Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet isoista ikäeroista parisuhteissa?

Vierailija
27.10.2011 |

Olen jälleen kiinostunut eräästä itseäni huomattavasti vanhemmasta miehestä. Taas minua vain vaivaa nimenomaa se ikäero. Mitä sinä ajattelet pariskunnista, joilla on suuri ikäero? Ja mikä mielestäsi on suuri ikäero?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kiinni.

Itsekin vähä mietin suhteen alussa, mutta hyvin on mennyt.

pian 1v aviota takana ja poika 13kk

n23v, m36v

Vierailija
2/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että pitää katsoa niitä ihmisiä ennen kuin luulee tietävänsä niiden puolesta, mitä ne parisuhteelta hakevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans 1v aviota, poika 2kk. Minä 24 ja mies 36 :)

Olen samaa mieltä, että teet niin kuin itsestäsi tuntuu.

Vierailija
4/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotiaana 45 vuotiaan miehen kanssa. Siitä on nyt jo yli 20 vuotta ja yhdessä ovat edelleen, käsittääkseni myös ihan onnellisia.

Ei se ikäero aina siis haittaa, ja sen merkitys ehkä vähenee kun ihmiset vanhenee. Paitsi ehkä sitten, kun toinen alkaa olla ihan vanhus ja toinen taas ei. Mutta toisaalta ihmiset tulee vanhuksiksi niin eri ikäisinä, toisen jo 60 vuotiaina ja toiset vasta 80 vuotiaina, joten ei se pieni ikäerokaan takaa sitä, ettei pariskunta vanhenisi eri tahtiin.

Vierailija
5/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä voi sattua ennen kuin ollaan kasikymppisiä. Enkä mä todellakaan päästä elämäni miestä pois sen takia, että se neljänkymmenen vuoden päästä saattaa olla vähän vanhuksempi kuin minä.

Vierailija
6/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tapasin miehen, joka on mua 11 v nuorempi (32v) ja alkujärkytyksen olen päättänyt, että antaa mennä, koska niin hyvältä tuntuu :-)

Vierailija
7/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tapasin miehen, joka on mua 11 v nuorempi (32v) ja alkujärkytyksen olen päättänyt, että antaa mennä, koska niin hyvältä tuntuu :-)

Mun mies on melkein 12 vuotta nuorempi ja 13 vuotta on jo kivaa aviota takana.

Vierailija
8/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on melkein 12 vuotta nuorempi ja 13 vuotta on jo kivaa aviota takana.

Vierailija
9/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikäero ei merkitse mitään. Samanikäisetkin voivat olla aivan eri planeetalta.

Vierailija
10/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta on jo liian iso ikäero.

Vierailija
11/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sydäntään kuuntelee, niin kovin väärin ei voi mennä.

Vierailija
12/12 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin sopii pienempi ikäero, toisille isompi ikäero! Se on ihmisestä kiinni mikä sopii :) Mulla ja mun miehellä on melkein kahden vuoden ikäero, mikä sopii meille. Kaverilla ja hänen miehellään 18 vuoden ikäero, ja se sopii heille. Sinä päätät itse, että sopiiko teille isompi ikäero, ja jos sopii niin ole ylpeä siitä, äläkä välitä mitä muut ajattelee!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme