Mitä tehdään kihla- ja vihkisormuksille eron jälkeen?
Kommentit (11)
tai teetetään niistä uusi koru. Minä heitin sillalta mereen, kun en halunnut edes niitä rahoja niistä.
tai teetetään niistä uusi koru. Minä heitin sillalta mereen, kun en halunnut edes niitä rahoja niistä.
Jaaha, eli kakkonen lähtee huomenna sukeltelemaan... :D
ja teetätin niistä uuden upean korun.
Mutta koska en halunnut olla missään tekemisissä koko korun kanssa, enkä siitä saatujen rahojen kanssa, lahjoitin rahat lastenklinikoiden kummit ry:lle. Siitä tuli sentään hyvä mieli. Oli edes jotankin iloa niistäkin "kihloista". :)
sekä 1 v hääpäivä sormuksen pidin itselläni. Niiden arvo oli noin 15 000 mk.
Pidän noita sormuksia silloin tällöin oikeassa nimettömässä. Olen ostanut settiin sopivan 3 sormuksen ja näin ovat aika näyttävä setti :)
Teetä koru lapselle. Tiedän yhden äidin, joka erottuaan lapsen isästä, teetti sormuksistaan lapselleen kaulakorun ketjuun laitettavaksi. Useammalle lapsellekin riittää tarpeita, jos teettää vain pienen riipuksen tai jos on massiiviset sormukset.
Sitä minäkin yritän parhaillaan selvittää. Olen menossa naimisiin 11.11 eikä sormuksesta ole tietoakaan. Ostaisin mielelläni (vähän)käytetyn valkokultaisen, mutta en ole vielä keksinyt, mistä.
Panttilainaamoilla näyttää jonkin verran olevan myynnissä (Helsingin tai Hakaniemen pantti täällä päin), samoin erilaisissa huutokaupoissa. Huutonetissä myös jonkin verran. Mikään niistä ei vain ihan napannut. Jatkan etsintää :)