Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Sun täytyy olla oikeesti Blondi -.-''
mitäs sitten jos olis huutanu et täällä on vapaa kassaneiti ?
Hehheheh *huutonaurua* jollei nää teidän kommentit oo sarkasmia ni suosittelen hoitoa, ei meinaan teillä kaikki inkkarit kanootissa ole :D
Onpas vaimo tosi mustasukkaista lajia kun ei ymmärrä että kassaneiti ilmoitti vaan ettei tartte jonottaa hänen kassallaan..., ja vielä ehkä kaksimielinen ajatusmaailma :o
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:42"]
Oikeesti missä metsässä ootte kasvaneet? Ette ainakaan sivistyksen keskellä:D tän on pakko olla vitsi :D
Luuletteko oikeesti että teidän miehen naama kiinnostaa niitä kassatätejä? Aahahaahahaahahah!!!!!
"Täällä On vapaa kassa" tarkoittaa sitä että jonossa seisovat ihmiset voivat mennä tyhjälle kassalle eikä tarvitse yhdessä jonossa pönöttää.
"Kummalle puolelle laitetaa" :D olette varmaan tietoisia että omistatte yhdistelmäkortti jossa on luotto ja pankkipuoli. Kassatäti kysyy vain sitä että kummalla puolella haluatte maksaa :D
Ottakaa nyt hyvät ihmiset kirja tai edes päivän lehti käteen ja sivistäkää itseänne :D
[/quote]
Ja oikeesti. Näin tyhmiä ei ole.
[/quote]
Ootko siis eri mieltä vai samaa mieltä kommentin kanssa?
[/quote]
No minusta vaan nämä läppänä laitetut muka vitsiä ymmätämättömät kauhistelukommentit ei enää ole hauskoja, liian läpinäkyvää.
No ei ole meillä kassatytöilläkään helppoa. Useampi vanhemmanpuoleinen mieshenkilö on kysynyt, että saako tähän hihnalle tulla. Ja ihan vaimon kuullen. Pari kertaa oon sanonu, ettei mielellään, kun en kerkee siivoomaan...
Sehän onki hirveää kun teille huutedaab vapaa kassa. ???? Et varmaa ymmärtäny pointtia että täällä vapaa kassa ettei tarvii jototttaa turhaan. Täällä repeilen ahhaahhahaah
uskosin että osa on huumorilla heitettyä mutta huhuu äly älä jätä te jotka liia herkästi otatte itteenne jopa pieni flirttikin parisuhtees jollekki kassalle on iha ok piristää kassan päivää kummasti ja mukavempi olla asiakaspalvelijana töissä :)
ei hitto et vattaan sattuu ko nauran!! jos " kassa neiti" sanoo et täällä on vapaa kassa niin eihä se ny herra jum.. ole mitää iskettämistä vaan et asiakkaat saavat ostoksensa nopiampaa hoidettua! ja jos sanovat et otan teät täs välis, ni eiköhä tuo ajattele sillo vain teä parasta ko edelline juoksee pitkin kauppaa hakemas jotai. voi tziisus..
Mutta mitäpä tuumitte tästä: Ystävättäreni pahoitti mielensä viime vuoden reissulla jenkkilässä. Hän kertoi, että siellä myyjähempukat ovat paitsi makeamman näköisiä kuin täällä, myös makeilevat miehille. Oli ostamassa tämä pariskunta aamiaistarpeita marketista. Vaimo siihen vähän matkan päähän kuuli, kuinka hehkeä myyjä sanoi hänen miehelleen "good morning my darling"! Siis jo on heti niin darlingia ensi silmäyksellä. Vaimo tästä kovin mielensä pahoitti, sillä myyjä oli nuori ja huomiotaherättävän kaunis ja kurvikas pakkaus.
Mieheni ehdotteli meillekin usa:n matkaa, mutta en tiedä, kun naiset siellä ovat
noin rohkeita ja hyvännäköisiä. Mitä mieltä olette, lähtisittekö itse? No miehet tietty lähtisi...
Hello! Lähde nyt ihmeessä jenkkeihin, jos on kerran tilaisuus. Jos itse olet vaatimattoman näköinen "harmaahiiri", niin voithan vähän käydä kampaajalla ottamassa väriä, ym. Se on kuule ihan tavallista siellä sanoa kaupassa noin! Suosittelen, että otat reissun reissuna, etkä ole mustis ukostasi mokomien kanojen takia. Anna miehesi toki katsoa heidän kurvejaan, katso sinä komeita miehiä! ;)
Ei hyvää päivää, tuskin myyjä itseään tyrkytti vaan yritti ilmoittaa että ei tarvitse jonottaa vaan sitä että asiakas pääsee maksamaan ja pois kaupasta jonottamaan. Mitenkäs se teille sit pitäis ilmoittaa jottei herne mene nenään
Ette vittu oo tosissanne :) "huuto naurua ". :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:05"]
Ette vittu oo tosissanne :) "huuto naurua ". :D
[/quote]
No shit, Einstein!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 00:17"]
Menetin just uskoni ihmiskuntaan. Sanokaa pliis et tää on joku vitsi.
[/quote]
Valitettavasti mun on pakko todeta että tää EI ollut vitsi :(.
Mä oon jostain syystä nauranu tätä jo monta vuotta. Itsehän olin paheksuntaa aiheuttavana kassaneitinä paikassa, jossa normaalisti toimi vaan kassa 1 ja sitten kun jonoa kerääntyi oli normaalia mennä jonon ohi ja huutaa: "Mä voin ottaa kakkoseen!" sen enempää edes miettimättä oliko jonossa miehiä, naisia vai niitä vahinkovaunuissa kärrättäviä herranterttuja. Kuhan vaan aateltiin että kassajono pitää purkaa ja ilmotettiin että kassa 2 aukeaa. Kuinkakohan monta avioliittoa sitä tulikaan ajattelematta pilattua vuoden aikana. :D
Muakin on monesti kassat katselleet "sillä silmällä" ja toivotelleet hyviä viikonloppuja kivasti hymyillen. Ei sillain voi hymyillä ja silmiin katsoa, ellei ole muna mielessä. Uskovaista miestä tollainen ahdistaa.
Kuulkaas, tuo munien käsittely kassalla alkaa olla jo vanhanaikaista. Olen keikkatyöläinen ja työskentelen silloin tällöin eräässä suuressa automarketissa. Siellä on liikkeen takaosassa sellainen alue kuin "Munaparkki". Sinne voi jättää miehen siksi aikaa että saa tehdä ostoksensa rauhassa eikä tule sitten kassa-alueella enää turhaa hämminkiä.
Tämä munaparkki on hieman piilossa joten kannattaa rohkeasti kysyä myyjältä missä se on. Suosittelen kokeilemaan ennakkoluulottomasti! Miesten kanssahan on usein vaikea käydä ostoksilla sillä he valittavat kaikesta, joten munaparkki helpottaa ostoksilla käymistä. Myös kassatytöt saavat rauhan työlleen ilman että joutuvat vaikeisiin tilanteisiin miesten kiusallisten vaatimusten kanssa "onko sulla kinkkua?" "saako työntää" jne.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:42"]
Oikeesti missä metsässä ootte kasvaneet? Ette ainakaan sivistyksen keskellä:D tän on pakko olla vitsi :D
Luuletteko oikeesti että teidän miehen naama kiinnostaa niitä kassatätejä? Aahahaahahaahahah!!!!!
"Täällä On vapaa kassa" tarkoittaa sitä että jonossa seisovat ihmiset voivat mennä tyhjälle kassalle eikä tarvitse yhdessä jonossa pönöttää.
"Kummalle puolelle laitetaa" :D olette varmaan tietoisia että omistatte yhdistelmäkortti jossa on luotto ja pankkipuoli. Kassatäti kysyy vain sitä että kummalla puolella haluatte maksaa :D
Ottakaa nyt hyvät ihmiset kirja tai edes päivän lehti käteen ja sivistäkää itseänne :D
[/quote]
Ja oikeesti. Näin tyhmiä ei ole.
[/quote]
Ootko siis eri mieltä vai samaa mieltä kommentin kanssa?