Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1221/1967 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne vielä kehtaavat ehdottaa kokeilemaan toista kertaa. Ja ennen sitä luonnollisesti pyyhkäisemään sirun puhtaaksi, on ne sellasia veijareita kyllä!!

Vierailija
1222/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää nyt olevinaan niin hauskaa tällainen trollaaminen, niin että eikö tällaisesta kukaan edes ilmoita/ehdota ylläpidolle, heti alkuunsa lopetettavaksi... Mutta jotain kertoo myös tämän sivun ylläpidon "tasosta"...! Ja vaikka joku olisikin oikeasti noin paranoidinen, niin ei todellakaan kuulu keskustelupalstoille, vaan psykiatrille tuollaisten "kipukohtien" käsittely...! Alkaakin jo vaikuttamaan aivan siltä että suomalaiset taitavatkin olla henkisesti maailman sairaammasta päästä oleva kansa, esim. meidän TV:n "viihdeohjelmien" ns. huumoria tarkastellen ja kriittisesti arvioiden...! Knsakuntamme elää ja on henkisessä katastrofissa, mutta eipä kai se haittaa, kansakuntaa, jonka EU-vampyyri on imenyt vähäveriseksi; pääasia että kaikkien mielestä, oikein hienothan ovat, "keisari uudet vaatteet"... Mutta eläköön vaan homosaatio, ym. idiotismi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1967 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 10:01"]

Tässä ketjussa on yksi ihminen joka on sekaisin jollain tavalla. Ja tyyppi on sekaisin riippumatta siitä trollaako se vai ei. Dude, lääkitys kuntoon....

[/quote]

-Millä logiikalla noin arvelet? Ei kai yksi ihminen ole sentään 48 sivullista viestejä kirjoittanut... Valitettavasti tästä "otannasta" päätellen niitä lääkityksen tarvitsijoita on tässä maassa -huolestuttavasti- melkoinen joukko. Ja huolestuttavaa on sekin, että mitään asiallista argumenttia ei löydy sille, miksi tällainen "huumori" on olevinaan niin monien mielestä muka hyvää.(?)

Ei, eivät nämä "vitsit" todellakaan ole mitään "tilannekomiikkaa"; jos joku sellaista yrittää väittää, niin sitten on kyllä sekin käsite aivan hukassa. Tällainen "huumori" on mitä suurinta mielen köyhyyttä ja -sairautta, siis jos täytyy yrittää vääntää joka asiasta jotain kaksimielistä kökköhuumoria; jopa tuota etuliitettä käyttäen, tämä suorastaa loukkaa ja häpäisee koko huumori-käsitettä... Jep jep, siinähän intätte että terve kriittisyys -tässäkin asiassa- olisikin muka kuitattavissa, haukkumalla se vain "tosikkomaisuudeksi"...?  

No niinpä niin, eihän voi olla epäilystäkään siitä, etteikö " 600 066 kärpästä paskakasalla pörräämässä", ole "oikeassa" ja todista juurikin siitä, että KYLLÄ PASKAN TÄYTYY OLLA HYVÄÄ JA HERKULLISTA...!!! ??? -Niin kait se sitten on...? Mutta sanokaa nyt te terveemmätkin sentään jotain; ...ai niin, mutta eiväthän he olekaan tietenkään niin pöljiä kuin minä, että -sosiaalipsykologiasta kiinnostuneena- kiusaisivat ittiään, arvioimalla mm. tällaisesta ketjusta luettavissa olevan materiaalin antamaa kuvaa kansamme henkisestä rapp... -siis tilasta... ;) 

Vierailija
1224/1967 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 07:22"]

MENKÄÄ NYT PRKL TOSIKOT TEKEMÄÄN OMA KETJU MUUALLE JA LAKATKAA PILAAMASTA HYVÄÄ KETJUA! HANKKIKAA ELÄMÄ! KIESUS MITÄ VAJAKKEJA. 

[/quote]

Eipäs kun hei, mene sinä ja muut samanlaiset kaverisi takaisin kouluun. Menkää opettelemaan lukutaitoa, tai sitten jos se ei auta, niin menkääpä vielä, tai muutenkin -anyway- jonnekin luetun ymmärtämisen kurssille... -

Sitten, lukekaa: "Keskutelufoorumi"

-mihin tuo foorumin pääotsikko mahtaneekaan viitata...?

-No, mitä sitten lukeekaan: "Alueen valinta"...
Ja mitä sitten; löytyykö sieltä aihealueista palstaa "Vitsit ja huumori" tms. ...?
-No eipäs löydykään, vaan ainoastaan "Aihe vapaa"... -siis minkä aihe?
-Katso uudestaan foorumin pääotsikko: "KESKUSTELU-foorumi"...

-Mihin mahtaisikaan viitata pääotsikon alkuosa, "Keskustelu-"...???

NIIN ETTÄ HEI HEI VAAN, SIIS ETTÄ, KAS KUN VITSIEN VÄÄNTÄMINEN EI OLE MITÄÄN KESKUSTELUA 

-Hyvistä vitseistä ja -huumorista voisi syntyäkin jopa keskusteluakin, mutta eihän tuollaisesta kökköpaskasta voi mitään keskusteluakaan syntyä -ellei satu tykkäämään paskanjauhamisesta -kirjaimellisesti... -Paitsi tietenkin kritiikin esittäminenhän ON kyllä keskustelua, siis kommnetointia asiasta, tai tässä tapauksessa siis "asiasta"... 

JOTEN OLKAAPA ITSE VAIN YSTÄVÄLLISESTI NIIN HYVÄT, ETTÄ MENKÄÄPÄ TE IDIOOTIT KÖKKÖVITSIENVÄÄNTÄJÄT, IHAN ITSE VAIN JONNEKIN MUUALLE, -VITSIPALSTALLE-, SURKEINE VITSEINENNE...!!!  

TÄMÄ KUN NYT VAIN SATTUU OLEMAAN >>KESKUTELUFOORUMI<<...!!! 

-BYE...! 

Vierailija
1225/1967 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitön assikohtaus taas :DDD

Vierailija
1226/1967 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kaupassa ja mulle kassaneiti huusi kanssa, että täällä on vapaa kassa. Olin ihan, että uskallanko mennä tollasen lesbon kassalle. Ties vaikka yrittää käpälöidä mun buubseja. No, mitään ei tapahtunut, mutta kyllä olin tosi vaivaantunut.

Vierailija
1227/1967 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa onneksi vastata kohteliaasti vaatekaupoissa itseään tyrkyttäville myyjille "kiitos, katselen vain".

Kerran kyllä järkytyin pahemman kerran kun mieheni vastasikin tuon lauseen perään "ilmoitan jos tarvitsen apua". Meheni luuli kai etten kuullut. Olen sekaisin, että sain tämänkin puolen selville miehestäni..

Vierailija
1228/1967 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko minä olen yksinkertainen tyhmä nainen tai itsetunnoltani normaali, mutta nämä jutut on naurettavia ja lapsellisia.

Vierailija
1229/1967 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Joku tässä paskassa sinua selvästi kiinnostaa, kun et malta poistua.Ihan kiihdyksiin asti täytyy yrittää ohjata ja neuvoa kanssaihmisiä.Ota rauhallisesti.Kaikki ei ole sinun hallinnassasi, valitettavasti ;)

[/quote]
-Niinpä, tai siis, no ei todellakaan tässä paskassa, mutta juu, kiinnostikin, siis katsoa että kuinka pitkään tyhjäpäät, terveestä kritiikistä ja jopa tuosta rautalanka mallistakin välittämättä, jaksaisivat jatkaa saman paskan jauhamista ja harjoittaa omaa "luovuuttaan", yrittämällä keksiä tänne, jo muiden tunkemasta kökköhuumorista, omia, ja jos mahdollista, niin vieläkin kökömpiä versiotaan...!!!

No, pääsipä tässä samalla todistamaan, kai eräänlaista suomalaisen kökköhuumorin "ennätystä"(?)...!!!  Mutta miksiköhän sen ainoan(?), joka osaa olla terveellä tavalla kriittinen, sen suhteen, että tajuaa mikä on täysin ala-arvoista, sikäli jos sen yritetään väitää kuuluvan kategoriaan "huumori"... -täytyisi poistua...???

Onhan tuon tyyppisten juttujen kategorian määrittämiseksi varmasti parempiakin ilmauksia löydettävissä... vaikkapa esim. "full shit"-jutut, kökkötarinat, paskat jutut... tms.... :P  

Vierailija
1230/1967 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:29"]

Joko minä olen yksinkertainen tyhmä nainen tai itsetunnoltani normaali, mutta nämä jutut on naurettavia ja lapsellisia.

[/quote]

-Ei, vaan -sinua- ja muita jotka samoin, asian ihan terveellä tavalla ymmärtävät, on syytä onnitella; ensinnäkin, koskapa olet ymmärtänyt asian aivan oikein ja toisekseen siitä, kun olit sen verran viitseliäs, että kommenttisi kirjoittamalla toit sen myös esille...

Samaan ja samalla tahdon rohkaista myös muita -täys-/ tervepäisiä- ja terveen huumorintajun ja muutenkin terveen asioiden ymmärtämisen kyvyn omaavia, ettei vain nieltäisi, tai oltaisi vain passiivisia ja vain hiljaa pysyviä sivustakatselijoita, kun tässä maassa, jo muutenkin, paskaa ja saastaa tuppaa pukkaamaan joka tuutin täydeltä... -Saa siitä vähintäänkin oman mielipiteensä sanoa...!!! Kylä jämpti on niin!

Hyvää, raikasta kevättä kaikille! <3  

Vierailija
1231/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahah ei jumankauta mä kuolen nauruun !!! No Hope For The Human Race!!

Vierailija
1232/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa! jos kaupassa on ruuhkaa niin sen kasssatädin/tytön tehtäviin kuuluu ilmoittaa että missä olisi kassa vapaana jos on jonoja muissa kassoissa!

Vierailija
1233/1967 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon hypellyt välillä kassasta toiselle. Nimimerkillä heikko miäs

Vierailija
1234/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 15:24"]

Äänestäkää jaloillanne ihmiset! Älkää suosiko kauppoja, jotka näitä nuoria kassatyttöjä työllistää!

Mä teen aina niin, että käyn katselemassa jo ennen kassoille menoa, missä olis sellainen vanha ja vähemmän viehättävä kassamuori, niin sinne voi ukon kanssakin mennä. On siinä sitten naurussa pitämistä, kun ne alkaa ehdotella bonuksiaan ja huudella vapaana olemisiaan. Kerran en voinut olla sanomatta, kun huuteli sitä vapaata kassaansa, että NO EI IHME! Jopas hiljeni muija kertalaakista!

[/quote]

Ei voi ko hävetä käyttäytymistänne kassoja kohtaa. Ihme että on joku vielä töissä kaupan kassalla.

Vierailija
1235/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:21"]

Hahahahaaaa

Ei saakeli mitä ihmisiä. En voi uskoo, että nää on tosissaan... :D

[/quote]

Newsflash: ei ne oo tosissaan. Pöljä.

Vierailija
1236/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta löyty tällänen helmi!! Tää ei voi olla totta että naiset jauhaa tälläsesta???? Pliis sanokaa joku et tää on sarkasmia koska ite jo uskon näihin sekoiluihin??

Vierailija
1237/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, sano ettet ole tosissas... :D Se kassa varmaan just nimenomaan yritti sun miestä. Herää urpo!

Vierailija
1238/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis törkeää!

Vierailija
1239/1967 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Mistä näitä vajakkeja tulee. Linnaa naiselle ja miehelle arestia

Vierailija
1240/1967 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kassatyön tekijänä voin paljastaa syyn miksi me huudellaan näin... Koska meidän on pakko, meidän esimiehet ja kauppiaat pakottavat meidät tekemään näin.. Ei niin että me haluttaisiin teidän miehiänne tai vaimojanne.

T. Cittarin tuhma kassaneiti