Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos loukkaat polvesi ja olet kotona sairaslomalla, teetkö töitä?

Vierailija
01.11.2011 |

Tämä on lähinnä ajatustyöläisille kysymys. Jos sinulla ei ole liikkumistarvetta ja aivot ovat ihan kunnossa ja tietoliikennekamat ok, teetkö kotona sairaslomalla töitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat voi kastella vaikka istuen jos et voi keppiin varata. Ikkunat saa odottaa.

Keppi toisessa kädessä ja täytän pyykkikoneen.

2v lapsi osaa auttaa kuivumaan laittamisessa.

Turha krääsä pois niin on vaan pintojen pyyhkimistä, onnistuu kun varaa keppiin.

Lakanat saa vaihtaa joku toinen tai vaihdetaan ne kuukauden päästä. Lattian pesun hoitaa joku toinen.

Meillä ei imuroida. Olen tehnyt ruoan päivittäin vaikka olen ollut sairas. Tiskikoneen tyhjennyskin onnistuu. Kyllä olet avuton! 4

Vierailija
22/24 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat voi kastella vaikka istuen jos et voi keppiin varata. Ikkunat saa odottaa.

Keppi toisessa kädessä ja täytän pyykkikoneen.

2v lapsi osaa auttaa kuivumaan laittamisessa.

Turha krääsä pois niin on vaan pintojen pyyhkimistä, onnistuu kun varaa keppiin.

Lakanat saa vaihtaa joku toinen tai vaihdetaan ne kuukauden päästä. Lattian pesun hoitaa joku toinen.

Meillä ei imuroida. Olen tehnyt ruoan päivittäin vaikka olen ollut sairas. Tiskikoneen tyhjennyskin onnistuu. Kyllä olet avuton! 4

Ikkunat on pestävä ennen pakkasia ja minä en pääse tästä sitä ennen eroon.

Meillä pyykkikone lattialla eli täyttöaukko noin 20-30 cm maasta.

Kuinka saan ne turhat krääsät kannettua pois?

Ruuanlaitosta en tainnut puhua mitään!

Ja kuten itsekin muutamaan tehtävään totesit JOKU MUU TEKEE.

Eli älä sano, että pystyt tekemään kotityöt vaikka kokovartalokipsissä kun et kerran pysty!

Epäilen vahvasti kipsauskokemustasi; polvileikkauksissa ei käytetä kipsejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan riippuu kivun määrästä ja millä lailla loukkasin. Mies kävi polvileikkauksessa taannoin ja oli ekan viikon aika kanttuvei. Sen jälkeen alkoi tehdä töitä. Sairaslomaa taisi olla 3-4 viikkoa.

Tietysti jos on lääkityksen tms. takia pihalla tai väsynyt, ei pitää levätä. Minä ajattelin tilannetta, jossa on suunnilleen kivuton ja muutenkin normaaleissa sielun voimissa ;)

Silloin ei olla enää sairauslomalla!

Jos vaikka on sellainen kipsi, että ei voi liikkua kunnolla. Tai ei saa rasittaa . Tai on vaikka raskauden ongelmien takia vuodelevossa. Pää toimii ja läppäri pysyy sylissä, mutta ei pääse työpaikalle ja on edelleen lääkärin määräämää sairauslomaa.

Vierailija
24/24 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat voi kastella vaikka istuen jos et voi keppiin varata. Ikkunat saa odottaa. Keppi toisessa kädessä ja täytän pyykkikoneen. 2v lapsi osaa auttaa kuivumaan laittamisessa. Turha krääsä pois niin on vaan pintojen pyyhkimistä, onnistuu kun varaa keppiin. Lakanat saa vaihtaa joku toinen tai vaihdetaan ne kuukauden päästä. Lattian pesun hoitaa joku toinen. Meillä ei imuroida. Olen tehnyt ruoan päivittäin vaikka olen ollut sairas. Tiskikoneen tyhjennyskin onnistuu. Kyllä olet avuton! 4

niin kuin tämä kokovartalokipsissäkin kaikkeen kykenevä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan