Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh, en tänäänkään uskaltanut

Vierailija
28.10.2011 |

MLL:n perhekahvilaan. Istua kökötän vauvani kanssa kotona ja höperöidyn. Onneks on ees av.Mä haluaisin juttukaverin!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä lannistu, jos et heti löydä hyvä juttukaveria, monissa paikoissa ihmiset lämpiävät hitaasti. Pääasiahan olis, että pääset ihmisten ilmoille.

Vierailija
2/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi avoin päiväkoti? muakin pelotti alussa, mutta oli oikeastaan aika mukavaa, vaikka en juttelukaveria saanutkaan, niin lapsi pääsi olemaan muitten lasten kanssa ja se piristi huomattavasti :) suosittelen... eihän sinne asumaan jäädä, käydään vaan ja katsotaan ja ihmetellään :)

Jos et tykkää,niin voit mennä johonkin toiseen päiväkotiin, niin men tehhtiin, vasta se kolmas oli paras...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan uskalla sinne yksi uutena, kun vauvakin on vielä niin pieni.

Vierailija
4/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mene vaan rohkeasti ensi kerralla kahvilaan, olen itsekin mennyt noin kk:n ikäisen kanssa ekaa kertaa. T: 2

Vierailija
5/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurakunnan perhekerho?

Vierailija
6/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä höperrytät vauvankin! MLL:n piiriin pitäisi kyllä mennä miettimättä uskaltaako. On ne sen verran huomaavaisia naisia:)

Vierailija
7/7 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain perhekerhotoimintaa, mutta ei löytynyt mitään näin pienelle vauvalle (2kk).

Ja niin haluaisin mennä sinne MLL:n, on ihan vieressäkin. En vaan saa aikaseks, aina joku tekosyy. Nytkin siellä olis vapaata seurustelua, ja olin suunnitellut meneväni.. Noh, täälläpä kökin.

ap