Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille mikä on suurin dildo minkä olette pilluun työntäneet?.

Vierailija
26.10.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäpä tuota kuinka suuria pilluja  yleensä naisilla on , mutta omalla kohdallani on ollut seuraavanlaisia:

-kaksi sormea menee mukavasti

-kolme sormea pohjaan asti, niin tiykalta tuntuu.

-oma kalu mahtuu, mutta ei kahta samaan aikaan pilluun.              Mies  maalta.

Vierailija
22/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 litran limupullo menee kun on oikein kiihottunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulette, että mitä isomaa, eihän se mitään iloa anna. sinne työntää, sen ihanampaa. Kun ei tod. ole! Mitä niillä dildoilla tekee, ei niillä saa orgasmia!

Vierailija
24/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun dildo on samankokoinen kun mun miehen kulli. Sellanen just hyvä, joka tuntuu ihanalle. Kun tyydytän itseäni, niin voin samalla haaveilla, et se ois mun mies, joka ois panemassa mua.

Vierailija
25/28 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti minulle sellaisen hevosen kulli dildon . Hirveen pitkä jotain puolimetriä ja siinä on valtava tatti  ja muutenkin hirveän paksu en ole mitannut . Olen käyttänyt sitä ainoastaan silloin kun olemme ottaneet alkoholia ja sitten humalassa miehen laittaessa liukuvoidetta sekä pilluuni että tähän dildoon niin olen istunut dildon päälle . Saan kyllä sen sisääni mutta on todella alkuun kivuliasta mutta kyllä se siitä kun ratsastan sen päällä jonkinaikaa . Mieheni on sanonut että , olen saanut sen noin puoleenväliin pilluuni , haluaisin sen humalassa vaikka kokonaan sisääni mutta eihän se ole mahdollista tuokin mitta mikä on mennyt sisälleni sattuu jonkin verran.  Tänään taas kun otetaan niin haluan kokeilla sitä ja yrittää hevosen kullidildoa vielä syvemmälle , taidan ottaa vähän enemmän paukkuja ennenkuin kokeilen . Niin olen 54 vuotias ja synnyttänyt kolme lasta ja mieheni ja muidenkin miesten mielestä jotka ovat naineet minua niin sanoneet että , minulla on aika tiukka pillu , en tiiä kuinka kauan kun tuommoinen hevoskulli varmasti löysyttää sitä .

Vierailija
26/28 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että tuo hevoskulli sattuu. Haluat kuitenkin käyttää sitä. Tuntuuko se kuitenkin hyvältä, vai onko Sinulla vain se tavoite, että se on saatava mahtumaan? M68 

Vierailija
27/28 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni osti minulle sellaisen hevosen kulli dildon . Hirveen pitkä jotain puolimetriä ja siinä on valtava tatti  ja muutenkin hirveän paksu en ole mitannut . Olen käyttänyt sitä ainoastaan silloin kun olemme ottaneet alkoholia ja sitten humalassa miehen laittaessa liukuvoidetta sekä pilluuni että tähän dildoon niin olen istunut dildon päälle . Saan kyllä sen sisääni mutta on todella alkuun kivuliasta mutta kyllä se siitä kun ratsastan sen päällä jonkinaikaa . Mieheni on sanonut että , olen saanut sen noin puoleenväliin pilluuni , haluaisin sen humalassa vaikka kokonaan sisääni mutta eihän se ole mahdollista tuokin mitta mikä on mennyt sisälleni sattuu jonkin verran.  Tänään taas kun otetaan niin haluan kokeilla sitä ja yrittää hevosen kullidildoa vielä syvemmälle , taidan ottaa vähän enemmän paukkuja ennenkuin kokeilen . Niin olen 54 vuotias ja synnyttänyt kolme lasta ja mieheni ja muidenkin miesten mielestä jotka ovat naineet minu

Ei löysty. Ei ole mitään järkeä satuttaa ja rikkoa itseään. Vielä vähemmän juomalla alkoholia, että  saa paremmin rikottua. Ei tule mahtumaan kokonaan kun kenenkään emätin ei ole edes kiihoittuneena niin syvä. Täysin kahelia hommaa. 

Vierailija
28/28 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännälle ostin sellaisen Lexington Steele näköiskullin. Tiukkaa pimperoon sitä saa jonkin aikaa liukuvoiteidenkin kanssa sovitella. Hän saa sillä kovan orgasmin.