Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkanut valittaa 3 raskauden jälkeen jääneesta taikinamahasta :(

Vierailija
28.10.2011 |

Aiemmin aina väittänyt, että ei haittaa ja että tykkää mehevistä muodoista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee sitten valittamaan kun itse on täydellinen (koskee myös käytöstapoja)

Vierailija
2/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis sitte itte tehny kakaransa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään tekemistä toistensa kanssa???? Ei kai nyt kun joku pervo haluaa vaivaa mitään taikinamahaa.

Vatsalihaksia kehiin. Itselläni takana kolme raskautta (edellisestä kaksi kuukautta) eikä maha ole taikinaa nähnytkään. Teen joka päivä 100 ylävatsa ja 100 alavatsalihasta. Tosin ei maha kyllä mikään taikina ollut synnytyksen jälkeenkään, koska olen huolehtinut vartalostani myös raskausaikana, eikä grammaakaan ylimääräistä kertynyt.

Vierailija
4/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin kertyi ylimääräistä jopa pari grammaa

tääkin mua nyt sitten naurattaa ihan sairaasti

Vierailija
5/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 4". Läskit lyllyy ja hyllyy joka toisella naisella. Harva pystyy kohtuuteen.

Vierailija
6/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvii siitä kommentoida kun itse otan sitä aika ajoin puheeksi. En lasten kuullen, mutta nyt mun 6v esikoinenkin on hokannut mun löllön mahan ja sitä naurattaa kun puristelee siitä peppukuvioita:) Haluan kyllä siitä eroon, se on ruma, ja sen poissaantiin tarvitaan liikuntaa joka tekee ihmiselle muutakin hyvää kuin vain poistaa rasvamakkaran. Mun miehenkin keskivartalo on ruvennut vähän lössähtämään ja mainitsen välillä sillekin että meidän pitäisi alkaa keskivartalotreeni yhdessä. Ja mua ottais päähän jos se loukkaantuisi siitä kommentista ja en todellakaan katsele muita miehiä sen takia että vähän on miehelle tullut ylimääräistä. Megalihominen on sitten asia erikseen. Omasta saamattomuudesta ja epäterveellisestä syömisestä johtuva lihavuus on mun mielestä jollain tavalla ällöttävää. Muuten se ei mua häiritse tosin, mutta itsellä ja läheisilläni (niillä likimmäisillä) kyllä. Eikä se läski itsessään niin häiritse, vaan se asenne joka sen läskin syntymiseen johtaa.

Vierailija
7/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole ainoastaan esteettisestä haitasta, vaan myös terveydellisestä riskistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi