Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimitelläänkö teillä, haukutteko toisianne kusipäiksi tms.?

Vierailija
30.10.2011 |

Mieleeni ei tulisi haukkua KETÄÄN yhtään miksikään. En toki puhdas pulmunen ole minäkään, mutta millainen ihminen haukkuu lastensa äitiä ja vaimoaan kusipääksi, jos pinna palaa? Minä ouhkun ja puhisen ja korkeintaan sätin ja sitten otan imurin ja alan siivota (helpottaa oloani:-).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän ihmisellä käytöstavat olla.

Joitain höhlä/hassu -ilmauksia tulee tosin joskus käytettyä varsinkin lasten kanssa, kun ovat tehneet ennenkuin ovat ajatelleet...

Vierailija
22/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin teineiltä kuulee kyllä valitettavan usein että "vitun huora, haista sinä paska".

Siis itse en lapsia tuolleen nimittele, korkeintaan saataan sanoa jostakin asiasta teineille että ooksä nyt täysi idioootti tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen millaiset ihmiset nimittelevät puolisoaan tai lapsiaan.

Vierailija
24/24 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ja kerran olen sanonut lastakin kusipääksi kun tahallaan satutti toista. Miestä olen haukkunut silloin kun hän on aiheuttanut tahallaan mielipahaa muille esim. huutamalla pelottelutarkoituksessa. Eli on käyttäytynyt kusipäisesti. Siksi ihmettelen kovasti että omat lapseni eivät nimittele kavereitaan, mutta monet heidän kavereistaan käyttävät hirveitä nimittelynimiä toisistaan. Ja päällepäin näyttäisi, että heidän perheensä ovat ihan tavallisia. Kyseessä siis eskari- ja ala-asteikäiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän