Höh, en tänäänkään uskaltanut
MLL:n perhekahvilaan. Istua kökötän vauvani kanssa kotona ja höperöidyn. Onneks on ees av.Mä haluaisin juttukaverin!!!
Kommentit (7)
miten olisi avoin päiväkoti? muakin pelotti alussa, mutta oli oikeastaan aika mukavaa, vaikka en juttelukaveria saanutkaan, niin lapsi pääsi olemaan muitten lasten kanssa ja se piristi huomattavasti :) suosittelen... eihän sinne asumaan jäädä, käydään vaan ja katsotaan ja ihmetellään :)
Jos et tykkää,niin voit mennä johonkin toiseen päiväkotiin, niin men tehhtiin, vasta se kolmas oli paras...
en vaan uskalla sinne yksi uutena, kun vauvakin on vielä niin pieni.
Mut mene vaan rohkeasti ensi kerralla kahvilaan, olen itsekin mennyt noin kk:n ikäisen kanssa ekaa kertaa. T: 2
Ja vielä höperrytät vauvankin! MLL:n piiriin pitäisi kyllä mennä miettimättä uskaltaako. On ne sen verran huomaavaisia naisia:)
jotain perhekerhotoimintaa, mutta ei löytynyt mitään näin pienelle vauvalle (2kk).
Ja niin haluaisin mennä sinne MLL:n, on ihan vieressäkin. En vaan saa aikaseks, aina joku tekosyy. Nytkin siellä olis vapaata seurustelua, ja olin suunnitellut meneväni.. Noh, täälläpä kökin.
ap
Äläkä lannistu, jos et heti löydä hyvä juttukaveria, monissa paikoissa ihmiset lämpiävät hitaasti. Pääasiahan olis, että pääset ihmisten ilmoille.