Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaako tietokone miehen kautta?

Vierailija
01.11.2011 |

Saisi firmansa kautta alennusta koneesta. Tämä tosi tyhmä juttu mutta meillä menee huonosti, joten jos ero tulisi niin kone olisi mieheni nimissä. Vaikka onkin alunperin lahja minulle. =( Vai ostanko vaan liikkeestä itse sen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytekniikka on tietysti ihmeellistä. Onko kyseessä älykäs roboottitietokone?

Jos kone todella ostaa miehesi kautta, kuten kerrot, niin siinä on varmaan jokin bugi.

Ostaako se ellos-tyylistä tavaraa vai mitä?

Vierailija
2/3 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytekniikka on tietysti ihmeellistä. Onko kyseessä älykäs roboottitietokone? Jos kone todella ostaa miehesi kautta, kuten kerrot, niin siinä on varmaan jokin bugi. Ostaako se ellos-tyylistä tavaraa vai mitä?

Joo mikäköhän mulla on äidinkieli? Mutta siis mies ostaisi tietokoneen firman kautta. Saisi siitä 20% alennuksen. Mutta olisi sitten firman nimellä jos ruvettaisiin kamppeita jakamaan. Mitään ei ole päätetty vaan harkinta aika.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytekniikka on tietysti ihmeellistä. Onko kyseessä älykäs roboottitietokone? Jos kone todella ostaa miehesi kautta, kuten kerrot, niin siinä on varmaan jokin bugi. Ostaako se ellos-tyylistä tavaraa vai mitä?

Joo mikäköhän mulla on äidinkieli? Mutta siis mies ostaisi tietokoneen firman kautta. Saisi siitä 20% alennuksen. Mutta olisi sitten firman nimellä jos ruvettaisiin kamppeita jakamaan. Mitään ei ole päätetty vaan harkinta aika. ap

Koneen elinkaari on niin lyhyt, että jos eroatte kolmen vuoden päästä, niin kone on jo vanha tai rikki. Toisaalta 20 % on aika pieni alennus.. esim. 700 eurosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän