Mies paikalla. Mitä haluat kysyä?
Kommentit (20)
mutta en halua. Ilettävää hommaa.
Niin ilmeisesti oman naisenkin mielestä. Vaihdetaanko päittäin?
Tää on akkojen aluetta, ei täällä kukaan sua kaipaa.
joten en osaa sanoa. Tähän aikaan illasta näyttää olevan levotonta.
mutta en halua. Ilettävää hommaa.
Niin ilmeisesti oman naisenkin mielestä. Vaihdetaanko päittäin?
ei ole antaa niin isosta takaisin.
Ei varmasti ole sun eka kertasi täällä, jo pelkkä otsikko sen paljasti. Tällä hetkellä täällä ei taida olla muita vastaavia aloituksia, mutta silti osasit laittaa klassisen av-avauksen "kysy jotain".
Inhoan valehtelevia miehiä, entä sinä?
Ei varmasti ole sun eka kertasi täällä, jo pelkkä otsikko sen paljasti. Tällä hetkellä täällä ei taida olla muita vastaavia aloituksia, mutta silti osasit laittaa klassisen av-avauksen "kysy jotain".
Inhoan valehtelevia miehiä, entä sinä?
koska vaimo käski niin kirjoittaa. Kuulemma tapana täällä.
"Mitä haluat kysyä" on uutta. Mä uskon että Mies on täällä ekaa kertaa. Kiva kun oot. Tämä on akkojen hiekkalaatikko, missä lyödään lapiolla ja roiskitaan toisten silmiin hiekkaa ja jyrätään tuplavaunuilla heikommat ja tyhmemmät.
Mies, miten av-palsta eroaa miesten keskustelufoorumeista? Mille palstalle kannattaisi mennä häiriköimään naisena?
jokainen pohtii omalta kohdaltaa. Jos tilanne sellainen ettei pysty lasta elättämään, niin ok.
Minä en saa koska nainen on estoinen. Ja sekös vasta vituttaa.
Mun aviomies sais nuolla, panna, piiskata, tukistaa, "kuristaa", alistaa, dildottaa, yms yms yms. tykkäisin pukeutuu kaikkiin (rooli)asuihin, seksivaatteisiin jne. oon 30v. tiukka pillunen vihree silmänen sievä blondi, mut kun miestä ei kiinosta, se räplää vaan autojaan ja kaikki "erikoisempi" on naisen alistamista ja väkivaltaa.. Alotetta ei tee kun yöllä, kun mun pitäis yrittää nukkuu.. :( Et sellasta tällä kertaa..
Siis onhan se superhieno isä, rakastava aviomies, antaa orkun joka kerta ja elättää perheen, yms yms, mut hajottaahan tää entistä nymfoa.. :/
Naisissa ja miehissä on se ero, että miehet pystyy antamaan suoraa palautetta paremmin. Esim. lyömään turpaan. Seuraavassa hetkessä voidaan sitten olla kavereita. Naiset taas ei tähän pysty, vaan vihanpito jatkuu ja jatkuu. Palstaan en pysty sanomaan mitään. En käy missään palstoilla. Täälläkin vaimon usuttamana.
Mun aviomies sais nuolla, panna, piiskata, tukistaa, "kuristaa", alistaa, dildottaa, yms yms yms. tykkäisin pukeutuu kaikkiin (rooli)asuihin, seksivaatteisiin jne. oon 30v. tiukka pillunen vihree silmänen sievä blondi, mut kun miestä ei kiinosta, se räplää vaan autojaan ja kaikki "erikoisempi" on naisen alistamista ja väkivaltaa.. Alotetta ei tee kun yöllä, kun mun pitäis yrittää nukkuu.. :( Et sellasta tällä kertaa..Siis onhan se superhieno isä, rakastava aviomies, antaa orkun joka kerta ja elättää perheen, yms yms, mut hajottaahan tää entistä nymfoa.. :/
itse aloite
Mun aviomies sais nuolla, panna, piiskata, tukistaa, "kuristaa", alistaa, dildottaa, yms yms yms. tykkäisin pukeutuu kaikkiin (rooli)asuihin, seksivaatteisiin jne. yms yms, mut hajottaahan tää entistä nymfoa.. :/
Olisipa tuollainen vaimo! Mut mä olenkin vissiin vahingossa nainut anopin 8(
Mun aviomies sais nuolla, panna, piiskata, tukistaa, "kuristaa", alistaa, dildottaa, yms yms yms. tykkäisin pukeutuu kaikkiin (rooli)asuihin, seksivaatteisiin jne. yms yms, mut hajottaahan tää entistä nymfoa.. :/Olisipa tuollainen vaimo! Mut mä olenkin vissiin vahingossa nainut anopin 8(
vai paraneeko?
tai ainakaan vietä aikaa lasten kanssa? Vaikka olisi kotona niin ei ole läsnä koska pelaa jotain hemmetin pleikkaria viikon putkeen melkeen 24/7 ja loput ajasta on poissa.MIKÄ MIEHIÄ VAIVAA KUN EI AJATTELE LAPSIA SAATIKA LASTEN ÄITIÄ ETTÄ ANTAISI HÄLLE MUUTAMANA ILTANA EDES OLLA TELKKARIN ÄÄRESSÄ RAUHASSA JA ETTÄ SAISI SYÖTYÄ ILTAPALAN AJOISSA EIKÄ VASTA JOSKUS 12 JÄLKEEN YÖLLÄ?????? Annatko vinkkei mitä tehdä. (äläkä mainitse eroomisesta) Sori hermot kireellä kun nuorimmainen ei nuku vieläkään ja oma aika ei siis ole alkanut tänäänkään vielä vaikka kello jo näin paljon
tai ainakaan vietä aikaa lasten kanssa? Vaikka olisi kotona niin ei ole läsnä koska pelaa jotain hemmetin pleikkaria viikon putkeen melkeen 24/7 ja loput ajasta on poissa.MIKÄ MIEHIÄ VAIVAA KUN EI AJATTELE LAPSIA SAATIKA LASTEN ÄITIÄ ETTÄ ANTAISI HÄLLE MUUTAMANA ILTANA EDES OLLA TELKKARIN ÄÄRESSÄ RAUHASSA JA ETTÄ SAISI SYÖTYÄ ILTAPALAN AJOISSA EIKÄ VASTA JOSKUS 12 JÄLKEEN YÖLLÄ?????? Annatko vinkkei mitä tehdä. (äläkä mainitse eroomisesta) Sori hermot kireellä kun nuorimmainen ei nuku vieläkään ja oma aika ei siis ole alkanut tänäänkään vielä vaikka kello jo näin paljon
työkavereidesi, siis naisten, ihastuksien osoituksiin, jos olet siis moisia saanut. Jos et ole saanut, niin miten suhtautuisit niihin?