Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin noloa, että 30+ ikäinen mies on lasten kanssa ulkona

Vierailija
29.10.2011 |

ja oikeasti tekeekin niiden lasten kanssa jotain? Asuttiin ennen opiskelija-alueella, jossa oli paljon nuoria perheitä ja nuoria isiä. Noi isät oli tosi paljon lasten kanssa pihalla, potkivat palloa, pelasivat sählyä, talvella tekivät yhdessä luistinradan ja isoja linnoja jne. Se oli hauskaa, sekä aikuisista että lapsista.

Nyt ollaan muutettu alueelle, jossa on paljon perheitä, mut ei nuoria perheitä juurikaan. Isät ulkoilee lastensa kanssa, juu, mut se on sitä, että seisotaan leikkipuiston laidalla kädet puuskassa, tai sitten pistetään lapsi autoon ja ajetaan ohjattuun jumppaan.

Oma mieheni on ainoa, joka oikeasti tekee lasten kanssa jotain tällä alueella (pihalla ja puistoissa). Sitä suorastaan ihmetellään, että miten joku jaksaa potkia palloa omien lastensa kanssa. Onko se siis jotenkin noloa? Eikö tosimiehet heittäydy koskaan mihinkään, missä tulee hiki tai jossa joutuu vähän tsemppaamaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei jaksa enään toikkaroida pihalla työpäivien jälkeen, sun mies on työtön ja vetelys niin siksi se jaksaa olla siellä.

Vierailija
2/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähän tyhyymä?

Sen sijan että olisit ylpeä miehestäsi, mietitkin että onko hän ihan nolo tyyppi.

Herää pahvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aiheuttaa kateutta ns uusissa naapureissa.

Meillä 39 v mies tekee 3 v tytön kanssa hiekkakakkuja hiekkalaatikolla, antaa keinussa vauhtia, pelaa pallolla jne. Ja 7 v:n kanssa tekee paljon juttuja pihalla myös.

Meidän pihalla ihailtavan paljon on yksi mies ainoastaan ulkona lapsensa kanssa. Monesti ovat molemmat, äiti ja isä, ulkona hiekkalaatikolla pienen 2 v tyttärensä kanssa.

Lisäksi yksi toinen mies on pihalla, hän tosin ei tee muuta kuin seisoo ja lapsensa leikkivät keskenään.

Mutta on sekin parempi kuin ettei edes vahdi lapsiaan tai tule ulos.

Monia yh-perheitä asuu meidän pihalla eikä heidän isät tee lasten kanssa mitään ulkona, saati sisällä.

Mutta ei täällä pihalla äitejäkään ole pahemmin jotka lastensa kanssa vaivautuu pihalle vaan lapset saavat melskata keskenään eikä kukaan vahdi heidän touhujaan :(

Vierailija
4/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin katson ylpeydellä miestäni, jota pihan 10-vuotiaat käyvät välillä hakemassa potkimaan palloa.

Vierailija
5/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei jaksa enään toikkaroida pihalla työpäivien jälkeen, sun mies on työtön ja vetelys niin siksi se jaksaa olla siellä.

Meillä mies on ihan työssäkäyvä ja jaksaa silti touhuta lasten kanssa enemmän kuin minä, kotiäiti.

Tällä alueella näkyy molempia lasten kanssa ulkona, sekä äitejä ja isiä. Vanhempien keski-ikä taitaa huidella siinä 35v.

Vierailija
6/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raatavat töissä perheensä tienestin eteen ja silti jaksavat touhuta lapsiensa kanssa ulkona leikkien ja pelaten.

Nolo on se isä tai äiti jota ei KIINNOSTA tehdä lapsensa kanssa mitään. Säälittää lapset jotka eivät omaa vanhempia joiden kanssa voi pitää hauskaa ulkoillen ja leikkien.

Vierailija
7/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paljon nolompi tapaus on mies, joka ei tee mitään omien lastensa kanssa. Miten joku sellaisen edes huolii kumppanikseen?

Vierailija
8/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole todellakaan noloa.

Mun mies on 34v. ja potkii palloa, pelaa sählyä ja rakentaa lumilinnoja lasten kanssa.

lapset 3v. 4v. ja 8v. + pihan lapset 6kpl.

Ja olen hyvin ylpeä miehestäni että jaksaa työpäivän jälkeen vielä touhuta lasten kanssa pihalla...

Naapurin ukot vaan seisoo ja ihmettelee.

Vierailija
9/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikkukaupungissa ainakin isät voivat ihan ikään katsomatta pelata palloa, sählyä, hiihtää, tehdä lintupönttöä jne..

Vierailija
10/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä on ex.

Vierailija
11/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä on ex.

Vierailija
12/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut jotenkin paremminkin kirjoittaa. Mut minä en provoile, olen vaan jotenkin tosi loukkaantunut, kun kuulin kuinka naapurit juttelivat keskenään, että onkohan niissä miehissä joku vialla, jotka hoitaa lapsiaan yhtä paljon kuin äiti ja touhuavat niiden kanss. Kuulemma heissä ei ole niin paljon testosteronia kuin normaaleissa miehissä. (tämä ei ole provo).

Ja kyllähän se nyt kieltämättä erottuu, kun minun mieheni pistää sählymatsin pystyyn ja siihen juoksee joka talosta lapsia pelaamaan - mut vain koska ei täällä muut miehet tee niin. Tuli vaan mieleen, että onko toi oikeasti sitten jotenkin noloa, eikä oikein miehille "sopivaa".

ap.

Vierailija
13/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeasti tekeekin niiden lasten kanssa jotain? Asuttiin ennen opiskelija-alueella, jossa oli paljon nuoria perheitä ja nuoria isiä. Noi isät oli tosi paljon lasten kanssa pihalla, potkivat palloa, pelasivat sählyä, talvella tekivät yhdessä luistinradan ja isoja linnoja jne. Se oli hauskaa, sekä aikuisista että lapsista.

Nyt ollaan muutettu alueelle, jossa on paljon perheitä, mut ei nuoria perheitä juurikaan. Isät ulkoilee lastensa kanssa, juu, mut se on sitä, että seisotaan leikkipuiston laidalla kädet puuskassa, tai sitten pistetään lapsi autoon ja ajetaan ohjattuun jumppaan.

Oma mieheni on ainoa, joka oikeasti tekee lasten kanssa jotain tällä alueella (pihalla ja puistoissa). Sitä suorastaan ihmetellään, että miten joku jaksaa potkia palloa omien lastensa kanssa. Onko se siis jotenkin noloa? Eikö tosimiehet heittäydy koskaan mihinkään, missä tulee hiki tai jossa joutuu vähän tsemppaamaan?

Vierailija
14/14 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies on jo 42 ja vielä jaksaa, päällikkötason ansiotyönsä lisäksi, eikä tuo kovin veteläkään ole.

Tosin se itse pohti, kun naimisiin mentiin, että mitenkähän sitten vanhempana jaksaa, siksikään ei turhaan jarruteltu lasten tulemisen tahtia. (lapsia 4 kpl)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän