Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun verenpaine 92/45 (23v) raskaana 23+2 Onko ok paineet? Mitattiin kotimittarilla. Viimeks neuvolas 104/56 (raskauden alussa 130/60 Mun verenpaine 92/45 (23v) raskaana 23+2 Onko ok paineet?

Vierailija
07.11.2005 |

Mitattiin kotimittarilla. Viimeks neuvolas 104/56 (raskauden alussa 130/60

Onko jotain rajaa mikä on liian matala vai kuoleeko sitä vaan jos menee liian alas? Voiko verenpaineeseen vaikuttaa jotenkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenki alhainen verenpaine mutta raskaana ollessani todella alhainen.

Vierailija
2/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun elimistö on tottunut noihin paineisiin, eikä mitään oireita ole, voit olla ihan huoleti. Noin matalilla paineilla voi kyllä alkaa huimata helposti esim. ylös noustessa, tai tulla pyörtyilytaipumusta. Muuta haittaa ei pitäisi olla, jos olet muuten terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse voit ok ja vauva liikkuu ei kai siinä mitään. Verenvirtaus ei ruhtinaallinen tietysti istukankaan läpi ole, mutta eiköhän noillakin pärjää.

Vierailija
4/4 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime raskaudessa oli sentään hitusen yli sadan, nyt pysyneet alle sadan. Normaali verenpainekin on matala. Syön hyvällä omalla tunnolla salmiakkia ja suolaista pikaruokaa (jonkinlainen kohtuus tietty). Mutta paineet pysyy samana. Alussa oli huimausta, nyt heikottaa jos seison pitkään paikallani, pitää käydä istumaan. Muuten ok. Mutta minkäs teet, ei verenpaine nouse millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi