Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdenkeskistä aikaa ekan kerran vuoteen

Vierailija
29.10.2011 |

Ja mies on viettänyt koko päivän omissa puuhissaan. Koskaan ei ole mahdollisuutta harrastaa rentoa seksiä, jutella, olla vaan mukavasti yhdessä. Ja nyt kun järkkäsin lapsen hoitoon, niin tässä ollaan.

Olen käynyt useita kertoja kyselemässä, tehtäiskö jotain yhdessä. Mies sanoo vähän äreänä, että joo kohta.

Miks mun pitää jaksaa tollasen mörököllin kanssa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä selvästi, että olen järkännyt meille yhteistä aikaa. Kun mies ryhtyi omiin puuhiinsa, kävin sanomassa monta kertaa, että tulisiko hän tekemään jotain minun kanssani.

Meillä ei ole muulloin yhteistä aikaa, koska

a) mun työni alkaa aikaisin, joten menen nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa (ei ilta-aikaa)

b) miehellä paljon harrastuksia, jotka vievät suuren osan viikonlopuista

c) arki-iltaisin on vaikea järkätä yhteistä aikaa, koska pakollisiin rutiineihin kuluu koko ilta ja minun pitää mennä aikaisin nukkumaan.

Mutta joo, näköjään tämä(kin) on minun vikani. Mies voikin sitten hyvällä omallatunnolla vaihtaa mut nuorempaan, kun vaimolta ei herunut seksiä ja hellyyttä. Vai kuinka?

ap

Vierailija
2/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen olisi pitänyt tehdä? Olisko hänen pitänyt rakentaa sinulle romanttinen illallinen vai mitä ihmettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä selvästi, että olen järkännyt meille yhteistä aikaa. Kun mies ryhtyi omiin puuhiinsa, kävin sanomassa monta kertaa, että tulisiko hän tekemään jotain minun kanssani.

Meillä ei ole muulloin yhteistä aikaa, koska

a) mun työni alkaa aikaisin, joten menen nukkumaan samaan aikaan lasten kanssa (ei ilta-aikaa)

b) miehellä paljon harrastuksia, jotka vievät suuren osan viikonlopuista

c) arki-iltaisin on vaikea järkätä yhteistä aikaa, koska pakollisiin rutiineihin kuluu koko ilta ja minun pitää mennä aikaisin nukkumaan.

Mutta joo, näköjään tämä(kin) on minun vikani. Mies voikin sitten hyvällä omallatunnolla vaihtaa mut nuorempaan, kun vaimolta ei herunut seksiä ja hellyyttä. Vai kuinka?

ap

Miehelle ei sanota kesken kaiken, että "tule tekemään mun kanssa jotain", vaan miehelle sanotaan ETUKÄTEEN mitä, missä ja milloin. Ei "jotain"! Olisit sanonut miehelle EILEN, että huomenna heti kun lapset haetaan hoitoon, niin mennään harrastamaan seksiä. Tuolla tavalla miesten kanssa ollaan, sanotaan SUORAAN mitä halutaan.

Vierailija
4/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ensin, tulisiko mies vähän hellittäväksi. Sitten kysyin, tulisiko hän minun kanssani syömään. Söin yksin. Kysyin uudelleen, mentäisikö vaikka köllöttelemään ja juttelemaan. Sitten kysyin vielä ihan suoraan, kiinnostaisiko seksi.

Mut joo, mun vika. Mähän olen yksin tästä parisuhteesta vastuussa. Mies ei kyllä tee mitään sen eteen, mutta valittaa kuitenkin, kun ei ole yhteistä aikaa. Siinä sitten hyvä syy vaihtaa nuorempaan.

Mun vika oli myös se, että tulin avautumaan asiasta av:lle. Täällähän kaikki on aina naisen vika. Taitaa mennä vaihtoon sekä mies että keskustelupalsta.

ap

Vierailija
5/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on harvinaista? Miksi palstan naiset hyväksyvät mukisematta sen, että mies on mieluummin yksin kuin vaimonsa kanssa, kun saa itse valita? Miksi mieheltä pitäisi pyytää yhteistä aikaa? Mikä avioliitto se on? Oletteko niin kiitollisia, että olette ylipäätään saaneet miehen? Ymmärrän oikein hyvin ap:ta.

Vierailija
6/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ensin, tulisiko mies vähän hellittäväksi. Sitten kysyin, tulisiko hän minun kanssani syömään. Söin yksin. Kysyin uudelleen, mentäisikö vaikka köllöttelemään ja juttelemaan. Sitten kysyin vielä ihan suoraan, kiinnostaisiko seksi.

Mut joo, mun vika. Mähän olen yksin tästä parisuhteesta vastuussa. Mies ei kyllä tee mitään sen eteen, mutta valittaa kuitenkin, kun ei ole yhteistä aikaa. Siinä sitten hyvä syy vaihtaa nuorempaan.

Mun vika oli myös se, että tulin avautumaan asiasta av:lle. Täällähän kaikki on aina naisen vika. Taitaa mennä vaihtoon sekä mies että keskustelupalsta.

ap

Jos sinä ensin täällä meille kerrot, että olet pyytänyt miestä tekemään kanssasi jotain, niin me muut luulemme sinun tehneen niin. Jos olet tosiaan selkeästi kertonut, mitä haluat ja olette etukäteen yhdessä olleet innoissanne yhteisestä ajasta, niin sitten olen hiukan ulalla miehesi käytöksestä. Sun alkuperäisestä kirjoituksesta sai sen kuvan, että olette olleet hyvin suunnittelemattomasti tän päivän suhteen.

Mutta nyt on keskustelun paikka miehesi kanssa. Kerrot, miltä sinusta tuntuu ja pyydät miestä (rakentavasti) kertomaan, miten hän tämän päivän koki, oliko hänellä jotain odotuksia.

Vastaisuuden varalle: te tarvitsette enemmän pariaikaa. Jos sitä ei ole kuin kerran vuodessa, niin ei teidän liitto kestä. Sitä pitää olla koko ajan, joka viikko. Sitä pitää jotenkin järjestää.

Vierailija
7/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se aika meni jo. Kysy mieheltä, mitä sinun pitäisi nyt päätellä miehen valinnoista.

Vierailija
8/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että miehille pitää kertoa etukäteen ja sanoa ihan selkeesti mitä tuleman pitää.

Miehet nyt vaan on sellasia.

Jos minä olisin järkännyt lapset hoitoon illaksi.

Ilmottaisin vaikka edellisenä päivänä miehelle ja sovitaan mitä tehdään.

Jos oltas vaan kotona niin mies varmasti alottais jonkun remonttihomman. Ihan sama mitä siinä vaiheessa ehdottelisin miehelle. Jos joskus saa tehdä jotakin rauhassa niin tekee jotakin töitä kotona.

Ihan hyvin meillä menee. Yleensä ollaan 2 kertaa vuodessa pidennetty vkl euroopassa tai toinen noista on koko viikon rantaloma jossa voidaan maata vaikka puoliks päällekkäin;)

Vierailija
9/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Jos sinä ensin täällä meille kerrot, että olet pyytänyt miestä tekemään kanssasi jotain, niin me muut luulemme sinun tehneen niin. Jos olet tosiaan selkeästi kertonut, mitä haluat ja olette etukäteen yhdessä olleet innoissanne yhteisestä ajasta, niin sitten olen hiukan ulalla miehesi käytöksestä. Sun alkuperäisestä kirjoituksesta sai sen kuvan, että olette olleet hyvin suunnittelemattomasti tän päivän suhteen.

Mutta nyt on keskustelun paikka miehesi kanssa. Kerrot, miltä sinusta tuntuu ja pyydät miestä (rakentavasti) kertomaan, miten hän tämän päivän koki, oliko hänellä jotain odotuksia.

Vastaisuuden varalle: te tarvitsette enemmän pariaikaa. Jos sitä ei ole kuin kerran vuodessa, niin ei teidän liitto kestä. Sitä pitää olla koko ajan, joka viikko. Sitä pitää jotenkin järjestää.

Kerroin miehelle etukäteen, että olen järkännyt meille yhteistä aikaa (hän sen puutteesta yleensä valittaa). Sanoin, että ollaan vaan rennosti yhdessä, enkä tosiaan tehnyt mitään suunnitelmaa, koska siitä helposti sitten tulee suorituspaineita ja riitaa.

Tänään, kun yhteinen aika alkoi, mies paineli saman tien omiin hommiinsa. Annoin hänen vähän aikaa puuhata, ja sitten menin kyselemään, tulisiko minun hellittäväkseni, kun nyt olisi sitä yhteistä aikaa.

ap

Vierailija
10/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lisäinformaatiota tulee niin tiputellen ja hitaasti.

Onneksi se iltanne on nyt sitten ohi, voit palstailla kuten tähänkin asti ;)

Vierailija
11/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kerrot miehellesikin asiat yhtä epäselvästi kuin täällä, niin en yhtään ihmettele väärinymmärryksiä ;)

Mutta nyt sinä olet väärässä paikassa tätä vatvomassa. Sinä menet nyt miehen luo ja kysyt, miksi hän ei halunnut viettää sun kanssa aikaa. Selvität tämän asian hänen kanssaan. Ja järjestätte sitä yhteistä aikaa enemmän kuin kerran vuodessa!!

Vierailija
12/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa ja ehkä jopa jutellaan yhdessä... Minua säälittää naiset, jotka pitävät luonnollisena, että mies on viimeiseksi oman vaimonsa kanssa, jos on vapaa-aikaa.

Vierailija
13/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kerroin miehelle etukäteen, että olen järkännyt meille yhteistä aikaa (hän sen puutteesta yleensä valittaa). Sanoin, että ollaan vaan rennosti yhdessä, enkä tosiaan tehnyt mitään suunnitelmaa, koska siitä helposti sitten tulee suorituspaineita ja riitaa.

Tänään, kun yhteinen aika alkoi, mies paineli saman tien omiin hommiinsa. Annoin hänen vähän aikaa puuhata, ja sitten menin kyselemään, tulisiko minun hellittäväkseni, kun nyt olisi sitä yhteistä aikaa.

ap

Sori vaan ap, tiedän että sua harmittaa, mutta mitäs jos nyt onkin niin että sä olisit voinut tehdä jotain toisin ja pelastaa teidän iltanne.

"Annoin hänen vähän aikaa puuhata" kuulostat aika tyrannilta tän sanottuasi :) eli sinä määräät koska miehen oma aika on käytetty jne jne. Mitä jos miehelläsi sitten tuon lyhyen puuhailun jälkeen olikin joku juttu niin kesken ettei voinut jättää sitä käsistään? Ja toisekseen, etkö nyt vaan voisi koittaa ymmärtää sitä että miehesi on todennäköisesti ymmärtänyt "ollaan rennosti" ja "ei suunnitella mitään" erilailla kuin sinä? Miehellesi ne saattavat nyt tarkoittaa sitä mitä hän on koko illan tehnyt. Sun olisi ehkä pitänyt sanoa miehellesi ihan tarkkaan mitä sä haluat, ei se mikään ajatusten lukija ole.

Äläkä ota hernettä nenään jos täältä ei nyt herukaan sitä sympatiaa, jota odotit. Kuten monessa vastauksessa hienosti kerrotaan, sinä todellakin olisit voinut toimia itse toisin. Harva mies on niin romanttinen ja naisten aivoitukset ymmärtävä että ilman tarkempia ohjeita osaavat olla niinkuin me naiset toivoisimme.

Vierailija
14/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa ja ehkä jopa jutellaan yhdessä... Minua säälittää naiset, jotka pitävät luonnollisena, että mies on viimeiseksi oman vaimonsa kanssa, jos on vapaa-aikaa.

Miehestä sana "yhteinen" aika voi tarkoittaa tiskausta yhdessä, tai haravointia yhdessä.

Ei varmasti ole kovin kiinnostavaa.

- Nyt se muija haluaa yhdessä mattopyykille...

Sanat "yhteinen aika" tai "jotain yhdessä" ovat yleensä jotain epämukavaa.

Pitää sanoa suoraa, että ensiksi syödään yhdessä, ja sitten leikitään rosvoa ja poliisia makuhuoneessa, pamppu ja käsiraudat ovat jo valmiina.

Vierailija
15/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä sana "yhteinen" aika voi tarkoittaa tiskausta yhdessä, tai haravointia yhdessä. Ei varmasti ole kovin kiinnostavaa. - Nyt se muija haluaa yhdessä mattopyykille... Sanat "yhteinen aika" tai "jotain yhdessä" ovat yleensä jotain epämukavaa. Pitää sanoa suoraa, että ensiksi syödään yhdessä, ja sitten leikitään rosvoa ja poliisia makuhuoneessa, pamppu ja käsiraudat ovat jo valmiina.

Vierailija
16/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te etukäteen suunnitelleet etukäteen yhtään? Minusta kuulostaa, että miehesi on suunnitellut omia juttujaan ja sinä omia, mutta ette ole vaivautuneet toisillenne niistä puhumaan.

Vierailija
17/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä kahvi teille ja käy nappaa ukko sieltä puuhistaan, sit anna pieni hartiahieronta ja vähitellen saat houkuteltua sen mihin vaan :-)

Vierailija
18/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n lähestyminen saattaa miehestä kuulostaa samalta, kuin lasten valitus siitä, että "tehään jotain kivaa". Eli ehkä miehestä tuntuu, että hänen pitäisi nyt keksiä ohjelmaa ja viihdytystä sinulle, kun tarkoituksena oli viettää aikaa rauhassa ilman vaatimuksia.

Vierailija
19/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa yhdessä ilman mitään pakollista ohjelmaa. Sellaista aikaa meillä ei ole koskaan yhdessä. Huvipuistoissa ja leffoissa voi käydä lastenkin kanssa. Toivoin, että voitais vaikka vaan köllötellä yhdessä, jutella, jne. mitä ei saa arkena tehdä rauhassa. Mieskin valittaa aina, kun ei ole kahdenkeskistä aikaa... ja tässä sen nyt näkee.

ap

Vierailija
20/27 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n lähestyminen saattaa miehestä kuulostaa samalta, kuin lasten valitus siitä, että "tehään jotain kivaa". Eli ehkä miehestä tuntuu, että hänen pitäisi nyt keksiä ohjelmaa ja viihdytystä sinulle, kun tarkoituksena oli viettää aikaa rauhassa ilman vaatimuksia.

Olin kuitenkin ajatellut, että voitaisiin viettää sitä aikaa yhdessä. Miehellä on päivittäin ns. omaa aikaa, kun olen lasten kanssa ulkona, tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi