Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen osallistuttava viikkosiivoukseen

Vierailija
28.10.2011 |

kun olen kotona hoitovapaalla. Kolme alle kouluikäistä lasta. Talo 160 neliötä. Onko ok velvoittaa hänet mukaan siivoamaan vai pitäisikö minun hoitaa siivous yksin, kun olen kotona?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä ja minä hoitovapaalla 1- ja 4- vuotiaiden kanssa.

Vierailija
2/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minä olen kotona hoitovapaalla hoitamassa lapsia, en miestä. En siis tee hänelle ruokaa tai pese pyykkejään tai siisti jälkiään. Tämä on koti eikä hotelli. Jos mies ei halua osallistua viikkosiivoukseen, on se ihan kokonaan hänen asiansa. Siitä valitettavasti seuraa se, että kaapista ei löydy puhdasta paitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta minä olen kotona hoitovapaalla hoitamassa lapsia, en miestä. En siis tee hänelle ruokaa tai pese pyykkejään tai siisti jälkiään. Tämä on koti eikä hotelli. Jos mies ei halua osallistua viikkosiivoukseen, on se ihan kokonaan hänen asiansa. Siitä valitettavasti seuraa se, että kaapista ei löydy puhdasta paitaa.

Vierailija
4/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemykset avioliitosta, perheestä ja työnjaoista. En yhtään ihmettele että niin moni liitto johtaa eroon, jos tällaisista asioista pitää hieroa ja kiistellä.

Vierailija
5/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemykset avioliitosta, perheestä ja työnjaoista. En yhtään ihmettele että niin moni liitto johtaa eroon, jos tällaisista asioista pitää hieroa ja kiistellä.

Vierailija
6/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten raataa niska limassa, joten en ole vaatinutkaan. Kunhan omat rojunsa ja "toimistonsa" pitää jollain lailla kurissa.

Vierailija
7/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kotihommat hoitaisivat mä JA LAPSET. Palkkatyöläinen, tässä tapauksessa se mies, toki tekisi jotain hommia, jokainen perhe keskenään päättää mitä se muutenkin töissä oleva tekee.

Tässä on tietty sellanen pikku ristiriita, että kun itse olen työssä ja tällä viikolla satuin olemaan syyslomalla, niin johan se työstä kävi ja palkkatyössä olo tuntuu aika kakunpalalta :D

Vierailija
8/8 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en ole mikään kotitalouskone, enkä siis saa pidettyä yksin kämppää siistinä. Yritetty on! Toki ymmärrän, ettei mies vielä töiden lisäksi jaksa siivota kotona. Raivaus ennen siivoojan tuloa jää usein minulle, mutta kyllä mieskin osallistuu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi