Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkitsisitko tämän flirtiksi?

Vierailija
28.10.2011 |

Työkaveri ja minä seistään hyllyn edessä ja mietitään mihin väliin tungetaan yksi mappi. Mappi on mun kädessä ja työkaveri ottaa siitä kiinni niin että pitää tavallaan mua kädestä ja sanoo "Pannaanko.... (pitkä tauko)... se vaikka tähän." Tämän lisäksi on antanut pari pitempää katsetta ja hymyä tänään.

Onko flirttiä vaiko ei?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse asiassa ole, mut ymmärrän mitä tarkotat.:)

ap

Vierailija
2/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sanoit/teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään. Hymyihin vastasin hymyllä.

ap

Vierailija
4/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia, kyllä vai ei??

ap

Vierailija
5/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistelua, kukas poliitikko se olikaan jota taas vastaavasta syytettiin..

Vierailija
6/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni ainakaan flirttiä

Vierailija
7/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin sille niljakkeelle tukalat oltavat.

Vierailija
8/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hymyillä, mutta olisin kyllä vaivautunut. Ap on selvästi ihastunut tai asia imartelee häntä, vaikka hän väittää toisin. Miksi muuten tehdä aloitus näin mitättömästä asiasta?

Vierailija
9/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hymyillä, mutta olisin kyllä vaivautunut. Ap on selvästi ihastunut tai asia imartelee häntä, vaikka hän väittää toisin. Miksi muuten tehdä aloitus näin mitättömästä asiasta?

No kyllä tää asia merkkaa mulle jotain, tottakai, en olis muuten kirjoittanut tänne.

Se "Pannaanko..." -juttu ei ollut musta läpällä heitetty, koska se oli lähinnä jotenkin ajatuksissaan eikä nauranut eikä hymyillyt kun sanoi niin.

ap

Vierailija
10/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tää asia merkkaa mulle jotain, tottakai, en olis muuten kirjoittanut tänne.

Se "Pannaanko..." -juttu ei ollut musta läpällä heitetty, koska se oli lähinnä jotenkin ajatuksissaan eikä nauranut eikä hymyillyt kun sanoi niin.

ap

Heti rikosilmoitus ja miehelle potkut ja iltaroskalehtiin myyt isot jutut ja saat rahaa, jolla voit sitten mennä vaikka Karibialle mieshuoriin.

Vierailija
11/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo joskus mietteliäästi/pitkään, katsoo hymyillen perään kun lähden, kääntyy seurassa minuun päin, kumartuu katsomaan lähelleni jotain, joskus koskettaa ohimennen jotain ojentaessa.

Ei se ilmeisesti ainakaan vihaa?

Itse olen ihastunut, analysoinko liian tarkkaan toisen eleitä/tekemisiä

Vierailija
12/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vastatkaa vaikka kyllä tai ei, mut haluaisin enemmän vastauksia.

ap

Vierailija
13/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On flirttiä, haluaisi ainakin sun sänkyyn tai voi olla, että haluaa muutakin. Onko vapaa vai ei? Toisaalta voi sitä ihastua vaikka olisi varattukin.

t.mies

Vierailija
14/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se on. ehkä jollekin huumorintajuiselle hyvälle kaverille voisi heittää tommosen, mutta ette tainneet tuntea entuudestaan kauhean hyvin?

Vierailija
15/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me tunnettu jo pitemmän aikaa ja meillä on samanlainen (välillä myös kaksimielinen) huumorintaju. Mut jotenkin tuntuu ettei se heittänyt ihan läpällä sitä tän päivästä.

ap

Vierailija
16/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö ap olisi ihastunut. Ap on ainakin alitajuntaisesti ihastunut, sillä ei KUKAAN kyselisi tuommoista täällä palstalla moneen kertaan, että onko flirttiä vai ei, koska ei sillä olis mitään merkitystä jollei olisi itse ihastunut.

Itse pähkäilen taas, että mokasinko tosi pahasti, kun kirjoitin työkaverin viestiin alkuun, että hei kulta. Itse viesti oli siis täysin asiallinen ja muuten heitämme paljon läppää, mutta jäin miettimään, että oliko tuo liikaa. Oliko paha?

Vierailija
17/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sit oon vähän ihastunut. Ei mitään sen vakavampaa mun puolelta kuitenkaan. Tunnen kait jotain fyysistä vetoa. Ei kai sitä muuten tulis funtsittua..

ap

Vierailija
18/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä;)

Vierailija
19/19 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeastaan mies näyttää ihastuessaan aika humoristiselta. Hänen silmänsä räpyttelevät kuin niissä olisi kilo irtosoraa, kulmakarvat tikkaavat edestakaisin, silmät laajenevat kuin pahemmassakin allergiassa ja leuka loksahtaa kiinni rintalastaan. Ei siis välttämättä mikään kovinkaan viehättävä näky, varsinkaan hetkenä, jolloin pitäisi näyttää ulkoisesti kaikkein parhaimmalta."

http://www.mtv3.fi/helmi/rakkaus/artikkeli.shtml/2011/04/1060503/kehonk…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi