Olenko huono äiti?
Lapseni on kuukauden ikäinen. Juon tänä iltana kolme siideriä, kun sain hänet yöunille. Lapsen isä nousee tämän yön. itse olen noussut muut yöt. Itselläni on huono omatunto, vaikka mieheni ehdotti tätä minulle, että saan rentoutua.
Kommentit (5)
vakuutusta siitä, että olet pahin ihminen maailmassa? Sillä sen varmaan tältä palstalta saat vastaukseksi.
Et tietenkään ole huono äiti, isähän hoitaa lasta ja on siihen varmaan yhtä kykenevä kun sinäkin. Missä siis ongelma? Anna mennä, mut jos imetät, niin tiedätkin varmaan miten toimia sen ja alkon suhteen?
Tältä palstalta tuskin saat postiivista palautetta.
Mutta koska minun mielipiteeni on yleensä päinvastainen niin voin vain todeta, että nauti olostasi =)
en imetä ja tästäkin saan varmaan pelkästään syyttelyä ja negatiivista palautetta. Kaipaan vaan erilaisia mielipiteitä, koska itselläni "nolo" olo tästä ja pelkään että joku tuttu tai sukulaiset saavat tietää..
sukulaiset tai tutut sais tietää? Tai jos haluat kehua miehen kiltteydellä, mainitset vain, että mies hoiti lapsen yksin "jotta sain nukkua". Ei niille tartte kai siideristä kertoa jos jotenkin nolottaa. Mies varmaan lupautuu myös pitämään suunsa supussa, jos itse ehdottikin pientä irtiottoa.
Ja imetys on jokaisen oma asia. Älä suostu ottamaan itseesi jostain übermammojen huuteluista :)
vakuutusta siitä, että olet pahin ihminen maailmassa? Sillä sen varmaan tältä palstalta saat vastaukseksi.
Et tietenkään ole huono äiti, isähän hoitaa lasta ja on siihen varmaan yhtä kykenevä kun sinäkin. Missä siis ongelma? Anna mennä, mut jos imetät, niin tiedätkin varmaan miten toimia sen ja alkon suhteen?