Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?

Vierailija
27.10.2011 |

Olen perheellinen keski-ikäinen nainen, elän parisuhteessa, joskaan en niin kovin onnellisessa. Seksiä suhteessamme ei enää ole ollut aikoihin, ja veikkaankin miehen sitä hankkivan muualta. Rehellisanottuna haluaisin erota... Enkä usko miehenkään olevan sitä vastaan, hän on itse sillä vuosien varrella useampaankin kertaan uhkaillut.

Mutta tämä ei varsinaisesti ole ongelman ydin.

Olen satunnaisesti mieheni tietämättä ollut yhteyksissä muinaiseen "yhden yön tuttuun" (tapahtui ennen nykyisen mieheni tapaamista), joskin vain puhelimitse ja mailitse. Hän on "ihonalaiseni" sanan joka merkityksessä, enkä selkeästikään ole saamassa häntä mielestäni koskaan.

Tiedän tämän miehen eronneen, mutta en saa kysyttyä onko hän nyt vapaa. Nyt olen sentään saanut kerrottua hänelle, etten ole häntä ja menneitä tapahtumia unohtanut. Ja pyytänyt anteeksi töppäilyäni (suhteestamme olisi voinut kehittyä muutakin, mutta onnistuin tekemään todellisen källin).

Mitä siis teen? Kiusaanko itseäni huonossa parisuhteessa? Eroanko ensin ja odotan kiinnostuuko "ihastukseni" minusta? Vai kysynkö suoraan häneltä? Palan halusta tavata hänet taas...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran pyysit.

Selvitä ensin avioliittosi sotkut ja mahdollisen eron jälkimainigit kokonaan. Sitten vasta rupeat toimimaan mahdollisen uuden suhteen aloittamiseksi.

Teet karhunpalveluksen kaikille osapuolille, jos tuosta nyt hyppäät johonkin uuteen. Ennen kaikkea itsellesi. Avioliittosi ei kuulosta ollenkaan loppunkäsitellyltä, riippumatta siitä, pysyttekö yhdessä vai ei.

Vierailija
2/2 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan halua ohjeistaa??? Vai onko ongelmani liian olematon kommentoitavaksi?

Saan nimittäin tältä ihastukseltani sangen ristiriitaisia viestejä... Tiedän hänen olevan sangen varautunut ihminen, mutta välillä hän tuntuu avautuvan minulle täysin elämäntilanteestaan (paitsi parisuhdetilanteestaan), seuraavana hetkenä hän ei vastaa meseviestiini lainkaan, vaikka olimme jutelleet aiemmin pitkään puhelimessa. Tai soitan hänelle, eikä hän vastaa, vaan jonkin ajankuluttua soittaa minulle takaisin.

Petänkö itseäni toivomalla enemmän kuin ystävyyttä hänen kanssaan? Onko hän todellisuudessa parisuhteessa jälleen eronsa jälkeen (ex tai uusi), mutta ei kehtaa minulle sitä sanoa?

AUTTAKAA!!! En itse osaa tehdä mitään päätelmitä, koska edellisen kerran olen ollut "sinkku" liki 20 vuotta takaperin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän