Kuka oikeesti enää nykypäivänä nai...
pimeässä peiton alla. Kuuntelin ohimennen kahvilla kahden naisen seksikeskusteluja ja toinen kauhisteli, kun joku hänen tuttavansa harrasti seksiä valot päällä. Siihentoinen tokaisi, että kai niillä nyt sentään peitto on päällä. SIIS MITÄ? En ymmärrä miksi pitäisi naida pimeässä peiton alla?
Kommentit (16)
Ihmiset nauttivat seksistä kukin tavallaan, ymmärrät sinä sitä tai et.
Jotkut miehet naivat ainoastaan miesten kanssa, ymmärrätkö tätä? Vai ovatko he mielestäsi rajoittuneita?
Jotkut naiset saavat orgasmin ainoastaan klitorista stimuloimalla, riittääkö ymmärryksesi tähän?
minun on vaikea ymmäertää, että nykypäivänä joku on vielä niin estoinen seksin suhteen, että pitää naidan piilossa pimeässä.
Haluaa mielummin että valot on poissa päältä kun harrastellaan seksiä. Ei tosin peittoa päällä ettei tule kuuma. Hänellä on ongelmallinen suhde omaan seksuaalisuuteensa, siihen se liittyy. Kyllä valoisassakin onnistuu mutta mielummin on pimeässä.
Minä naisin vaikka missä. Mies on estoinen. Ja arvatkaa, kumpi meidän suhteessamme pihtaa ja kuka ei ole koskaan - ei koskaan - kieletäytynyt seksistä. V: mies pihtaa, minä en.
uskon myös, että se liittyy seksuaalisiin ongelmiin, että ei uskalleta rentoutua ja näyttää omaa vartaloaan valoisassa.
Pääsee paremmin käyttämään kaikkia aisteja.
Mua ainakin sen verran hävettää omat läskini etten halua valoisassa touhuta. Toisaalta kyllähän mies ne läskit saunassa näkee ja muutenkin, että ehkei sillä olisi väliä... mut silti. En vain koe itseäni kauniiksi ja tuntuu että miehelläkin pakosti katoaa halut jos se kesken aktin näkee mut kirkkaissa valoissa. :(
Mua ainakin sen verran hävettää omat läskini etten halua valoisassa touhuta. Toisaalta kyllähän mies ne läskit saunassa näkee ja muutenkin, että ehkei sillä olisi väliä... mut silti. En vain koe itseäni kauniiksi ja tuntuu että miehelläkin pakosti katoaa halut jos se kesken aktin näkee mut kirkkaissa valoissa. :(
vaikka naimme täydessä valaistuksessa tai kirkkaassa päivän valossa ja minaulla sentään ylipainoa n. 30kg. Aiemmin yhdenillanjuttuja harrastaneena ei myöskään koskaan tarvinnut hävetä.
tykätään olla hämärässä. Kyllä se valoisallakin onnistuu, mutta hämärässä on mukavampaa.
Vieläkö on ihmisiä, jotka ei usko vaikka omin korvin kuulee?
pimeessä enkä myöskään peiton alla. Tuleehan siinä aivan järjetön hiki, jos peitto on päällä. Ne pimeessä peiton alla panijat on varmaan "siveellisiä" av-mammoja, jotka kuuliaisesti täyttävät vaimon/tyttöystävän velvollisuuden tyydyttää miehensä.
Haluaa mielummin että valot on poissa päältä kun harrastellaan seksiä. Ei tosin peittoa päällä ettei tule kuuma.
Hänellä on ongelmallinen suhde omaan seksuaalisuuteensa, siihen se liittyy.
Kyllä valoisassakin onnistuu mutta mielummin on pimeässä.
peiton alla silloin, jos lapset on kotona (tosin eri kerroksessa) ja on pieni mahdollisuus, että tulevat alakertaan.
enemmän hämärästä kuin valoisasta. Usein on joku pieni lamppu päällä. Meillä on sen verran viileää, että joskus pitää olla peiton alla.
Olisko ap:lla muita sääntöjä seksitapojen suhteen?
Meillä on makuuhuoneessa lämpöä noin 17 astetta eli aika viileää. Eikä sitä viitsi valoja sytytellä vain siksi, että naitattaa. Tulisi jotenkin hilpeä olo, jos pilkkopimeässä makuuhuoneessa aktin ajaksi laittaisi valot päälle ja sitten taas ne sammuttaisi. Vauvakin saattaisi herätä räpsyttelyyn.
Oletko todella niin lapsellinen, että uskot kaiken kuulemasi?
Ei mitään syytä olla uskomatta. Mutta ap:lla on omat ennakkoluulonsa.
Haluaa mielummin että valot on poissa päältä kun harrastellaan seksiä. Ei tosin peittoa päällä ettei tule kuuma. Hänellä on ongelmallinen suhde omaan seksuaalisuuteensa, siihen se liittyy. Kyllä valoisassakin onnistuu mutta mielummin on pimeässä.
Minä naisin vaikka missä. Mies on estoinen. Ja arvatkaa, kumpi meidän suhteessamme pihtaa ja kuka ei ole koskaan - ei koskaan - kieletäytynyt seksistä. V: mies pihtaa, minä en.
Ihmiset nauttivat seksistä kukin tavallaan, ymmärrät sinä sitä tai et.
Jotkut miehet naivat ainoastaan miesten kanssa, ymmärrätkö tätä? Vai ovatko he mielestäsi rajoittuneita?
Jotkut naiset saavat orgasmin ainoastaan klitorista stimuloimalla, riittääkö ymmärryksesi tähän?