Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:25"]
Ei helvetti ihan oikeesti.. -.- tämän keskustelu palstan ihmisiltä on nähtävästi mennyt järki ihan täysin.. MITEN TYHMIÄ TE OIKEIN OOTTE.. hei haloo.. jos kassatyyppi sanoo että kassa on vapaa, ei se tarkoita että se itse ihminen olisi itseään siinä tyrkyttämässä, vaan hän vain ilmoittaa kassapaikan olevan TYHJÄ, että asiakkaat pääsisivät siihen maksamaan ostoksiaan..
[/quote]
Älä viitsi trollata ja sinisilmäisenä puolustella näitä hempukoita, kyllä siinä on heillä ihan muut jutut mielessä kun vapaata kassaa huutelevat, ettäs tiedät. Kyllä se elämä sullekin vielä opettaa ettei pidä olla liian hyväuskoinen.
törkeetä.
itelle käyny monta kertaa sillain että se kassa sanoo että tää on kiinni! tulee sellanen olo että annoinko mä jotain seksuaalisia viestejä. ku vaikka mä naista silmiin katson niin ei se tarkota että heti pitäis olla "kassa auki" mun edes.
Sitten se kassaneiti lopuksi kauniisti hymyillen katsoo mun miestä silmiin ja kysyy, että saisiko olla vielä muuta! Hävytöntä sanon ma!
Onko Ap kuullut koskaan sellaisesta hienosta ja hymyilevästä asiasta kuin hyvä asiakaspalvelu :DDD??
Kyllä mäkin uskon, et tää ketju on alunalkaenkin kirjotettu vitsimielellä.Pitää olla vähän kieroutunutta huumorintajua mukana. :D
Ei kukaan oikeesti varmasti luule, et kassaneidit ihan oikeasti olis toisten miehiä vokottelemassa. Ihme tyyppejä nää, jotka oikeesti ei tajua tätä ja ottaa tosissaan tän ketjun. Vähän huumoria peliin ihmiset!!! ;D ;D ;D Nää on HAUSKOJA!!!
Nyt on kyllä tosi kyseessä. Minä olen kassarouva, ollut jo 11 vuotta. Menin ja annoin mieheni lukea tämän ketjun jutut, kun tuntuivat niin huvittavilta. Miespä suivaantui pahemman kerran, eikä enää antaisi mennä töihin. Hän nimittäin epäilee, että kassat työkseen vaan flirttailevat. Siis neidit ja rouvat. Minä nyt töihin lähtiessä kun huulipunaa sipaisen, niin johan nousee meteli ja vihanpito. Help !!!
Onneksi löysin tämän ketjun. Minua miehenä suunnattomasti nolottaa kassalla, kun nuoret neidit ehdottelevat että "pannaanko pieneen pussiin?" Mitä siihen voi perheellinen mies sanoa?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2011 klo 18:37"]
ei ole mitään vapaita kassoja, se yksi myyjä vain. Niin kun mies osti limpun niin se myyjä kehtasi kysyä "Saisko olla muuta? Meillä olisi munkit tarjouksessa..." Munkit?!? Voi hemmetti sentään...
[/quote]
Reps 6/5
[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 12:23"]
Riettaat naiset
[/quote]
Meillä töissä nätti siivooja sanoi minulle, kun olin ottamassa työtakkia kuivauskaapista, että: "pannaan puoli tuntia lisää, ei se vielä ole kuiva".
Menin hämilleni ja poistuin heti ulos naisen jäädessä katselemaan perääni.
Ookko nää oikeesti tosissaan XD.. Kyllä on hankala elämä nyt..
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:25"]
Ei helvetti ihan oikeesti.. -.- tämän keskustelu palstan ihmisiltä on nähtävästi mennyt järki ihan täysin.. MITEN TYHMIÄ TE OIKEIN OOTTE.. hei haloo.. jos kassatyyppi sanoo että kassa on vapaa, ei se tarkoita että se itse ihminen olisi itseään siinä tyrkyttämässä, vaan hän vain ilmoittaa kassapaikan olevan TYHJÄ, että asiakkaat pääsisivät siihen maksamaan ostoksiaan..
[/quote]
voi sua ressua yksinkertaista ;)
Mitä vittua mä ojust luin kotimammat rauhottukaa vähä ja päivitelkää sitä facebookkia ku ei teillä muutakaan elämää ole :)
Mihin tämä maailma on menossa, Alkossakin hymyilevät kassalla
Eikä, mä niin muistan tän alotuksen! Eipä siitä montaa vuotta oo, toivottavasti ap on selvinnyt!!
Ai vitsi?? Menepä kuule mihin tahansa markettiin, niin näet, ettei tämä ole mikään keksitty juttu. Siellä niitä on rivissä, vapaita kassoja lirkuttelemassa sinunkin miehelles ja tyrkyttämässä puhelinnumeroita. Kyllä tämä on hävytöntä. Pitäisköhän ottaa yhteyttä johonkin kansanedustajaan, että saatais tämä kunniallisten naisten kiusaaminen loppumaan?
oli, kun kävin mieheni kanssa urheilukaupassa suksiostoksilla. Heti oli joku heitukka siinä puhumassa hangella lykkimisestä ja kyselemässä mieheltäni, että onkos tämä perinteisen tyylin miehiä. Ja kohta oltiin jo etsimässä pidempää sauvaa ja vertailemassa voiteita, että missä on parempaa luistoa. Kaiken huipuksi siellä oli oikein voitelutelinekin! Menkää ihmeessä katsomaan, mitä kaikkia houkutuksia urheilukaupassakin on miehille, niin ette takuulla päästä niitä enää sinne. Omani vannotin, ettei ikinä astu sisään erikoisliikkeisiin ylipäänsä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 12:15"]
Itse kassatyön tekijänä voin paljastaa syyn miksi me huudellaan näin... Koska meidän on pakko, meidän esimiehet ja kauppiaat pakottavat meidät tekemään näin.. Ei niin että me haluttaisiin teidän miehiänne tai vaimojanne.
T. Cittarin tuhma kassaneiti
[/quote]
Suorastaan paritustahan tämä sitten on! Kamalaa!