Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Ai vitsi?? Menepä kuule mihin tahansa markettiin, niin näet, ettei tämä ole mikään keksitty juttu. Siellä niitä on rivissä, vapaita kassoja lirkuttelemassa sinunkin miehelles ja tyrkyttämässä puhelinnumeroita. Kyllä tämä on hävytöntä. Pitäisköhän ottaa yhteyttä johonkin kansanedustajaan, että saatais tämä kunniallisten naisten kiusaaminen loppumaan?
Voihan sitä elää naiivia elämää laput silmillä ja olla tajuamatta, että jokainen mies ottaa ne puhelinnumerot vastaan tilaisuuden tullen! Ton sinisilmäisen mamman mieheltä ei vain vielä ole löytynyt kuitteja.
onhan jotkut mammta täällä ehkä vähän liiotelleet, mutta kyllä tää on mun mielestä ihan todellinen ongelma mitä ei saisi vähätellä. En syyttäis niin paljon miehiä, suomalaisen miehen luontoon nyt vaan kuuluu innostua tosi herkästi kun joku osoittaa edes vähän kiinnostusta. Mä oon ollut tosi tyytyväinen siihen et mun mies on iltatöissä ja käy kaupas vaan aamupäivällä kun ei varmasti ole ruuhkaa, ettei tule edes tota tilannetta, et joku huutelee olevansa vapaa.
Ai vitsi?? Menepä kuule mihin tahansa markettiin, niin näet, ettei tämä ole mikään keksitty juttu. Siellä niitä on rivissä, vapaita kassoja lirkuttelemassa sinunkin miehelles ja tyrkyttämässä puhelinnumeroita. Kyllä tämä on hävytöntä. Pitäisköhän ottaa yhteyttä johonkin kansanedustajaan, että saatais tämä kunniallisten naisten kiusaaminen loppumaan?
Voihan sitä elää naiivia elämää laput silmillä ja olla tajuamatta, että jokainen mies ottaa ne puhelinnumerot vastaan tilaisuuden tullen! Ton sinisilmäisen mamman mieheltä ei vain vielä ole löytynyt kuitteja.
iski kauhea ahaa-elämys. Mies on kärttänyt kakkosrappua jonkin aikaa, mutta olen sanonut ei. Viimeksi kun käytiin Prismassa niin kassahempukka kysyi mieheltäni hyvin tietäväiseen sävyyn että 'Onko ääskorttia?'. JUMALAUTA!
oli, kun kävin mieheni kanssa urheilukaupassa suksiostoksilla. Heti oli joku heitukka siinä puhumassa hangella lykkimisestä ja kyselemässä mieheltäni, että onkos tämä perinteisen tyylin miehiä. Ja kohta oltiin jo etsimässä pidempää sauvaa ja vertailemassa voiteita, että missä on parempaa luistoa. Kaiken huipuksi siellä oli oikein voitelutelinekin! Menkää ihmeessä katsomaan, mitä kaikkia houkutuksia urheilukaupassakin on miehille, niin ette takuulla päästä niitä enää sinne. Omani vannotin, ettei ikinä astu sisään erikoisliikkeisiin ylipäänsä.
Saman olen huomannut. Ei enää koskaan urheilukauppaan :-)
iski kauhea ahaa-elämys. Mies on kärttänyt kakkosrappua jonkin aikaa, mutta olen sanonut ei. Viimeksi kun käytiin Prismassa niin kassahempukka kysyi mieheltäni hyvin tietäväiseen sävyyn että 'Onko ääskorttia?'. JUMALAUTA!
Ja me naiset kun ollaan aina syytetty aikuisviihdeteollisuutta tästä peräluukun vonkaamisesta. Syy onkin ihan jossain muualla. Tämä on salaliitto!
Ja me naiset kun ollaan aina syytetty aikuisviihdeteollisuutta tästä peräluukun vonkaamisesta. Syy onkin ihan jossain muualla. Tämä on salaliitto!
Juuri tuosta syystä. Heti kun mies näkee S-merkin, se alkaa kaivella ääskorttiaan esille ja hyrisemään jotain upeista asiakaseduista.
Kyllä tekee pahaa katsoa niitä vapaita kassoja, jotka joutuvat antamaan kaikenkarvaisia ääsetuja vanhoille rumille miehille. Uhreja hekin ovat.
Juuri tuosta syystä. Heti kun mies näkee S-merkin, se alkaa kaivella ääskorttiaan esille ja hyrisemään jotain upeista asiakaseduista. Kyllä tekee pahaa katsoa niitä vapaita kassoja, jotka joutuvat antamaan kaikenkarvaisia ääsetuja vanhoille rumille miehille. Uhreja hekin ovat.
Tämä on totta, uhreja vapaat kassatkin tietyllä tavalla ovat. Tästäkö oli kyse kauppaketjujen YHTEENLIITTYMISSÄ pari vuotta sitten. Kelatkaas vähän!
luuli, että on synnytetty vitsi tyhjästä, kun ei ole ymmärretty sanojen merkitystä. Sitä paitsi, mitä vitsiä tässä muka on? Tapahtuu marketeissa kautta Suomenmaan.
-äikänmaikka, joka elää tässä seksin kyllästämässä arjessa kyynelet kurkkua kuristaen.
vapaa kassa on ilmeisesti myynyt liian kireät stringit: "kassa" tarkoittaa mm. kassakonetta, yrityksen kassaa JA kassatyöntekijää. "Työskennellä kassana" on ihan yleinen ja ikivanha ilmaus.
kun WT-mammat ei ymmärrä suomea ja siten vapaan kassan ja vapaan kassatyöntekijän eroa.
Kato nyt, sait hyvän ketjun tyrehtymään ennen aikojaan...
Minulla on englantilaissyntyinen mies ja vasta kolmen vuoden liiton jälkeen tajusin että miksi se on niin innoissaan aina hoitamassa ruokaostoksia: meidän lähikauppa kun on tuo Ass Market, niinpä niin. Minä leikkasin saksilla sen persekortin kahtia ja vaihdoin ketjun koohon, sielläkään ei kyllä vapaista kassoista ole päästy ellei tosiaan ihan aamuvarhaisella mene.
Minulla on englantilaissyntyinen mies ja vasta kolmen vuoden liiton jälkeen tajusin että miksi se on niin innoissaan aina hoitamassa ruokaostoksia: meidän lähikauppa kun on tuo Ass Market, niinpä niin. Minä leikkasin saksilla sen persekortin kahtia ja vaihdoin ketjun koohon, sielläkään ei kyllä vapaista kassoista ole päästy ellei tosiaan ihan aamuvarhaisella mene.
Kun kyllästyin siihen perseen tarjoamiseen, mutta K-ketjussa ollaan vielä ovelampia. Siellä kyseltiin viimeksi mieheltä että haluaisiko plussaa. Siis mistä ne tietää, että mies on heikkona paitsi peräluukkuun myös plus-kokoisiin naisiin?
Enää en ota korttia mistään kaupasta, ne tosiaan urkkii ihmisestä kaiken tiedon niiden korttien avulla!
huoltoasemilla..? Minäkin olen varmasti monelle teidän miehistänne tarjonnut lämmintä piirakkaa ja joulun aikaan pipariakin.. Heti pyynnöstä on laitettu tuoreet sumpit pihisemään, ettei mitään vanhoja tartte lipitellä.. Ja maksun aikaan olen kysellyt että tuliko ykkösestä vai kakkosesta.. Pariskunnille olen ehdotellut että pannaanko samaan vai erikseen.. Kannattais siis vähän miettii et mihin te niitä ukkojanne päästätte..
T. Kolmen silmän Hempukka.
Miehia ei kannata tosiaan paastaa kauppoihin yksin.
Useissa kaupoissa on erilaisia pipari-maistiaisia ja tarjoiluja.
Ajatelkaa nyt, miehet vaan lappaa kauppaan erilaisia pipareita maistelemaan (ja ostamaan!!!) ja kassan kanssa vehtaamaan.
taa peli loppuu nyt meilla justiinsa!
rauhassa laittelin ostoksiani hihnalle niin kassaneito tarjosi jotain kylttiä ja käski laittamaan sen mun perään kun hänellä kahvitauon aika, katsoin hölmistyneenä ja neito hätäsesti sanoi että mä voisin kyllä tulla. Arvatkaa jätinkö ostokset ja häivyin...
Yleensä miehet itse ovat syyllisiä.
Mullekin moni mies sanoo rivoja asiota kun laittaa sirukortin lukijaan.
esimerkkejä rivouksista seuraa tässä.
*panenko jo?
*onkohan nyt jo perillä?
*työnnänkö syvemmälle?
Niin, että aivan turha meitä syytellä mieshän näissä asioissa on syyllinen.
Joo ja vielä se kun miehet sanoo kolikoita antaessa, että kyllä mulla on 20 senttinen.... hei haloo en usko enkä kylllä haluakaan tietää sen pituutta.
Terveisin vapaa kassa ;)
Menikö miehesi ja pumppasi rojut ränniin?
Me miehet olemme biologisista syistä viettiemme vankeja. Emme voi vastustaa (huoliteltuja(=posliineja) ja tiukkoja) pilluja.
Rajoittavan ominaisuutesi vuoksi olet menettänyt valtavan antoisan osan elämästä:(
Menikö miehesi ja pumppasi rojut ränniin? Me miehet olemme biologisista syistä viettiemme vankeja. Emme voi vastustaa (huoliteltuja(=posliineja) ja tiukkoja) pilluja.
Monesti mä katson jo kun miihet on siellä karkkiosastolla.Luon katseyhteyden ja 90% miehistä tulee mun kassalle.Mun ei tartte useinkaan huudella miesten perään.Katse riittää!
:)
Ai niin ja mikä oudointa mä olen lihava ja yli nelikymppinen!
Terveisin marketin kassa!!
rauhassa laittelin ostoksiani hihnalle niin kassaneito tarjosi jotain kylttiä ja käski laittamaan sen mun perään kun hänellä kahvitauon aika, katsoin hölmistyneenä ja neito hätäsesti sanoi että mä voisin kyllä tulla. Arvatkaa jätinkö ostokset ja häivyin...
Siis tää on nyt kyllä kaiken huippu! Sinuna valittaisin jo johdolle! Kuinka ne kehtaa!!!! Kyllä siitä voi vielä päättää kassa itse että tarjoileeko tavaraansa mutta että asiakkaanko pitäisi saatana soikoon paikata hänen kahvitauollaan? Helvetti, en tiedä miten tuosta selviäisin jos kohdille osuisi!
Olen monesti myös miettinyt että näytänkö jotenkin transvestiitiltä - olen kyllä aika hoikka ja nuorekas nainen ja lyhyt tukkakin on (ei kananperse) mutta silti on outoa että kassaneiti kysyy minulta että "Onko kakskytsenttistä?" Aina hämmennyn ja sanon että no ei tietenkään oo, ota silmä käteen ja kato, ja sitten kassa onkin kuin seipään niellyt (olisikin...). Jotenkin kaikki roolit ihan päälaellaan tuolla kaupoissa nykyään. Pidän vähän loukkaavana kun tuo toistuu välillä ja aina korjaan erehdyksen.
Aivan! Vähänkö herää epäilykset, jos herra tuo uudet satiiniset lakanat kotiin. Miehen työ..