Klikkaa mua eilen
Nyt alkoi sitten tapahtua Ellan ja remontti-Reiskan eli Eeron välillä, sittenkin. Saakohan lastentarhanopettaja-Tiia sen rehtori-Reijonsa?
Entä juoppo ystävä Inari, lähteekö hakemaan apua?
Miten sarja jatkuu, arvauksia?
Kommentit (9)
Viittasin Johannalla sarhan ohjaajaan.
Kumma juttu vain, että tätä sarjaa hehkutetaan täällä enemmän kuin mitään muuta, tulee väkisinkin mieleen, että jospa itse ohjaaja..:)
No joo, ihan hyvä ohjaajahan tällä sarjalla on. Oikeastaan ihmetyttää ettei tämä Johanna ole saanut tehdä muuta sarjaa. Tällaisten helmien sijasta saamme kärsiä Moska-sarjan tasoisista surkeista tuotannoista.
Eli sarjaa vastaan ei ole mitään..:)
Niin ja uskon, että Ella saa korjausmiehensä.
Olenko jotenkin outo, kun olen tähän näin koukussa? Olen varmaan tehnyt joka keskiviikko avauksen tästä sarjasta tänne, eli se sama hehkuttaja :D
Jotenkin se vaan kolahtaa. Ehkä se on tämä sama ikä ja se, että tulee sellainen "tässäkö tämä nyt olikin"-fiilis omasta elämästä ja sarja puhuttelee, oikeastaan jokainen noista "hahmoista".
Lto ystävällekin käy lopuksi hyvin. Löytää varmaan vielä paremman miehen ja petturimies jää nuolemaan näppejään kun hänen vaimonsakin löytää itselleen kunnon miehen.
Miksi ihmeessä Ellan espanjalais-exä kuulostaa ihan tietokoneen automaattikääntäjän ääneltä? Siis onko jollain oikeasti sellainen koneääni..
Mä toivon, että lastentarhan opettaja saa itselleen oikean miehen. Tämä pettäjämies on jotenkin kahden vaiheilla. Hänen vaimoaan kohtaan käy sääli. :(
Joo, en ole niin tarkasti seurannut sarjaa, mutta silti sen konemäinen ääni ihmetyttää.
mutta ärsyttää se aksentti suomenkielessä. Hyi, ilkeä sanoa näin, mutten voi sille mitään.
Itse en osaa päättää, otanko remonttireiskan vai ihanan arpinaama reksin. Molemmat kyllä niiiin namuja ;-)
Onkohan joku virkavirhe lastentarhanopettajana sekaantua lapsiryhmänsä lapsen isään?
Onkohan joku virkavirhe lastentarhanopettajana sekaantua lapsiryhmänsä lapsen isään?
No en kyllä oo kukaan Johanna :)