Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä, seinänaapuri FB-kaveriksi?

Vierailija
31.10.2011 |

Hyviä puolia, haittapuolia? Mitä tulee mieleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia:

-jos tarvitset sokeria tai jauhoja lainaksi, voit kysyä FB:ssä.

Huonoja puolia:

-Naapurisi voi kuulla miten lapsesi rääkyvät, hakkaavat toisiaan ja itkevät ja samalla FB-sivullesi tulee päivityksiä. Eli notkut netissä ja lapset ovat keskenään.

Ajatus katkesi... kirjottakaa joku muu!

Vierailija
2/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohimennen tuttu kaveriksi??? Mulla on vain sellaisia ihmisiä,jotka on ihan oikeesti mun kavereita tai sukulaisia.

Muutama tuttu on sellasia,että kun vaan kerran näkevät jonkun tyypin,niin se pitää heti pyytää fb-kaveriksi..en ymmärrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan kaikkeen?

ota jos otat, omapahan on asiasi.

Vierailija
4/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapurisi näkee sinut online Fb:ssa ja asunnostasi kuuluu iso pieru, hän tietää sinun olevan netissä ja piereskelevän.

Vierailija
5/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi seinänaapuri FB-kaverina. Mutta olemme muutenkin kavereita, kahvittelemme ja hän tietää minusta paljon ja minä hänestä.

Vierailija
6/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi Fbkavetri on minun naapuri ja minusta on aika hsuskaa kun tietän itä hän tekee ja minä teen samoin!

esim tänään aamulla kuulin että hän laittoi pyykkikoneen pyörimään ja minään tein sa,oin. sitten lkuulin että hän alkoi imuroida ja minä aion tehdä kohta ihan saman.

hän ei ole nyt naamakirjassa mutta minä olen ja tai sitten hän on poissa. jos kuulen että naapuri poistuu asunnostaan niin katsonikkunasta että meneekö autolleen vai kävwleeökö. hän pyysi minua kaveriksi naamakirjassa en minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän