Kuinka usein teidän miehet kertoo sulle rakastavansa sua?
Kommentit (23)
Mieheni on paljon romanttisempi luonne kuin mitä itse olen.
muistaisinpa vaan itsekin välillä sanoa, muutenki kuin "minäkin sinua"....
teoillaan välittää kyllä suuresti,mutta ne kolme sanaa liian harvoin.....)=
Melkein joka päivä. Multa se irtoaa ehkä kerran puolessa vuodessa. Mieheni on paljon romanttisempi luonne kuin mitä itse olen.
Mua melkeen nolottaa.
Kullaksi, rakkaaksi tms. hellittelynimillä kutsuu kyllä päivittäin. Oma-aloitteinen "Minä rakastan sinua" tulee sitten toisinaan. Ehkä kerran viikossa tai parissa. Samoin minä teen välillä "aloitteen" eli sanon sen, ja silloin tietty vastaa, että "Niin mäkin sinua".
Eli kyllä meillä niitä sanoja käytetään, mutta ei se mikään esimerkiksi jokailtainen tai -aamuinen rutiini ole. Sanotaan silloin, kun se tulee spontaanisti mieleen sanoa.
mielestäni ihan liian usein!
12 vuotta yhdessä
Kyllähän naiset tykkää kuulla sen että on rakastettu. Mun mies ei oo sanonu mulle pitkään aikaan että rakastaa mua. Sanon kyllä sille ja sit se vastaa että niin mäki sua..
AP
Tunteiden ilmaisu sanallisesti on hänelle vaikeaa, mutta tiedän hänen rakastavan minua koko voimastaan.
Viimeksi viime yönä rakasti niin hirmuisesti.
... mielestäni välillä liiankin usein. Itselläni on jotenkin sellanen hassu tunne että nuo sanat "kuluvat" jos niitä käyttää liikaa. Mieheni on ihana :)
kertoo jotenkin välittävänsä, arvostavansa ja rakastavansa. Olen aina kulta, rakas, muru, beibe tms, ja välillä sanoo, että rakastaa ihan hirmuisesti, ja kertoo, että on todella rakastunut ja olen ihaninta jne. Olen aivan äimänä tästä, en ole koskaan tuollaista saanut kokea aikaisemmin. Itsekin kerron joka päivä miehelle kuinka ihana ja tärkeä ja rakas hän on. Samoin sanon lapsille joka päivä, että rakastan.
Suhdettakin tosin takana vasta pari vuotta, mutta on se vaan ihana kuulla päivittäin. Joskus vaan heittona, "lavjuu!" tai jotain, joskus jää tuijottamaan mua ja kun kysyn että no mitäs, niin sanoo hiljaa kuinka paljon mua rakastaa... :)
ehkä munkin mies sanoo sen kerran kymmenessä vuodessa. Täytyy vielä odotella joitain vuosia.
Noin kerran kymmenessä vuodessa Tunteiden ilmaisu sanallisesti on hänelle vaikeaa, mutta tiedän hänen rakastavan minua koko voimastaan.
ne rakkauden teot jäävät vaan näkemättä. Emme rakastele juuri koskaan.
Mutta onhan se ihana että edes sanoo rakastavansa.
ne rakkauden teot jäävät vaan näkemättä. Emme rakastele juuri koskaan.
Mutta onhan se ihana että edes sanoo rakastavansa.
Sanoo kyllä, muttei teoillaan näytä.
Päivittäin mieheni kertoo minulle rakastavansa minua. Sanoin, elein, tekstiviestein saan tietää olevani maailman kaunein nainen ja ihanin vaimo. Lisäksi hän kertoo avoimesti ikävöivänsä minua, kun ei ole luonani eikä meillä kyllä kumpikaan nimellä toista kutsu, vaan useimmiten käytetään sanoja kulta, rakas, mussukka jne., niin puheessa kuin viesteissäkin
Yleensä heti aamulla kun avataan silmät, ja viimeistään nukkumisaikaan taas. Meidän suhteessa rakastetaan kaikilla tavoin :)
Eilen mies heittäytyi aivan hempeäksi ja kehui mua aivan älyttömän kauniiksi ja täydelliseksi naiseksi ja sitten ne rakkausluritukset perään :) On se ihana :)