syytä kuoria sitä välillä ja käyttää naamioita? Ne voisi toimia. Aineita voi ostaa kaupasta tai itsekin väsäillä jos haluaa, googlettamalla löytyy ohjeita. Ja sitten ei tarvii maksaa siitä perusvoiteesta ihan hirveästi. Meikkivoiteeseen sen sijaan voit sitten panostaakin. t. se LV ehdottelija.
Lumene vitamin c+ energisoiva tehohoito. Tehon huomaa jo ekan käytön jälkeen, itse huomasin ainaki..
http://it-aint-hard-to-tell.blogspot.com/2010/03/lumene-vitamin-c-energ…
maksaa n 20e
syytä kuoria sitä välillä ja käyttää naamioita? Ne voisi toimia. Aineita voi ostaa kaupasta tai itsekin väsäillä jos haluaa, googlettamalla löytyy ohjeita. Ja sitten ei tarvii maksaa siitä perusvoiteesta ihan hirveästi. Meikkivoiteeseen sen sijaan voit sitten panostaakin. t. se LV ehdottelija.
Halusin vain nyt ehdotuksia hyvistä laadukkaista kasvovoiteista.
Itse olen ollut tyytyväinen tähän yhdistelmään:
Lancome HydraZen Neurocalm seerumi sekä päivävoide. Iho on todella alkanut hehkumaan.
Seuraavaksi aion kokeilla sitä Diorin harmaissa purkeissa olevaa sarjaa, nimeä en muista. Mutta nuo seerumit taitavat todella auttaa!
Melvita Jojoba -öljy. Maksaa noin 18€.