Nukutko puolisosi kanssa samassa huoneessa/sängyssä?
Kommentit (15)
Minunkin mieheni kuorsaa, mutta minulla on mainiot unenlahjat :)
Olen nukkunut jo pari vuotta lapsen kanssa samassa huoneessa. Mies nukkuu toisen lapsen kanssa toisessa huoneessa.
Todella suuri kynnys olis nukkua eri huoneissa!
Yksittäiset yötkin, jotka esim. lasten yöhuutojen, työmatkojen ym. takia menee erillään, tuntuu oudolta nukkua yksin.
Yhdessä oltu 6,5v.
jos mies ei satu olemaan töissä niin kyllä nukumme samassa sängyssä, minä miehen kainalossa. :)
nukkua eri huoneissa, niin meidän liitto varmaan hajoaisi siihen paikkaan. Mä tarvitsen unikaverin.
jos joku toinen on samassa huoneessa.
mies nukkuu sohvalla :) Meille tämä sopii. Ja sillä sohvalla on hyvä nukkua, minäkin nukun toisinaan siinä - en tosin yhtäaikaa miehen kanssa.
minä yksin makuuhuoneen isossa sängyssä. Miehen valinta tämä.
2kpl huonounisia lapsia, toinen nukkuu toisen kaa, toinen toisen.. Koko ajan yritetään kouluttaa lapsia omiin sänkyihinsä, mutta ei haluta tehdä sitä liian vaikeesti.. Pääasia että saa nyt edes jotenkin nukkua..
Kiinteistökuningatarkaisa-ohjelmassa oli "ihana vanhempi pariskunta" jonka makkarissa sängyt oli erillään, välissä yöpöytä! Miksi siinä pitää olla hajurako, jos kuitenkin nukutaan samassa huoneessa. En ymmärrä.
jos emme sopisi enää samaan makuuhuoneeseen ja toisen täytyisi nukkua sohvalla tai toisessa huoneessa. Ex mulla oli kuorsaavaa sorttia ja sillon nukuin korvatulpat korvissa, tosin ei ollut lapsia. Nykyinen jos alkaisi kuorsaamaan, passittaisin lääkäriin. Meillä ei eri huoneissa nukuta kuin korkeintaan jos toinen on tosi kipeä tai lapsi on kipeenä.
Joku kertoi ettei saa nukuttua jos on toinen samassa huoneessa, miten olette nukkuneet suhteenne alkuaikoina? Passititko miehen olohuoneeseen nukkumaan?
erihuoneissa.Meillä on huoneita ja kerroksia jakaa ,vaikka muillekin.Olemme yhdessä aina,mutta haluan yön olla ihan yksin, katsoa tv ja olla netissä.Mies on iltauninen ja minä aamu.
Olemme nukkuneet yhdessä 10 vúotta, mutta rakensimme ison talon ja nyt kummallakin oma makuuhuone. Mies iltatorkku, minä illanvirkku. Ihana kun saa elää oman rytmin mukaan ja nukkua kunnolla.
Ja suhde toimii nykyään paljon paremmin kun kumpikin saamme nukkua kunnolla.
jos emme sopisi enää samaan makuuhuoneeseen ja toisen täytyisi nukkua sohvalla tai toisessa huoneessa. Ex mulla oli kuorsaavaa sorttia ja sillon nukuin korvatulpat korvissa, tosin ei ollut lapsia. Nykyinen jos alkaisi kuorsaamaan, passittaisin lääkäriin. Meillä ei eri huoneissa nukuta kuin korkeintaan jos toinen on tosi kipeä tai lapsi on kipeenä. Joku kertoi ettei saa nukuttua jos on toinen samassa huoneessa, miten olette nukkuneet suhteenne alkuaikoina? Passititko miehen olohuoneeseen nukkumaan?
Paitsi kylässä yms paikoissa. Lomamatkoillekiin otetaan erilinen makkari mulle, vaikka maksaa enempi.
Mies KUORSAA.... kroohhh prhhhhhhhh piuuuh. Ei kiitos, mä haluan nukkua rauhassa.
Yhdesää ollaan oltu 11 vuotta.