Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys valmiista soseista

07.11.2005 |

En löytänyt sitä vanhaa ketjua jossa " tyhmiä kysymyksiä" , joten kysyn näin.

Eli kun aloittelee soseitten maistamista niin mitäs sille loppupurkille tehdään?? Siis jos maistatan teelusikallisen sosetta purkista niin heitänkö loput menemään??

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii tyhmää valaista ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siinä purkissakin mahda lukea että säilyy avattuna jääkaapissa noin viikon. Ja niitä makuannoksia annettaessa kannattaa syöttää jostain eri purkista, ei suoraan sosepurkista siis, ettei lusikan mukana kulkeutuva sylki löysytä koko sosetta.

Vierailija
2/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tiennytkään että säilyy viikon. Tuon tiesinkin ettei suoraan purkista. Kiitos vastauksestasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hedelmä- ja marjasoseet säilyvät viikon avattuna. Muut soseet säilyvät vain 1 vuorokauden. Itse olen pakastanut jääpalakuutiona soseen ja sulattanut siitä aina sopivan määrän. Kaupan soseita saa siis pakastaa :)

Vierailija
4/6 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

avattuna jääkaapissa niiden purkkien ohjeiden mukaan joita minä olen ostanut. Meilläkin vasta harjoitellaan soseita ja niitä menee kerralla nyt 1/3-1/2 purkkia. Laitan aina annoksen johonkin kulhoon josta syötän ja loput purkissaan jääkaappiin.

Vierailija
5/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marja-, hedelmä- JA KASVISsoseet siis.

Liha- ja kalasoseet 2 vrk.

Vierailija
6/6 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaan uuden maun, otan purkista puolet pois, laitan jääkaappiin astiaan ja teippilapulle päälle päivämäärän, koska avasin. Lopun soseen laitan pakastimeen alkuperäisessä purkissa, jossa siis oikea etiketti. Kirjoitan siihen tussilla avauspäivämäärän.