Tieteen Kuvalehden personallisuustesti ; minkä henkilön sait tulokseksi? (linkki)
Itse sain Saddam Husseinin ja vaimoni sai George W. Bushin.
Myönnän olevani perfektionisti ja suorittaja, kuten testin lopputuloksessa sanottiinkin.
Vaimo oli saanut saman henkilön tulokseksi myös toisesta netin persoonallisuustestistä.
http://tieku.fi/testaa-persoonallisuutesi
Kommentit (41)
Joku muukin sai näköjään samat. Jälkimmäinen ihan ok...
oli sellaisia, että kumpikaan niistä ei sopinut meikään. Piti sitten arpoa kumman valitsen, joten testin tulos ei ollut mulle ns. oikea.
Saddam Hussein ja Fidel Castro :D
kyselijä - sovittelija ja kyllä tuosta itseni tunnistan.
En ole koskaan aiemminkaan löytänyt enneagrammista selvästi omaa tyyppiäni.
Bill Clinton ja Arnold Schwarzenegger ovat tyypillisiä suorittajia.
T. Nainen 29v.
ja tunnistan noista kyllä itseni.
Tarkkailija ja kyselijä. Sovittelija 5. Vähiten pisteitä sai auttaja.
Ronald Reagan ja Dalai Lama! Mies oli taas voima, Sadam Hussein ja Fidel Gastro, tosi ärsyttävä tyyppi.
Sovittelija kuten Ronald Reagan ja Dalai Lama.
Tunnistan tuosta itseni kyllä todella hyvin.
Ei varmasti olisi yllättänyt ketään tuttua. Välillä mua itseänikin rasittaa olla tällainen rauhaton, spontaani huuhaa, joka etsii koko ajan jotain uutta. Toisaalta, enpä ole jäänyt elämääni sohvalle jumittamaan.
Auttaja, äiti Theresa, Desmonfd Tutu ja
Kyselijä, Woody Allen, George Bush Jr
Ronald Reagan ja Dalai Lama sain henkilöiksi.
Olen skeptinen, kuten Woody Allen ja George Bush nuorempi. Olen myös sovitteleva, kuten Ronald Reagan ja Dalai Lama.
ei mulla muuta.
MBTI antaa mulle aina INFJ Tuo mystinen, vetäytyvä, välittävä, tunteellinen höpsö. En ole toisa mieltä.
Michael Jacksonia siis tuio testi heitti. Kai mun ihoni on tummunut ikääntymisen myötä. Jos musta tuleekin musta :).
mutta vain romantikon tunnistan itsestäni. Olen taiteilijasielu, hyvässä ja pahassa. Henkilöt olivat Bob Dylan ja Michael Jackson.
molemmista 7 pistettä eli olen Bill Clintonin ja George Bush Jr:n yhdistelmä ;-)
Kuvaukset sopivat kyllä melko hyvin, tunnistan niistä omia piirteitäni.
Mutta onko kasvatukseni epäonnistunut kun sain auttaja-pisteitä vain 2 vaikka olen nainen
molemmista 6