Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni ryhtyy spermanluovuttajaksi

Vierailija
27.10.2011 |

kävi eilen antamassa näytteet sairaalassa. että sitten vaan odotellaan että joskus tulevaisuudessa tulee yhteydenottoja 'hei sä oot mun isä'. olen sanonut että mulle riittää nämä meidän kaksi lasta. tuntuu että miehellä on joku kauhea tarve levittää siementään ympäriinsä. nojaa, toisaalta on hyvä että auttaa sellaisia jotka ei voi omia lapsia saada. mutta vähän ristiriitaiset tunteet välillä..onko muita jolla kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikapulan takia ei ole vielä ehtinyt, asutaan Itä-Suomessa, ja luovutus tapahtuu Helsingissä. Tietysti ajatus on hyvä, mutta minuakin hieman kalvaisi odotella, milloin tulee joku kyselemään.

Itse en siis ole hirveän innoissani, vaikka tiedän toki sne olevan itsekästä. meillä on itsellä 3 lasta.

Vierailija
2/2 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee kuitenkin helposti vähintään parikytä vuotta ennenkuin joku tulee ovelle kolkuttelemaan, jos edes tulee. Turha tollaisia miettiä, mistä sitä tietää ootteko yhdessä tai edes elossakaan enää silloin. Oisitte ennemmin iloisia niiden lapsettomien parien/naisten puolesta, parempi toi sentään on kuin että miehenne kävis hoitamassa asian luonnossa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi