Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yrittää saada(ko)Kolmas lapsi, pohdintaa.

Vierailija
09.10.2011 |

Olen hiukan yli 30v ja ennestään tyttö sekä poika, ei enää taaperoiässä.

Vakituinen työ ja elämässä muutenkin kaikki hyvin ei rahahuolia jne.

Toisaalta haluaisin vielä yhden lapsen, tuntuu jotenkin että jotain vielä puuttuu, toisaalta mietin, että taas alkaa alusta vaipparumba jne... mutta en nuorru tästä enää.

Miten te olette päätyneet ratkaisuun hankkia lisää lapsia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että kolmas lapsi saisi tulla aikaisintaan kun kuopus on täyttänyt 3 vuotta.

No meille kävi niin että tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta kuopuksen ollessa vuoden vanha ja ajateltiin etteivät lapset kuitenkaan tule kuin tilauksesta (vahingosta huolimatta), joten tässä sitä ollaan onnellisesti raskauden puolivälissä.

Vierailija
2/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jahkasi asiaa pitkään, mulle asia oli aivan selvä pitkään. Vihdoin mies suostui ja niin me saatiin kuopus, josta on ollut todella paljon iloa koko perheelle. Meilläkin lapset olivat jo isompia ja mulla oli ikääkin jo 36v, kun sain kuopuksen.

Nyt on kuopuskin jo 5v ja elämä aika helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko yhtään myöhäistä tehdä lapsi tähän väliin, jäin työttömäksi hetki sitten ja tuli vaan mieleen.

Vierailija
4/4 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljännenkin (43v). Vanhimman ja nuorimman ikäero 10 vuotta.

Kolmas on ihana. Ite olet rento ja kokenut äiti ja saat nauttia. Mulle kolmas toi paljon iloa, kun oli ollut raskasta kahden ekan kanssa.

Neljäskin on ihana, mutta välillä tuntuu, että ei ehdi, mutta kasvaahan hänkin ja sit taas ehtii.