Asunto "hiljaisessa myynnissä"
Oikotien ja Etuoven sivuilla on asunto, joka on hiljaisessa myynnissä. Onko minun mitenkään mahdollista saada myyjään yhteyttä???
Kommentit (7)
Jos asunto oikeasti kiinnostaa, ei ole vaikea selvittää, mikä kerroksen asunnoista on hiljaisessa myynnissä olevan kokoinen. Jos on useampia samankokoisia, vertaa ilmansuuntia, näkymiä jne.
Meidän tapauksessa kerroksessa oli neljä asuntoa, ja ihan oikeaan luukkuun tuli lappu.
t. 7
hiljainen myynti tarkoittaa sitä, että asunnon myyntihaluja ei mainosteta mitenkään? Me ostimme talomme niin, että myyjä itse otti yhteyttä halutaan ostaa -ilmoitukseemme.
Oikotien ja Etuoven sivuilla on asunto, joka on hiljaisessa myynnissä. Onko minun mitenkään mahdollista saada myyjään yhteyttä???
Kopsattu oikotien sivuilta:
"TESTAA KOTISI KYSYNTÄ
Tiedätkö, kuinka haluttu kotisi on? Kuinka moni on katsonut sitä sillä silmällä? Kiinnostuneet voivat Korvamerkitä asuntosi Oikotiellä. Näin sinulla on jo valmiina ostajaehdokkaita, kun on myynnin paikka. Hiljaisen myynnin ilmoitus ei maksa mitään, eikä sido sinua mihinkään, mutta helpottaa taatusti jatkossa."
Korvamerkitse sinua kiinnostava myynti-ilmoitus.
Miten mä ilmoitan sille että haluan ostaa sen asunnon!?
lukea ihan itsekin sieltä, ei olis tarvinnu kopsata, mut kiitti!
Kiinnostunut ostaja pudotti sitten postiluukusta lappusen, jossa kertoi olevansa kiinnostunut + yhteystiedot. Tämä oli kerrostalossa. Osoitehan sinulla jo on.
ole tarkkaa osoitetta, vain ....tie 3. Kerrostalosta kyse,niin kyllä se aika arpomista on jos meinaan lapun laittaa oikeaan luukkuun, tosin kerros on ilmoitettu, niin vähän paranee mahdollisuudet :)