Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia tv-shoppien Comfortisse/Genie/Aire Bra rintaliiveistä?

Vierailija
30.10.2011 |

Minulla on paljon ongelmia tavallisten rintaliivien kanssa ja vakuuttavia ovat nuo mainokset... Onko kukaan tilannut ja käyttänyt, toimiiko, tukeeko riittävästi? Mitkähän olisi noista kolmesta parhaat?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muakin kiinnostaa. Mulla on aika isot roikkuvat rinnat ja noita Genie Bra -liivejä oon miettinyt. Onko kellään kokemusta?

Vierailija
2/27 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysliiveiksi ajattelin kun liivejä joissa on tarpeeksi iso kuppikoko on mahdotonta löytää. Ainakaan imetysliivejä.

Olivat kyllä pettymys. Kyllähän minä tiesin ettei ne oikeasti voi suuria rintoja kannattaa mutta silti olin pettynyt.

Aion ne kuitenkin pitää ja anoppi joka on ompelija saa niitä vähän muuttaa. Kai ne paremman puutteessa menee sen puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että ihan kuin sukkahousut olis ollu päällä, ei juuri tukenut mitenkään rintaa nämä.

Vierailija
4/27 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset liivit olivat? Olen itsekkin lihava, eikä tahdo löytyä mistään hyviä liivejä, vaikkeivat rinnat sinänsä ole kuin C-kokoa. Olen tilaamassa ko. sivustolta proactive-kasvotuotteita ja ajattelin josko täräyttäisi samalla nuo genebra:t.

Tintti

Vierailija
5/27 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon ongelmia tavallisten rintaliivien kanssa ja vakuuttavia ovat nuo mainokset... Onko kukaan tilannut ja käyttänyt, toimiiko, tukeeko riittävästi? Mitkähän olisi noista kolmesta parhaat?

Kiinnostuin liiveistä ja tilasin kolmen kappaleen setin. Ovat ihanat ja napakat päällä. Kuppikokoni on E 80 (siliconien kera).

Vierailija
6/27 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit kehuivat kovasti Genie Bra joten hankin ne myös itselleni. On kuulemma paras toi Genie Bran everlast materiaali. Genie on yhtä hyvin toppi kuin rintsikat. Tosi mukavat kun ei lainkaan saumoja. Suosittelen.

Vierailija
7/27 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin liiveistä ja tilasin kolmen kappaleen setin. Ovat ihanat ja napakat päällä. Kuppikokoni on E 80 (siliconien kera).

Pitäiskö munkin uskaltautua kokeilemaan? Ongelmana on vaan se koko. Kun rinnat on f/g, mutta mun paitakoko on kyllä s tai m. Olen siis ihan normipainoinen ja vieläpä kapeaharteinen. Että mahtuuko mun lollot esim. s-koon liiviin?

Vierailija
8/27 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genie Brat tuli eilen. Liian pitkät olkaimet mulle eli rinnat eivät saaneet tukea.

Itse ratkaisin ongelman niin että leikkasin olkaimista palan pois ja ompelin yhteen.

Nyt ovat sopivammat ja muutoinkin mielyttävän tuntuiset. Nännit ei näy kun oli mukana ne push upit.

Vierailija
9/27 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin nuo comfortisse-liivit kun tarjouksella sai 2kpl puuterin värisiä, 2kpl mustia ja 2kpl valkoisia. Olen kyllä ollut todella tyytyväinen. Pysyvät päällä ja tukevat, vaikka kuppikoko on 65G. Noita liivejä pitää kuitenkin käyttää aina 2 päällekkäin, että tukevat, niinkuin niissä mainoksissakin näytettiin. Puuterin väriset tuntuvat olevan vähän löysemmät kuin muut...

Vierailija
10/27 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin tilasin juuri ja aloin miettimään, että kun olen hyvin pienirintainen, pitääkö munki käyttää niitä kahet päällekkäin?? vai onko se, että jos on iso rintaisempi niin silloin vaan? :)

Vierailija
11/27 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kokoluokitusta vain ihmettelen... Jos paidan koot vaihtelee xs-m välillä, ja kuppikoko on G, onkohan m-koko silloin liian pieni? Omia mielipiteitä saa jakaa!

Vierailija
12/27 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin tarkat mitat ja jos on rajatapaus ne suosittelee ottamaan isommat.

http://www.tvshop.com/FI/products/202192/218778

Vierailija
13/27 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka paidassa menee l tai xl..Puristavat ja nännit paistaa läpi..Ei hyvät!! Ihan kuin tavalliset urheiluliivit..

Vierailija
14/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat, mutta tosi mukavat päällä ja ajavat asiansa. Todella ylihinnoitettuja TV shopissa sun muissa TV kaupoissa, joten jos ajattelit tilata, suosittelen tilaamaan täältä.

http://viewitem.eim.ebay.fi/3-pcs-Seamless-Leisure-Bras-White-Nude-Blac…

Saat kolme hintaan 13,63 € (toimituskulut tossa samassa) Tulleista tosin tulee joku 10 € lisää, mutta suhteessa paljon halvempaa.

Vierailija
15/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko joku niitä huuhaa confortitsejä tilailee??? muhahahahahahahahahahahaaaa

Suosittelen visiittiä kunnon rintaliivikauppaan, esim. Funky Lady.

Vierailija
16/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat, mutta tosi mukavat päällä ja ajavat asiansa. Todella ylihinnoitettuja TV shopissa sun muissa TV kaupoissa, joten jos ajattelit tilata, suosittelen tilaamaan täältä.

Saat kolme hintaan 13,63 € (toimituskulut tossa samassa) Tulleista tosin tulee joku 10 € lisää, mutta suhteessa paljon halvempaa.

Vierailija
17/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genie Bra -rintaliivit, joissa lisätyynyt toimivat erittäin hyvin. Ei tarvitse kohennella eikä tuskailla. Kokoni on C90. Nyt kun löytäisi niitä lisää olisin tyytyväinen :)

Vierailija
18/27 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.02.2012 klo 17:34"]

...myös kiinnostunut, mutta mietityttää, kuinka ne antavat tukea. Noita Genie Bra:ita olen harkinnut. Rintani ovat 65G, ja todellakin kaipaavat tukea. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia muilta...

[/quote]

Tilasin jonkun tv-tuotteen. En muista mikä se näistä oli. kokoni on 75F. Rintani ovat raskaat, isot ja suunta on alaspäin. Näissä liiveissä ei ollut mitään tukea. Siis ei mitään.
Tällaiset liivi sopivat joko silikonirinnoille tai pienirintaisille, jotka eivät tarvitse tukea. Tai sitten niille onnellisille, joilla on täydelliset isot, mutta terhakat rinnat.

Ostan kaikki liivini Changesta.

Vierailija
19/27 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ovat olleet ihan täydelliset ja kuppi koko on C ja nukun yötkin, toki vaihdan toisen parin.

Vierailija
20/27 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaamaan Genie Bra:t. Comfortisset olis myös kiinnostaneet, Aire Bra tuntui kaikkein kevyimmältä vaihtoehdolta enkä mäkään usko sen riittävään tukevuuteen. Tuskin nuo muutkaan täydellistä tukea antaa mutta pakko kokeilla.

Olen lihava ihminen, tällä hetkellä vielä raskaana. Mitkään normaaliliivit ei istu, olen ostanut myös kalliita erikoismyymälöistä asiantuntevan myyjän avustuksella. Iho on atooppinen ja herkkä, nännit hankautuu pitseistä rikki, kaarituet aiheuttaa ihottumaa, olkaimet tippuu, riittävän kireä ympärys pureutuu läskien väliin, rinnat pursuilee kupeista yli tai kainaloista. Pakko kokeilla jotain uutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme