Miten isken erittäin kauniin naisen
Olen iseknyt silmäni erääseen ulkomaalaiseen naiseen ja hänkin kyllä minuun tai ainakin niin luulen. Hän on ihan jumalaisen kaunis ja meinaan kertoa sen hänelle kun seuraavaksi kohdataan ensi viikolla, siis sellainen, etten ole saanut nukuttua moneen viikkoon. En silti meinaa ehdottaa mitään, kehun vaan häntä todella kauniiksi ja annan ajan kulua ja asian jäädä hautumaan. Onko huono suunnitelma?
Kommentit (29)
Se on tylsää. Kehu mieluummin jotain hänen henkistä ominaisuuttaan, vai tunnetko häntä edes?
jos nainen pitää sinua kiinnostavana, niin hän ilahtuu kehuista ja ulospyytämisestä. Jos ei pidä, niin on ihan sama kehutko häntä ja milloin pyydät ulos. Joten riippuu ihan siitä, haluatko tietää tilanteen mahdollisimman pian vai arvuutella vielä.
Se on tylsää. Kehu mieluummin jotain hänen henkistä ominaisuuttaan, vai tunnetko häntä edes?
Mutta en niin hyvin, että tietäisin hänen henkisiä vahvuuksia muuten kuin urheilijana jne. Seksikäs ääni ja kympin kroppa ja kasvot, noiden varassa olen tällä hetkellä. Jostain pitää aloittaa ja muuta en nyt keksi :)
älä ala ulkonäköa kehumaan, sillä et saa häntä kiinnostumaan itsestäsi! Tutustu mieluummin muuten vaan, ole kiinnostunut mieluummin hänestä kuin hänen ulkonäöstään. Tunnustele kemiaa tai sähköä välillänne ja etene sen kautta vähitellen.
jo varmasti tuhansia kertoja. Miksi et vain pyytäisi häntä ulos ja keksisi puhuttavaa jostain muusta kuin naisen ulkonäöstä? Voisit jäädä paremmin mieleen kuin ne iän ikuiset nuoleskelijat. Mikä hänen persoonassaan, hänen harrastuksissaan, olemuksessaan jne. sinua kiinnostaa? Mitä yhteisiä mielenkiinnonkohteita teillä voisi olla?
mukava kohteliaisuus vaikka ulkonäöstä. Sitten tarkkailet reaktiota, huomaat varmaan kannattaako jatkaa sen pidemmälle.
Tuolla menolla jäät runkkaamaan hänestä unelmoiden sänkyysi. Isket kiinni paremmin tavalla tai toisella!
Tuolla menolla jäät runkkaamaan hänestä unelmoiden sänkyysi. Isket kiinni paremmin tavalla tai toisella!
En ole koskaan harrastanut mitään nopeita liikkeitä, tosin naiset ovat olleet kyllä ihastuneita samalla, joten se on tehnyt asiasta helpompaa eikä minulla oel mihinkään kiire. En minä jaksa vielä pyydellä ulos, lenkille voisin pyytää tai golfia pelaamaan tms.
Jos haluat tietoa onko mahdollisuuksia niin kysy treffeille mieluummin kun ylistät ulkonäköä.
T yksi kehuja saanut jonka ulkonäön kehujat jää unholaan.. paitsi eräs joka sanoi että olet fantasieni päätähti :) mutta ei hänenkään kanssa treffit kiinnostanut.
Kauniit naiset saavat kuulla asiasta jatkuvasti
sano ennemmin, että "ootpa sää ruma :D Lähtisitkö ulos, kun sulle ei varmaan kovin paljon tarjouksia tuu."
Oikeasti, jos nainen on tosi kaunis, ja joku tavismies vaan menee muitta mutkitta pyyteleen ulos, niin se nainenhan ajattelee, että luuleeko tuo ihan tosissaan, että sillä tosta noin vaan on mahkuja..
Kannattaa kyllä ryömiä ja madella ihan varmuuden vuoksi, että voi kun sä olet kaunis.. Ja hymyillä ja katsella haltioituneena SILMIIN..
En ole mikään tavismies :) Kaikki naiseni ovat aina olleet kauniita. Toisekseen kun kielenä ei ole suomi niin ovelien heittojen yms "ulostaminen" ei ole niin helppoa kuin suomeksi. Olen ihan 100-varma, että tuo lähtisi ulos kanssani jos ei ole varattu (sitä nimittäin en tiedä), joten kuumennan pannua vähän aikaa ensin mielummin.
Tästä sai nyt kuvan, että jotain muuta, suorempaa toimintaa tai sitten jotain muuta yhteistä tekemistä ja sitä kautta jne...
Ihmettelen mitä tää kysymys tekee vauvapalstalla? Täällähän kaikki tietääkseni ovat kauniita. =D
Niin ja mitä itse täällä teet? Oletko yh-isä kenties?
En ole mikään tavismies :) Kaikki naiseni ovat aina olleet kauniita. Toisekseen kun kielenä ei ole suomi niin ovelien heittojen yms "ulostaminen" ei ole niin helppoa kuin suomeksi. Olen ihan 100-varma, että tuo lähtisi ulos kanssani jos ei ole varattu (sitä nimittäin en tiedä), joten kuumennan pannua vähän aikaa ensin mielummin.
no, se että kaikki naisesi ovat olleet kauniita, ei kerro sinun komeudestasi mitään.
Eivät kaikki naiset näe automaattisesti kaikkia ulkomaalaisia komeana, mutta niitäkin tietysti on, jotka ihastuvat kunhan on ruskeat silmät ja tukka ja tuuheat kulmat.
Minua ei ainakaan kukaan mies ole saanut innostumaan kehumalla kauniiksi.
Se juttu jää siihen, jos miehestä ei muuksi ole.
no, se että kaikki naisesi ovat olleet kauniita, ei kerro sinun komeudestasi mitään.
Eivät kaikki naiset näe automaattisesti kaikkia ulkomaalaisia komeana, mutta niitäkin tietysti on, jotka ihastuvat kunhan on ruskeat silmät ja tukka ja tuuheat kulmat.
unohdin nyt että sä olit suomalainen mutta nainen ei..
No anyway, ei ole koskaan miehelle eduksi laskea olevansa jotenkin parempi kuin tavismies, ja samalla tasolla naisen kanssa. Leuhkalta vaikutat.
usko, että saat iskettyä. Sitäpaitsi suhde ei ole koskaan vahvoilla jos perustuu ulkonäköön.
Tää aloittaja on vissiin se sama juippi, joka kävi täällä tekemässä useamman aloituksen siitä, mitkä kaikki asiat suominaisissa on vikana. Ja samalla ylisti aasialaisia naisia - ja oli ihastunut johonkin kirjekaveriin...
Ja nyt on joku erityisen kaunis kiikarissa, kun ap itsekin on niin erinomainen. Kirjoitustyyli on niin sama, samoin omakehut. Hyi stana!
Kuule, ei täältä kukaan voi sulle sanoa, miten tätä jumalatarta lähestyt - todennäköisesti aasilasita siis - riippuu niin persoonasta.
Itse kauniina naisena ulkonäön ylistykset meni toisesta korvasta ulos, nää kehujat ei innostaneet yhtään. Mut varmaan ne johonkin rumempaan tai huonoitsetuntoiseeen uppoaakin. Mut se, joka oli kiinnostunut mun luonteesta, istuu nyt tuolla keittiössä.
Joo ja onnea vaan ulkonäön kanssa, sehän se tärkeintä on.
kauniiksi, eikä suomalaiset miehet kehu usein naisia muutoin kuin humalassa tai yöelämässä. Minäkin ehdotan kehumista ja pyytämistä kahville/elokuviin tms.
Vai olisiko parempi pyytää samalla ulos jne. Itse olen hitaan etenemisen ystävä, rauhallisesti eikä mitään kännipanoa ensimmäisten treffien jälkeen.