Onko kellään raskaustesti näyttänyt pitkään negaa?
Onko kellään käynyt niin, että raskaustesti olis näyttäny pitkään negaa vaikka oliskin ollu raskaana? Mulla on menkat nyt 6pv myöhässä mut silti testi näyttää sitkeesti negatiivista. Valkovuoto on sitkeetä, "limamaista". Mitään raskausoireita ei oo, mutta eipä ollu edellisessäkään raskaudessa. Pillerit on jätetty pois 5 kk sitten ja siitä asti menkat on tullu täsmällisen tasasesti. En oo laihtunu, ei oo ressiä, ei siis mitään syytä miks menkat jäis yhtäkkiä tulematta! Ja oon tehny testejä eri vuorokauden aikoihin, yhteensä jo 6 kpl! Tosi outoa ja ärsyttävää. Kellään vastaavaa?
Kommentit (3)
Kannattaa seurailla tilannetta voit ihan hyvin olla raskaana. Mulla kävi sillälailla että kotona tehdyt testit näytti positiivista tosin ensiks tositosi haaleilla viivoilla mutta terveysaseman raskaustesti näytti kerta toisensa jälkeen negatiivista vaikka olin kotona jo kymmenen testiä plussaillut:D oli siinä sitten kiva kun kovasti väittivät etten millään ole raskaana ja että menkkojen tuloa vaan odotellaan vaikka oli jo ihan reilusti myöhässä! Mulla tosin oli kaikki mahdolliset oireet mutta eihän niitä kaikille tule toisille ei ollenkaan.
mutta oli silti raskaana. Odotti tyttöä.