Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi lapsesta. Mitä mieltä?

Vierailija
29.10.2011 |

Mitä mieltä olette jos joku on ottanut tatuoinnin lapsensa kuvasta tai nimestä?

Tai olet itse ottanut? Minkälaisia kommentteja olet saanut?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää

Vierailija
2/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää minäkään!

ei mun tartte tatuoida lasteni nimiä tai kuvia,muistan kyllä muutenkin lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoinnit ovat ihan kauheita, en voi sille mitään.

Vierailija
4/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nähnyt niitä paljon!

Vierailija
5/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomia.

Ällöttävät kuvat tatuoinneista joista sanotaan "rakkaudesta lapseeni." Pitää todistella kaikille että rakastan esikoistani, mutta ne muut lapset unohdetaan tyystin, kun esikois-Micosta on valtavan kokoinen kuva selässä.

Vierailija
6/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aihe mikä tahansa.

Montakohan taskan ottajaa kaikista katuu tatuointejansa jossain vaiheessa. Veikkaan 80%!

Ei voi jaksaa kattoo yhtä samaa kuvaa lopun elämäänsä.

Vierailija
7/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tosi harvoin näyttää onnistuneilta, oli se sitten oma kersa tai kuka tahansa. Mua ei myöskään puhuttele mitkään pienet suttuset nimi+pvm.-rimpsut.

Itse olen jopa harkinnut ottavani lapseni etunimen ensimmäisen kirjaimen ja mahd. pvm:n, ihan vaan itselleni muistoksi ja tribuutiksi elämäni valopilkulle. Muille en tapaa esitellä leimojani. (Paitsi miehelleni.)

Vierailija
8/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle joka tatuoinneista pitää, mutta en ole ikinä nähnyt suomalaisen tatuointitaiteilijan tekemää kasvokuvaaa joka olisi hyvä, ne on aina luonnottomia ja vääristyneitä mittasuhteiltaan. Ihan eri luokkaa kun huipputatuoijien tekemät. Ja siis itse en tahtoisi surkeaa kasvokuvaa ihooni ja suomalaisista tatuoijista ei yhtään todella hyvää löydy.

Vierailija
9/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en voi sietää minkäänlaisia tatuointeja.

Vierailija
10/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on kaksi jalan jälkeä, kummankin lapseni jalanpohjan jälki heti synnyttyään. Siinä sitten pienellä syntymäpäivät tyyliin 141001.

Rakastan näitä tatuointeja enkä ole katunut niitä päivääkään! Nimiä en halunut laittaa enkä virallista lärvi kuvaa, mutta nuo jalan jäljet ovat kauniit. Ja loppujen lopuksi melko pienet ja piilossa :)

Vierailija
11/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatuoinnit ovat typeriä, noin pääsääntöisesti.

Vierailija
12/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kaunis keijukainen selässä, enkä päivääkään ole katunut että kuvan otin. toisesta lapsestani tulee leijona nilkkaan..

Vierailija
13/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tosiaan suomessa näkee onnistuneita kasvokuvia. Lapsen nimi tms. on mun mielestä yleensä ihan hieno.

Itselläni on ranteessa tribaali (joo,todella mautonta tatuoida tribaali) ja siinä ympärillä ikään kuin rannekoruna lasten nimet. Siis kaksi nimeä. Tulen vielä lisäämään ranteen sisäpuolella syntymävuodet ja ehkä pienen sydämen.

Eikä kukaan ainakaan ole sitä haukkunut, ehkä kaverini eivät olekaan samanlaisia kuin suurin osa tässä ketjussa..

Ensimmäinen kuvani on yläselässä ja harvoin näkyvissä, siksi halusin tämän kuvan näkyville mutta myös mahdollisuuden peittää hihalla.

Vierailija
14/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuva lapseni kasvoista hauiksessa, ja olen ylpeä kuvasta! Sen on tehnyt eräs erittäin tunnettu tatuoija ja on kyllä onnistunut!

Vierailija
15/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuva lapseni kasvoista hauiksessa, ja olen ylpeä kuvasta! Sen on tehnyt eräs erittäin tunnettu tatuoija ja on kyllä onnistunut!

Tai vastaavasti jos haba kasvaa, lapsennaamasta tulee Kim Jong Il

Vierailija
16/16 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistui tästä maailmasta pikkulapsena, kerubiksi tykkäisin laittaa johonkin päin mutta pitäisi miettiä nätti kuva ja paikka. Jos joku tietää netistä ihanan enkelikuvan (semmonen pullea enkelilapsi mielessä) niin saa vinkata. Rinta olisi kaunis paikka (lähellä äidin sydäntä)?

Muista lapsistani en kuvaa tai nimeä laittaisi, ei ole minun juttuni muuten mutta lapsen kuolema teki poikkeuksen.

Yhden tunnen jolla on selässä melko suurella lapsen nimi liitettynä vanhaan kuvaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä