Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä Audi-miehen? Eli Esko Kiesin...

Vierailija
27.10.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan.

On vetovastuussa Hämeenlinnan rakennettavassa valtavassa autokauppa/huoltokeskushankkeessa.

Vierailija
2/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen mies noin kuvaannollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan. On vetovastuussa Hämeenlinnan rakennettavassa valtavassa autokauppa/huoltokeskushankkeessa.

Onko? Hienoa, hänen saamansa kohtelu ja potkut olivat järkyt. Kohtuutonta menoa suhteutettuna miehen heittämään huonoon vitsiin. Hyvä että on edennyt normaalisti urallaan ja saanut jätettyä kohun taakseen.

Vierailija
4/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen mies noin kuvaannollisesti.

femakko muualle.

Vierailija
5/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan. On vetovastuussa Hämeenlinnan rakennettavassa valtavassa autokauppa/huoltokeskushankkeessa.

Onko? Hienoa, hänen saamansa kohtelu ja potkut olivat järkyt. Kohtuutonta menoa suhteutettuna miehen heittämään huonoon vitsiin. Hyvä että on edennyt normaalisti urallaan ja saanut jätettyä kohun taakseen.

tuosta pitäisi tulla Euroopan suurin moinen autoalan liikkeiden keskittymä.

Autoliiton jäsenille jaettavassa Moottori -lehdessä ollut juttua välillä...

Vierailija
6/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta pitäisi tulla Euroopan suurin moinen autoalan liikkeiden keskittymä. Autoliiton jäsenille jaettavassa Moottori -lehdessä ollut juttua välillä...

Tuosta tulee järkyttävä konkurssien keskittymä.

Lasipalatsi-aika on ollutta ja mennyttä.

Autoverohan poistuu 2005 lopussa. http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:52005PC0261…

"8 artikla Voimassapidon kieltäminen

Jäsenvaltiot eivät saa 1 päivästä tammikuuta 2016 alkaen pitää voimassa rekisteröintiveroja."

Kiesi edustaa ihmisenä ja hahmona kaikkien inhoamaa minä ja minun autoni -ensin ihmistyyppiä. Kiesien aika on jo ohi.

Vierailija
7/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesi edustaa ihmisenä ja hahmona kaikkien inhoamaa minä ja minun autoni -ensin ihmistyyppiä. Kiesien aika on jo ohi.

höpö höpö. Tuo on täysin omaa kuvitelmaasi.

Vierailija
8/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että on muodikasta painaa kaasua, kun lapsi ylittää suojatietä ? "minulla on quattro, minulla on voimakas auto, pois alta saatana ! "

Vierailija
9/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitatko, että on muodikasta painaa kaasua, kun lapsi ylittää suojatietä ? "minulla on quattro, minulla on voimakas auto, pois alta saatana ! "

vaan odotan että todistat Esko Kiesin sanoneen noin.

Toki tiedän että saattaa HIUKAN kestää.

Vierailija
10/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla niitä kiesin pienimunaisia audi-kavereita? Tosipuheessa olen kyllä ollut huomaavinani, että pienimunaiset miehet ostavat kalliinmerkkisiä autoja. Poikkeuksiakin on: eräs hurmaava herrasmies oli ns. hyvin varustettu ja liikenteessäkin kaikille kohtelias. Hänen ajokkinsa oli sellainen sulavalinjainen kaksipaikkainen mersu. Hän ei ollut mikään audilla joka käänteessä öykkäröivä kukonpoika.

Terveisiä vaan kiesille ja muille pullisteleville kukonpojille !

on joku ongelma... tai sanotaan monta ongelmaa.

No, onneksi en tunne sinua joten sekoile rauhassa.

Vierailija
11/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä kaikkea hölmöä kiesi on pläjäyttänyt, mutta totta kyllä, että etova mies.

Just sellainen oletettavasti pienimunainen öykkäri.

Vierailija
12/20 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä kaikkea hölmöä kiesi on pläjäyttänyt, mutta totta kyllä, että etova mies.

Just sellainen oletettavasti pienimunainen öykkäri.

siis tiedä mutta mielipide on ihanan varma!

Pienimunainen? Itselläsi lienee veltto ja pahanhajuinen pillu sitten tällä samalla logiikalla.

Vierailija
13/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni Kiesi ei saanut potkuja. Erosi itse. Valitettavasti ja turhaan.

Tästä huolimatta, Audin myynti on kasvanut viime vuosina.

Mitä itse kohuun tulee, Kiesi ylisti naisellisuutta - ja sekös sai naistenlehdistön ja suomiämmät takajaloilleen (tai siis persjaloilleen). Eihän Suomessa sellaista saa puhua.

Vierailija
14/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää Kiesi se, joka ajoi lapsen yli suojatiellä Helsingissä muutamia vuosia sitten? Se oli ainakin lehdissä "audi-mies", mutta nimeä ei kai kerrottu? Kamala tapaus...

Vierailija
15/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Kiesi ei ole se tapaus.

Vierailija
16/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tää Kiesi se, joka ajoi lapsen yli suojatiellä Helsingissä muutamia vuosia sitten? Se oli ainakin lehdissä "audi-mies", mutta nimeä ei kai kerrottu? Kamala tapaus...

yliajaja toi maahan "Getaway In Stockholm" -kaahausvideoita.

Olen muutaman niistä ostanutkin...

Vierailija
17/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen otteeseen meinasi tulla kolari, kun audi-miehet kaahasivat törkeästi eteen. Ärsyttävä ihmislaji, todellakin.

Kiesi oli kyllä aika pöhkö kommentteineen aikoinaan. Ei tainnut oikein silloinkaan elää tätä päivää.

Vierailija
18/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakot taas elää jossain utopiassa :) Harmi että mies joutui eroamaan.

Vierailija
19/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla niitä kiesin pienimunaisia audi-kavereita? Tosipuheessa olen kyllä ollut huomaavinani, että pienimunaiset miehet ostavat kalliinmerkkisiä autoja. Poikkeuksiakin on: eräs hurmaava herrasmies oli ns. hyvin varustettu ja liikenteessäkin kaikille kohtelias. Hänen ajokkinsa oli sellainen sulavalinjainen kaksipaikkainen mersu. Hän ei ollut mikään audilla joka käänteessä öykkäröivä kukonpoika.

Vierailija
20/20 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevan lerppavitun omistava pienirintainen katkera femakko täällä taas vauhdissa. LÄÄKKEET!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan