Miksi pitää olla lastenvihaaja tai lapseton, jos haluaa lomailla lapsivapaassa hotellissa?
Kommentit (7)
lapsia. Siis vaikka miehen kanssa kahdenkeskiselle lomalle, emme haluaisi kuunnella lasten huutoa ja itkua yms. Ja meillä on siis itsellämmekin lapsia, ja olen mielestäni muutenkin lapsirakas.
Minulla on monta lasta mutta en esimerkiksi halua syödä ravintolassa jossa vauva parkuu vieressä.
on keskusteltu parikin kertaa tällä palstalla, ja niissä ketjuissa 99% äideistä oli sitä mieltä, että lapsettomat hotellit on hyvä juttu. Eli tämä aihe ei ehkä stimuloi riitaa.
Nuo hotellithan on suorastaan tarkoitettu ilman lapsiaan matkustaville vanhemmille.
jos matkustaisin ilman omia lapsia.
Musta on kans ihana ajatus, että kun matkustan lasten kanssa, niin samassa hotellissa ei ole niitä ihmisiä, jotka eivät halua lapsia ympärilleen. Lomalla on kuitenkin tarkoitus rentoutua ja nauttia olostaan. Kaikille suotakoon mahdollisuus valita, missä olosuhteissa sen tekevät.
Koska sellaisia ei ole.
Olen itse lapsellinen ja tykkään myös lapsista yleensä. Silti, jos sellainen rahallinen ihme tapahtuu, että joskus miehen kanssa kahdestaan päästään reissuun (yleensä reissataan koko perheen voimin kerran kahdessa vuodessa), niin voisin hyvinkin valita lapsettoman hotellin.
Lasten kanssa on muutenkin kiva reissata paikoissa, joissa on muita lapsellisia ja rauhaa haluaville on hyvä olla omat paikat. Kaikilla no kivaa/rentouttavaa!
ymmärrä, miten jengi jaksaa keuhkota noista lapsettomista hotelleista. Musta on tosi hyvä idea. Lapsista kuitenkin on kaikenlaista häiriötä, ja jos lomaileva ihminen voi tehdä sellaisen valinnan, että minimoi sen(kin) häriötekijän, niin miksei sitten tee?
Kyllä mä voisin ajatella lomailevani joskus lapsettomassa hotellissa, enkä todellakaan ole mikään lastenvihaaja.
Niin, ja suurimmasta osasta lapsista ei ole mitään häiriötä, mutta sitten on erikseen se pieni mutta varsin äänekäs vähemmistö.