Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tälläisesta illalismenusta?

Vierailija
27.10.2011 |

Onko ok. jos laitan kahdenlaista ruokaa, eli pastaa lohi-mascarponekastikkeella ja arabialaista pitakanaa?

eli siitä saa valita, ei pääruokaa, jälkiruokasi hedelmäsalaatia vaniliakastikkeella.

Juomana viini.

vieraat ovat kaikki naisia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin alkudrinkin (lasi kuoharia vaikka) ja sen kanssa pähkinöitä, oliiveita tms, samalla voit itse viimeistellä tarjoilun. Mun mielestä tämä pre-illallisvaihe on usein hauskin, kaikki ovat innoissaan ja alkudrinkki vielä vauhdittaa tunnelmaa!

Vierailija
22/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta maustetta se muistuttaa mielestsi?

Oletko vamra että intialaisessa etoo juuri se kumina?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muuta. Haluan että kaikki syövät sitten ruokaa eikä napostella mitään etukäteen.

ap

Vierailija
24/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta maustetta se muistuttaa mielestsi?

Oletko vamra että intialaisessa etoo juuri se kumina?

ap

Olen varma. Aasialaisen ruoan kurssilla sitä käytettiin viimeksi ja kys. ruokaa maistoin ihan vähän ja se tuttu, kamala maku siinä oli. Ei kai kaikkien edes tarvitse tykätä kaikesta?

Vierailija
25/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos joutuisin kotikutsuilla valitsemaan kahdesta ruoasta jomman kumman. Mielummin saisi olla ruokaa tarjolla sen verran, että molempia voi ottaa, tai sitten vain yksi ruokalaji.

IHmiset ymmärtävät kyllä, että kun tulee jonkun kotiin illalliselle, ei välttämättä ole se tarjottu ruoka omaan makuun (jos on jotain voimakkaita epämieltymyksiä esim mausteiden suhteen). Eli sikäli en pelkäisi tarjota jotain vähän eksoottistakaan.

Vierailija
26/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molempia ruokia saa syödä, ihan mielellään molempia pitääkin ottaa.

ap

Vierailija
27/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme usein yhdessä etnisissä ruokaloissa.

ap

Vierailija
28/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juustokumina (jeera) ovat kaksi eri maustetta ja maistuvat aika erilaisilta, käytetäänkin aika erilaisiin ruokiin.

ja kananapalat keitetään aluksi sipulien ja mausteiden (7.- maustetta, paprikaa, pippuria, suolaa) kanssa, laitetaan uuniin. Pitaleivät halkaistaan kastetaan kanan keitinliemessä, laitetan uuniastiaan ja uuniin vähäksi aikaa n. 10 -15 min. Otetaan pois, kana laitetaan leivän päälle + paahdettuja pähkinöitä päälle.

Vieraani eivät ole mitään makkara-peruna ihmisiä muutenkaan. Tykkäävät eksoottisesta ruoasta.

ap

kuminaa/juustokuminaa ja aina pelkään että joku niitä tarjoiluihin laittaa. Syön kyllä muuten kaikkea eksoottista ja vaikka pässin kiveksiä :)

Vierailija
29/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juustokumina (jeera) ovat kaksi eri maustetta ja maistuvat aika erilaisilta, käytetäänkin aika erilaisiin ruokiin.

ja kananapalat keitetään aluksi sipulien ja mausteiden (7.- maustetta, paprikaa, pippuria, suolaa) kanssa, laitetaan uuniin. Pitaleivät halkaistaan kastetaan kanan keitinliemessä, laitetan uuniastiaan ja uuniin vähäksi aikaa n. 10 -15 min. Otetaan pois, kana laitetaan leivän päälle + paahdettuja pähkinöitä päälle.

Vieraani eivät ole mitään makkara-peruna ihmisiä muutenkaan. Tykkäävät eksoottisesta ruoasta.

ap

kuminaa/juustokuminaa ja aina pelkään että joku niitä tarjoiluihin laittaa. Syön kyllä muuten kaikkea eksoottista ja vaikka pässin kiveksiä :)

Vierailija
30/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ei mauste.

ap

Vierailija
31/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ei mauste. ap

ap

Vierailija
32/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä tökki, on tuo sanasi "vanilia". Se on jotenkin pikkulasten kieltä... ei illallismenua suunnittelevan aikuisen :)

Vierailija
33/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä tökki, on tuo sanasi "vanilia". Se on jotenkin pikkulasten kieltä... ei illallismenua suunnittelevan aikuisen :)

kyllä minä tiedän että se on VANILIJA, mulla on muitakin kirjoitusvirheitä tässä syystä että olen töissä ja on vähän kiirettä. Koitan kirjoittaa nopeasti, korjaamatta virheitä.

ap

Vierailija
34/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tiedän että se on VANILIJA, mulla on muitakin kirjoitusvirheitä tässä syystä että olen töissä ja on vähän kiirettä. Koitan kirjoittaa nopeasti, korjaamatta virheitä. ap

:-D Koitapa seuraavalla kerralla kirjoittaa ihan oikein, vaniLJA.

Vierailija
35/35 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tiedän että se on VANILIJA, mulla on muitakin kirjoitusvirheitä tässä syystä että olen töissä ja on vähän kiirettä. Koitan kirjoittaa nopeasti, korjaamatta virheitä. ap

:-D Koitapa seuraavalla kerralla kirjoittaa ihan oikein, vaniLJA.

pitää osata kirjoittaa oikein? sähän ymmärsitä mitä tarkoitan? heh heh.

ap