Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tv-shoppien Comfortisse/Genie/Aire Bra rintaliiveistä?

Vierailija
30.10.2011 |

Minulla on paljon ongelmia tavallisten rintaliivien kanssa ja vakuuttavia ovat nuo mainokset... Onko kukaan tilannut ja käyttänyt, toimiiko, tukeeko riittävästi? Mitkähän olisi noista kolmesta parhaat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse samaa kun näin mainoksen, mutta mielestäni vaikuttavat aika samantapaisilta kuin nämä:

Carriwell Seamless Maternity Bra äitiys-/urheiluliivit.

Ostin nuo Carriwelit aikoinaan reilulla kympillä (tarjous). Minulla on isot rinnat ja koen noissa ongelmana sen että rinnat ikäänkuin valahtavat alas. Aluksi siis tuntuvat asettelun jälkeen mahtavilta, mutta hetken päällä oltuaan lörpsähtävät.

Lisäksi olkaimet valahtavat kasaan ja painavat ikävästi (hartian muoto).

Käytän niitä lähinnä yöllä tai urheillessa rintaliivien päällä.

Carriwelit ovat liian ohutta ja venyvää kangasta, mitenkähän Geniet?

Vierailija
22/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myös kiinnostunut, mutta mietityttää, kuinka ne antavat tukea. Noita Genie Bra:ita olen harkinnut. Rintani ovat 65G, ja todellakin kaipaavat tukea. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia muilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on genie brat ja mun mielestä hyvät. Mulla on d-kuppi. Ainut vika että tosi rumat, aivan kuten mainoksessa... Pidän noita raskausaikana kun rinnat on tosi turvoksissa ja arat... Ajaa asiansa tässä. Kannattaa katsoa nettisivuilta kokotaulokko että tulee oikeen kokoset.

Vierailija
24/27 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja takaisin lähtivät. Olen todella isorintainen, ja tilasin isoimmat. Eivät tue, todella ohkaiset. Mutta kaikesta huolimatta olkaimet valuvat ja jatkuvasti saa sukia ylös??? Vähän outoa. Sitä ongelmaa en odottanut, sillä keskusteluista luin että rullautuvat pois paikoiltaan ja sitä epäilin todeksi, ja näin oli. Rullautuvat rintojen alta ja selästä. Mutta että olkaimet vielä tippuu. Tosi kurjat. Kaksi päivää kokeilin ja pyh

Vierailija
25/27 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän noita air bra- rintaliivejä. Tosi mukavat ja tukevat. käytän myös juostessa, ja hyvin tukee, paremmin kuin ihan oikeet urheiluliivit. :) Ja jos ei tykkää toppauksista ne saa pois . Ostettiin ihan citymarketista ku sinne oli niitä ilmestyny :D

Vierailija
26/27 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, onko kellään isorintaisella uusia kokemuksia Genie brasta?

Vierailija
27/27 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Kuppikoko ei vastaa ollenkaan isorintaisten G,F,E- kokoa. Eikä ole mitään palautusosoitetta tiedossani.

Joudun muotoilemaan itselleni sopivat tukevat kupit, onneksi osaan ommella ja saan näistä vielä käyttööni kauniit liivit.

Jos toimittaja haluaa pelastaa tilanteen, ottakoon yhteyttä heti miten.