Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodista, pukeutumisesta ym. tietävät, farkku ja toppiasiaa.

Vierailija
06.06.2008 |

Mitkä farkut olis parhaimmat: suoralahkeiset, bootcut, pillit vai vähän matalavyötäröiset, ylhäältä kapeat ja alhaalta leveät? Entä yläosa, pitkähkö toppi, kapea tunika vai narutoppi.

Mitkä kengät?

Olen menossa kerrankin ulos, trendeistä ihan pihalla.t. 30+ äiti, 164 cm, 55 kg, vartalotyyppi kai tiimalasi

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan muistanut mitä siinä oli...mutta ehkä tuossa oli jotain yhdistelyvinkkejä. Mitä kenkiä sinulla on? Tai millaista yhdistelmää pohdit?

Vierailija
2/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen malli on bootcut joka sopii kaikille, eikä ole koskaan totaalisen out. Hoikentavat reiden linjaa. Matalampivyötäröiset imartelevat isoa pyllyä. Korkeavyötäröisiä ei kannatta hehtaaribeban kanssa käyttää, jollei halua korostaa sitä entisestään.. Pillit sopii jos on hoikahko, tikkulaiha ei mielestäni tarvitse olla. Pillit sopii ison väljän yläosan kanssa. Bootcuttien kanssa käy perustopit, jotka loppuu noin vyötärölle. Matalavyötäiröisten kanssa sellainen toppi joka ylettyy farkkujen vyötärölinjaan asti. Ja väljien, levenevien kanssa sopii joku tyylillisesti samantapainen, mutta ei kuitenkaan ihan tosi seventies -tyyppinen paita, jotta et näytä naamiaisiin menevältä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen malli on bootcut joka sopii kaikille, eikä ole koskaan totaalisen out. Hoikentavat reiden linjaa. Matalampivyötäröiset imartelevat isoa pyllyä. Korkeavyötäröisiä ei kannatta hehtaaribeban kanssa käyttää, jollei halua korostaa sitä entisestään.. Pillit sopii jos on hoikahko, tikkulaiha ei mielestäni tarvitse olla. Pillit sopii ison väljän yläosan kanssa. Bootcuttien kanssa käy perustopit, jotka loppuu noin vyötärölle. Matalavyötäiröisten kanssa sellainen toppi joka ylettyy farkkujen vyötärölinjaan asti. Ja väljien, levenevien kanssa sopii joku tyylillisesti samantapainen, mutta ei kuitenkaan ihan tosi seventies -tyyppinen paita, jotta et näytä naamiaisiin menevältä..

Vierailija
4/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan että olisit hehtaariperse :), ihan hoikat mitat on, ihan yleisesti vaan sanoin ;) Ja monethan kokee että on iso pylly, vaikka ei olisikaan, niin silloin on ihan hyvä tietää mikä korostaa ja mikä häivyttää...

Vierailija
5/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katseita haluat, matalavyötäröiset farkut ja naruolkaintoppi. Pillit on kait nyt muotia mutta rumia musta ja näin ajattelee moni mieskin :O

Itse en viihdy paljastavassa naruolkain topissa vaan joku hihaton korkeintaan tai mieuluiten ihan pikku hihat. Ja korkeakantaiset korostaa jos sulla upeat jalat :) Mä laittaisin kiilakorkosandaalit jos lähtisin ulos. Mutta tuskin lähden pitkiin aikoihin.... rv 13 menossa :) Pidähän sinä hauskaa!

Vierailija
6/6 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katseita haluat, matalavyötäröiset farkut ja naruolkaintoppi. Pillit on kait nyt muotia mutta rumia musta ja näin ajattelee moni mieskin :O

Itse en viihdy paljastavassa naruolkain topissa vaan joku hihaton korkeintaan tai mieuluiten ihan pikku hihat. Ja korkeakantaiset korostaa jos sulla upeat jalat :) Mä laittaisin kiilakorkosandaalit jos lähtisin ulos. Mutta tuskin lähden pitkiin aikoihin.... rv 13 menossa :) Pidähän sinä hauskaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme