Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut, koska värjäsin tummat hiukset

Vierailija
01.11.2011 |

Olen jo melkein kolmekymppinen ja minulla oli vaaleat hiukset ja näytin mielestäni huoralta, koska ne olivat epäluonnollisen näköiset ja minulla on suuri rintavarustus ja töissä pidän paitapuseroita yms. joten minulla oli epämukava olo vaaleissa hiuksissa.

Joten värjäsin hiukseni tummaksi (ei mitenkään liian tummaksi) niin, että se sopii ihonväriini.

Mieheni ilmoitti, että näytän rumalta ja ettei hän tunnista minua vaimokseen joten hän aikoo jättää minut. Sanoin, että totuttelu vie aikaa, mutta hän on kuulemma jättämässä minut.

Ja olin kyllä kertonut aikaisemmin, että aion värjätä hiukseni ja silloin hän ei sanonut mitään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se oli varmaan vain tekosyy. Miehesi on selvästi kohteliasta sorttia. Oikea syy on jotain paljon pahempaa..

Vierailija
2/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kiven alta näitä heppuja löytyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks ukkos 15-vee tai jotain:Dmä tein saman tempun.Mulla oli vaalee ensi, sitten ruskee,punanen,musta,ruskee.Siis sinä aikana kun oon ollu mun miehen kans.(10v)Hyvin on aina kelvannu.Laita vaaleita raitoja.:)

Vierailija
4/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas suhde vakaalla pohjalla...

Niin, mutta onneksi olemme "vain" kihloissa joten tiedä häntä voiko häntä edes miehekseni kutsua, mutta kuitenkin.

Ja tällä hetkellä olen sitä mieltä, että olen onnekas, koska meillä ei ole jälkikasvua.

Vierailija
5/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä hetkellä olen sitä mieltä, että olen onnekas, koska meillä ei ole jälkikasvua.

Tekosyy taitaa todella olla jos noin vähästä suhde kariutuu.

Vierailija
6/6 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy taitaa todella olla jos noin vähästä suhde kariutuu.

Toisaalta voi olla, että on jotain, ettei ole vielä totuttautunut, mutta saapa nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän