Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teidän miehet kertoo sulle rakastavansa sua?

Vierailija
31.10.2011 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies heittäytyi aivan hempeäksi ja kehui mua aivan älyttömän kauniiksi ja täydelliseksi naiseksi ja sitten ne rakkausluritukset perään :) On se ihana :)

Vierailija
2/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim.ei kaikilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on paljon romanttisempi luonne kuin mitä itse olen.

Vierailija
4/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaisinpa vaan itsekin välillä sanoa, muutenki kuin "minäkin sinua"....

Vierailija
5/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoillaan välittää kyllä suuresti,mutta ne kolme sanaa liian harvoin.....)=

Vierailija
6/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joka päivä. Multa se irtoaa ehkä kerran puolessa vuodessa. Mieheni on paljon romanttisempi luonne kuin mitä itse olen.

Mua melkeen nolottaa.

Vierailija
7/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin ja tekstarein.

Vierailija
8/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullaksi, rakkaaksi tms. hellittelynimillä kutsuu kyllä päivittäin. Oma-aloitteinen "Minä rakastan sinua" tulee sitten toisinaan. Ehkä kerran viikossa tai parissa. Samoin minä teen välillä "aloitteen" eli sanon sen, ja silloin tietty vastaa, että "Niin mäkin sinua".

Eli kyllä meillä niitä sanoja käytetään, mutta ei se mikään esimerkiksi jokailtainen tai -aamuinen rutiini ole. Sanotaan silloin, kun se tulee spontaanisti mieleen sanoa.

Vierailija
9/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ihan liian usein!

12 vuotta yhdessä

Vierailija
10/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset tykkää kuulla sen että on rakastettu. Mun mies ei oo sanonu mulle pitkään aikaan että rakastaa mua. Sanon kyllä sille ja sit se vastaa että niin mäki sua..

AP

Vierailija
11/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden ilmaisu sanallisesti on hänelle vaikeaa, mutta tiedän hänen rakastavan minua koko voimastaan.

Vierailija
12/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viime yönä rakasti niin hirmuisesti.

Vierailija
13/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mielestäni välillä liiankin usein. Itselläni on jotenkin sellanen hassu tunne että nuo sanat "kuluvat" jos niitä käyttää liikaa. Mieheni on ihana :)

Vierailija
14/23 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo jotenkin välittävänsä, arvostavansa ja rakastavansa. Olen aina kulta, rakas, muru, beibe tms, ja välillä sanoo, että rakastaa ihan hirmuisesti, ja kertoo, että on todella rakastunut ja olen ihaninta jne. Olen aivan äimänä tästä, en ole koskaan tuollaista saanut kokea aikaisemmin. Itsekin kerron joka päivä miehelle kuinka ihana ja tärkeä ja rakas hän on. Samoin sanon lapsille joka päivä, että rakastan.

Vierailija
15/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdettakin tosin takana vasta pari vuotta, mutta on se vaan ihana kuulla päivittäin. Joskus vaan heittona, "lavjuu!" tai jotain, joskus jää tuijottamaan mua ja kun kysyn että no mitäs, niin sanoo hiljaa kuinka paljon mua rakastaa... :)

Vierailija
16/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä munkin mies sanoo sen kerran kymmenessä vuodessa. Täytyy vielä odotella joitain vuosia.

Noin kerran kymmenessä vuodessa Tunteiden ilmaisu sanallisesti on hänelle vaikeaa, mutta tiedän hänen rakastavan minua koko voimastaan.

Vierailija
17/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rakkauden teot jäävät vaan näkemättä. Emme rakastele juuri koskaan.

Mutta onhan se ihana että edes sanoo rakastavansa.

Vierailija
18/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne rakkauden teot jäävät vaan näkemättä. Emme rakastele juuri koskaan.

Mutta onhan se ihana että edes sanoo rakastavansa.

Sanoo kyllä, muttei teoillaan näytä.

Vierailija
19/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin mieheni kertoo minulle rakastavansa minua. Sanoin, elein, tekstiviestein saan tietää olevani maailman kaunein nainen ja ihanin vaimo. Lisäksi hän kertoo avoimesti ikävöivänsä minua, kun ei ole luonani eikä meillä kyllä kumpikaan nimellä toista kutsu, vaan useimmiten käytetään sanoja kulta, rakas, mussukka jne., niin puheessa kuin viesteissäkin

Vierailija
20/23 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heti aamulla kun avataan silmät, ja viimeistään nukkumisaikaan taas. Meidän suhteessa rakastetaan kaikilla tavoin :)