Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit! Mitä teette että saatte lisää energiaa elämään?

Vierailija
01.11.2011 |

Eli kun olette väsyneitä tai muuten vaan tiltissä, niin mitä teette että saatte vähän lisää energiaa? Nyt tarvitais pikaisia ohjeita, kun en ole viikkoon nukkunut kunnolla lasten sairastelujen vuoksi ja alan olla tosi kömpelö ja ärtynyt. Hoidan lapset ja kodin, nyt ei ole kyse siitä, vaan siitä, että minä tarvitsen jotain etten aivan nuupahda tänne. Varmasti tuttu tilanne muillekin. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde säännöllisesti ovesta ulos ilman lapsia tekemään sinulle mieluista toimintaa. palaa kotiin. juttele aikuisten kanssa muusta kun lapsista. mä jaksan sillä paremmin rankemmat jaksot kotona.

Vierailija
2/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa. Mies vahtii sillä aikaa lapsia. Ilman liikuntaa kilahtaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus pidin lasta istumassa mun jaloissa ja havahduin jos lähti liikkeelle. Ja DVD:ksi joku missä ei liian kovaa musaa tai pitää 20 min välein valita uusi jakso (vrt. muumit). vanhat postimies patet on tosi hyviä nukkumiseen :)

Kaupasta itselle joku naisten lehti (tai kaksi), kukkia ja karkkia ja niitä nautiskelet illalla kun lapset nukkuu. Tai kun se dvd/pikku kakkonen tulee.

Vierailija
4/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kuinka vanhat sun lapset. Mun lapset on jo niin isoja että sairastelut eivät haittaa yöunia. Nukun siis n. 8-9 tuntia joka yö, ja nukkuminen on todellakin kaiken perusta.

Harrastan liikuntaa joka päivä, siitä en tingi. Lasten kanssa on myös helppo harrastaa liikuntaa, lenkit tai esim. zumba dvd pyörimään.

Terveellisestä ruuasta en myöskään tingi. Meillä syödään terveellisesti.

Siinäpä se. Mä en esim. tarvitse ystävien seuraa kuten varmasti monet muut saadakseen energiaa. Mulla se lähinnä söisi energiaa ;)

Vierailija
5/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pakkaan lapset vaunuun ja lähden pienelle lenkille. Vaikka lähteminen tuntuu ihan mahdottomalta, kun on väsynyt, liikunnasta saa energiaa ja sitten puolen tunnin lenkin jälkeen on taas lisää virtaa.

Vierailija
6/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän syödä hedelmiä ja suklaata, että saa energiaa:) Pelkästä suklaasta kun tulee maha kipeäksi. Sitten teen vain välttämättömimmät hommat.

Vierailija
7/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja torkun siinä itse samalla puoliunessa. Toinen mitä harrastan väsyneenä, on suklaan syöminen. Mulla on vaatekaapissa kätkö, josta käyn aina nappailemassa pahimpaan väsymykseen tai ärtymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän