Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hylkäänkö ystävän

Vierailija
30.10.2011 |

Ystäväni on käynyt läpi vaikean avioeron, jonka aikana olin aina hänen käytettävissään ja tukenaan (tietenkin!). Tähän meni useampi vuosi, mutta hän selvisi siitä.

Nyt hänellä on uusi asunto ja hän voi ihan hyvin, mutta ei ole yhtään kiinnostunut minun elämästäni ja asioistani!

Oloni on hyväksikäytetty. Kelpasin olkapääksi ja rahanlainaajaksi ja aputerapeutiksi hänen vaikeimpina aikoinaan, mutta nyt osani on vain kuunnella, miten hienosti hänellä menee, kuinka miehet soittelevat hänelle, kuinka hänen ja hänen kotinsa ulkonäköä kehutaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ystävä käyttäydy noin.

Vierailija
2/3 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko järkeä pitää yllä ystävyyssuhdetta,missä itse et saa mitään,vaan annat vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko järkeä pitää yllä ystävyyssuhdetta,missä itse et saa mitään,vaan annat vain.

Niin, mun mielestä ystävyys on vastavuoroista.

Olen miettinyt asiaa omalla kohdallani, sillä sen jälkeen kun sukulaiseni perheellistyi, ei meikäläinen ole kelvannut kuin lapsenlikaksi ja muuten auttelemaan. Meille kyllä tullaan mielellään kylään koko viikonlopuksi, mutta meitä ei koskaan kutsuta vastavierailulle - paitsi siis lapsia hoitamaan. Olenkin lopettanut yhteydenpidon kokonaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan